Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bujii Logan

    Salutare tuturor.
    Am si eu o intrebare : Azi mi-am schimbat bujiile la loganul meu.I-am pus bujii cu aprindere in 2 puncte, adica cu 2 electrozi.Bujiile de fabrica au doar un electrod, deci sunt bujii normale.Noile bujii pot influenta in vreun fel consumul de carburant?Vreau sa mentionez ca noile bujii sunt ORIGINALE DE RENAULT, nu sunt ceva jafuri

    Aceste bujii mi-au fost si recomandate de la magazinul de unde le-am cumparat.
    Intreb asta deoarece un prieten si-a schimbat bujiile si masina i-a consumat cu 2 litri mai mult (asa a zis el).Sa fie oare adevarat?
    Last edited by andrei; 10 August 2007, 19:43.
    sigpic

  • #2
    Nu conteaza daca bujiile au 1 sau 2 electrozi, consumul nici vorba sa-l afecteze. Doar ca pot sa se strice mai repede decat celelalte.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      OK.Asa stiam si eu.Referitor la durabilitatea bujiilor, care se strica mai repede : cele cu unu sau cele cu doi electrozi?
      De bune, eu stiu ca cele cu 2 electrozi sunt mai bune (asa stiu eu)
      sigpic

      Comment


      • #4
        Cele cu 2 electrozi sunt mai bune si se strica mia repede decat cele cu un singur electrod.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Originally posted by andrei
          Cele cu 2 electrozi sunt mai bune si se strica mia repede decat cele cu un singur electrod.
          De ce? Adica de ce se strica mai repede ca mai bune stiu de ce sunt.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #6
            Se strica mai repede datorita faptului ca da scanteie la 2 electrozi, care se afuma mai repede.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Cam la cat ajung bujiile la Logan asa ca fapt divers ?
              Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

              Comment


              • #8
                12 lei bujia.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by andrei
                  Se strica mai repede datorita faptului ca da scanteie la 2 electrozi, care se afuma mai repede.
                  Nu sunt expert in bujii dar din ce mi s-a spus nu da scanteie la 2 (sau 4 ca sunt si modele cu 4) electrozi ci da la 1 la cel optim sa zic asa (mai bine zis la cel mai potrivit pentru descarcare). Din ce fizica stiu (si stiu foarte putina) curentul electric alege intotdeauna drumul cel mai scurt in nici un caz nu 2 drumuri (doar trasnetele nu se impart in 2). Daca ma contraziceti nu ma supar ca nu prea stiu fizica.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #10
                    Dupa spusele tale, daca da scanteia numai la un electrod, inseamna ca acela e cel mai scurt traseu pentru curentul electric, si atunci numai prin acel electrod va trece curentul tot timpul, pana la stricarea bujiei, deoarece distanta celor 2 electrozi nu o modifica nimeni, curentul alegand intotdeauna acelasi traseu care e mai scurt.
                    Nu cred sa fie asa(parerea mea)
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      O bujie de logan cu 2 electrozi e 12 Ron, iar cea cu 3 electrozi, marca Bosh e undeva pe la 16 RON
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc baieti pentru raspunsuri.
                        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by adi_trif28
                          Dupa spusele tale, daca da scanteia numai la un electrod, inseamna ca acela e cel mai scurt traseu pentru curentul electric, si atunci numai prin acel electrod va trece curentul tot timpul, pana la stricarea bujiei, deoarece distanta celor 2 electrozi nu o modifica nimeni, curentul alegand intotdeauna acelasi traseu care e mai scurt.
                          Nu cred sa fie asa(parerea mea)
                          Corect cu o singura exceptie. Daca electrodul mai apropiat este stricat sau acoperit cu ceva (ulei sau calamina) curentul se duce prin celalat. Iar daca nu mai are rezerva(cel de-al doilea) nu face scinteie (sau o face slaba). De aceea stiam ca sunt mai bune cele cu 2.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #14
                            Ok.Dar de ce se strica mai repede?(daca se strica)
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Postul 6...
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google