Evacuare Inegrita 1.6 16v E5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salutare tuturor ,intr-adevar a trecut mai bine de o luna de cand nu am mai postat aici, nu prea am mai circulat cu masina decat vreo 700 km de cand i-am schimbat senzorul de temperatura, dupa ce i-am schimbat senzorul am curatat teava si tipsu cu carpa, acu tot afumat este, o sa mai insist pe problema cred totusi pana la urma este de vina corpul clapeta (E5 cel super electrificat) s-ar putea ca sa tina clapeta de soc automat prea mult deschisa, de aici amestec bogat, consum mai ridicat = evacuare inegrita o sa va mai tin la curent cu sapaturile. Sa auzim de bine.

    Comment


    • #32
      La tine are clapeta de soc automat ?
      Io-te domne, pe mine m-au fraierit astia, inseamna ca mi-au furat-o golanii inainte sa-mi vinda masina !
      Spune-mi si mie unde e aceasta clapeta sa ma duc peste ei sa le cer sa o puna de unde au luat-o !
      O poza ar fi binevenita !

      Comment


      • #33
        Uite http://www.loganclub.ro/forum/curata...4m-t23087.html aici.

        Last edited by balanel; 22 October 2012, 16:42.

        Comment


        • #34
          ce am pus eu acolo este clapeta mecanica de 1.6 16v. mecanica sau pe cablu.

          1.6 16v E5 are clapeta electrica cu motoras care ii gestioneaza deschiderea.

          Comment


          • #35
            Despre ce vorbim ?
            Soc in epoca ecu injectie electronica cu microprocesor ?
            Last edited by vitriol; 22 October 2012, 17:48.

            Comment


            • #36
              Alfabit, ori scrii ceva constructiv pentru discutie, ori te abtii de la comentarii inutile si ironice.
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #37
                Originally posted by puiuC View Post
                ........................am mai circulat cu masina decat vreo 700 km de cand i-am schimbat senzorul de temperatura, dupa ce i-am schimbat senzorul am curatat teava si tipsu cu carpa, acu tot afumat este, o sa mai insist pe problema cred totusi pana la urma este de vina corpul clapeta (E5 cel super electrificat) s......................
                Dar masina/motorul cum merge? Sta mult turata, consumul cum este?
                Apa urca normal la 4 linii?

                Daca merge bine si n-ai consum peste media celorlalti e ok, las-o in pace parerea mea.
                La consum mai intreaba in dr in st, nu te lua numai dupa ce vezi postat aici la benzinare ca s-ar putea sa fii indus in eroare (consum de dizal la benzinare).

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Octavian View Post
                  Dar masina/motorul cum merge? Sta mult turata, consumul cum este?
                  Apa urca normal la 4 linii?

                  Daca merge bine si n-ai consum peste media celorlalti e ok, las-o in pace parerea mea.
                  La consum mai intreaba in dr in st, nu te lua numai dupa ce vezi postat aici la benzinare ca s-ar putea sa fii indus in eroare (consum de dizal la benzinare).
                  Motorul sta turat la peste 1000 timp de max. 2 min.
                  Consumul pe tabloul de bord este de 7%, mers 90% inafara localitatilor.
                  Motorul merge bine, apa urca la patru lini in max. 1 km.
                  Oricum o s-o las in pace, mare lucru nu am ce-i face, doar sa-i stresez pe cei de la reprezentanta. Totusi ce ma deranjaza este faptul ca masina are12.500 Km si are evacuarea inegrita.

                  Comment


                  • #39
                    ce sa zic eu, care am 7000? si aceasi problema cu un 1.2...un mecanic a zis ca daca vreau sa o vad gri teava (so nu negra , afumata) sa merg pe autostrada si sa-i dau 130 in a 3-a...

                    Comment


                    • #40
                      Chiar am pus si eu problema la service cu aceasta teava innegrita..Eu am 1,2 si teava e destul de tuciurie..ca si conationalii nostrii..Mesterul de la Dacoserv mi a spus ca daca merg mai mult in oras e normal sa am teava afumata.POt sa fac un drum in afara dar nu ma ajuta f mult daca masina merge preponderent in oras..Hmm,e o explicatiebuna sau m-a aburit?
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • #41
                        Nu inteleg de ce va ingrijorati? Sunteti ca baba aceea cu drobul de sare. Daca nu aveti probleme la motor, nu cautati nod in papura.

                        Comment


                        • #42
                          sau se poate numi preocupare

                          Comment


                          • #43
                            Corect Mihai..Ce ma intriga este ca loganul de 1,6 din familie ce este din 2005 are toba de zici ca-i masina noua.Masina vede plinul de 3 ori pe an,in rest pe min mai mereu,mers in oras 90%,cam subturat..La service mesterul lui peste prajit imi spunea sa nu merg subturat.Cu cea de 1,2 in nici un caz nu merg subturat..O fi din ciclul asa face toate cu toba innegrita!!
                            Last edited by micutzu666; 23 October 2012, 16:20.
                            Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                            Comment


                            • #44
                              16 din 2005 nu e cumva euro 3 ?

                              Sa vezi la supernove euro 2 ce curate sunt

                              Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                              Comment


                              • #45
                                da euro3 iar 1,2 e euro 4
                                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google