Evacuare Inegrita 1.6 16v E5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dar unde "ii place"? Ca daca schimbi pe la 4-5000 de ture in mod curent ... jucam in filme diferite. Si de ce cureti teava? Intreb, pt ca nu inteleg.
    Oricum, n-am inteles foarte bine nici care ar fi opinia ta legata de subiectul topicului asta. Vad ca tu imi replici mie si nu celui care intreaba!

    Comment


    • #17
      nu iti dau replica neaparat tie.

      opinia mea este ca evacuarea inegrita nu reprezinta un motiv de ingrijorare. daca se face ca la diesel da e o problema.

      dar pun pariu ca teava colegului este inegrita exact atat cat este normal si doar se exagereaza pe marginea acestui subiect.
      mie imi merge si imi trage motorul foarte bine si niciodata nu am avut problme. evacuarea o "inegreste" si in oras si in afara si oriunde...pentru ca este normal

      regimul de ture la mine este 2500-3500 rpm si curat teava ca are 60mm si este vopsita argintiu sa se vada frumos.

      Comment


      • #18
        Sa puna si niste poze colegul ce scrie ca i se afuma teava...

        Comment


        • #19
          mi se pare normal sa se afume...nu e normal daca pe evacuare scoate fum? nu e pe curent)
          @puiuC te rog pune poze sa vede si noi ce inseamna la tine ''afumata'' sa nu ne mai tot contrazicem atat
          MY CLA

          Comment


          • #20
            Salutare, sa mai lamuresc putin lucrurile:
            -intrebarea mea era daca e normal sa fie inegrita evacuarea.
            -sa aiba legatura ca e E5 sa fie mai sarac amestecul?
            intradevar am observat ca toba se inegreste doar dupa un traseu mai lung, plimbata prin oras sau trasee scurte se curata din cauza condensului, nu ma trimiteti la reprezentanta, am ceva experiente neplacute pe acolo, in prima 100 de km cand am luat-o noua mi sa aprins martorul de antipoluare am mers cu ea la service si ma-u aburit ca e din benzina, dupa ce am schimbat benzina tot la fel, dupa a treia vizita la service au consultat si ei baza de date si au vazut ca aveam "OTS" mi-au schimbat softul si de atunci nu sa mai aprins, la revizie am intrebat daca nu trebuie resoftata din nou (up-great) si mi-au zis ca nu. Masina merge bine si nu scoate fum de loc.

            O sa fac niste poze si o sa le postez luni, masina e la garaj in alta localitate din pacate nu pot pune poze acum.
            Last edited by puiuC; 10 August 2012, 15:04. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              Pana pui tu pozele tale, uite cateva de la mine.
              Raman la parerea mea ca daca nu-i "dai in gura" n-are voie sa afume esapamentul.
              Attached Files

              Comment


              • #22
                1.6 8v nu innegreste teava, oricat de tare mergi si oricat de turat (fara remapare). pe la 1.6 16v am mai vazut tevi innegrite nitel. e normal. oricum, cine isi ia 16v sa mearga batraneste? (nu ma refer la viteza ilegala ci neturat)
                internal combustionizer

                Comment


                • #23
                  Originally posted by zeegermans View Post
                  e normal. oricum, cine isi ia 16v sa mearga batraneste?
                  asta a sunat la fel ca aia cu "ti-ai luat 16v sa-i pui gaz?" minune tehnologica acest 16v ))) scuze daca am deranjat pe cineva cu aceasta gluma nevinovata

                  Comment


                  • #24
                    Am reusit sa fac o poza sper ca destul de clara (in poza se vede cum am curatat putin cu degetul) am mai observat si eu intr-o parcare la cele de 8v evacuarea era curata.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #25
                      Prea neagra!

                      Excelenta poza, teava aia de esapament e mult prea neagra!
                      Si la mine E4 e un pic mai murdara decat la un prieten dar nici chiar asa.
                      Prietenu' merge mai incet, merge subturat (schimba la 2000, la 70 ii da a-5-a...)
                      merge extrem de batraneste....si are teava bec! Si consumuri mai mici cu cca 1L% si in oras si extern!
                      Cred ca e ceva de amestec, prea multa benzina, amestec bogat. Oricum eu tre sa ma duc pe la reprezentanta ca sta turata la pornire, si miroase a benzina nearsa in spatele masinii, si am consumuri mari in relanti 1,5-1,8L/ora (meniul secret)...
                      Pt. initiator: e prea neagra teava, trebuie pus calculatorul si vazut ce si cum.

                      Comment


                      • #26
                        Salutare tuturor, dupa inca o vizita la reprezentanta si un nou test calculator, au inceput baietii sa caute prin parametri, mi-au gasit ca senzorul de temperatura aer admisie cel implantat in galeria de admisie indica eronat, mi l-au schimbat si acum astept sa vad daca se mai curata evacuarea.

                        Comment


                        • #27
                          A trecut aproape o lună de la ultima postare, s-a "curăţat" până la urmă ţeava de eşapament ?

                          Comment


                          • #28
                            si eu am 1.2 16V E5 si tot asa e inegrita evacuarea...vreo 6500 km am cu ea...ma intereseaza si pe mine pareri

                            Comment


                            • #29
                              La mine e si mai neagra teava de esapament, si nu imi fac nicio problema.
                              euro4 si merg peste media traficului.
                              Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                              Comment


                              • #30
                                Ma gandesc ca daca se innegrste teava e prea bogat amestecul cu benzina ati observat ca consuma mai mult

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google