Se Potriveste Fulia De Alternator De Diesel 1.5 Pe Benzinar 1.6 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ups am probleme cu fulia de disel pe care am pus o anul asta pe benzinar fara ac.
    revin dupa ce ma duc la service sa vad ce are ,scartie , joc axial cca 2mm si mi se anvarte pe axul alternatorului ,cu rotorul blocat ,an sensul de strangere nu daor invers si nici fulia nu iese afara.

    Comment


    • #17
      fulia e super ,e cu clichet din cauza asta se antampla asa tine anainte si nu anapoi ,iar de scartait sant rulmenti de vina

      Comment


      • #18
        am revenit, din pacate, dupa ce am pus pe cea veche la loc( pentru ca nu avea nimica) doar se desfacuse, au inceput sa huruie rau rulmenti la alternator, fac un zgomot de tebuie sa dau volumul la casetofon la 30 si tot se mai aude putin ), si trebuiesc schimbati. posibil ca si atunci cand s-a desfacut tot din vina lor a fost pentru ca or fi dat sa se gripeze, cu toate ca ma gandesc ca rola trebuie sa se infileteze atunci cand se invadte in sens normal. banuiesc sper sa nu fi zis prostii. revin dup reparatie nuu date noi

        Comment


        • #19
          daca alternatorul de 1,6 e la fel ca si cel de 1,4 merge am eu de 1 an si ceva
          nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

          Comment


          • #20
            am cumparat rulmenti si fulie dinaia de diesel cu ambreaj 300 ron cu tot cu rulmenti si urmeaza sa le montez. fulie ina si rulmenti koyo

            Comment


            • #21
              Si eu am patit sa se desfaca in mers ,nu aveam turatie mare ~ 1000 rpm eram in coloana, am fost la un service si au insurubat-o la loc cu locktite , cu ocazia asta am schimbat si cureaua de accesorii cu una Gates (63 ron) nu am zgomote suspecte , mecanicul a zis ca tola este buna nu avea uzura , doar s-a desurubat deoarece nu sunt stranse bine din fabrica.
              sigpic

              Comment


              • #22
                Bad_Wolf daca a puso cu locktite cand va trebui so inlocuiesti vei strica filetu la axu de la alternator,fuliile nu se blocheaza cu nimic pe ax,doar se strang bine

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Bad_Wolf View Post
                  Si eu am patit sa se desfaca in mers ,nu aveam turatie mare ~ 1000 rpm eram in coloana,... , doar s-a desurubat deoarece nu sunt stranse bine din fabrica.
                  Nu cred ca ai fulie cu clichet; celelalte, din cauza franei de motor, se cam desfac; nu ca nu se strang din fabrica.
                  Last edited by IancuMIC; 10 December 2012, 18:29.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #24
                    Nu este cu clichet , este cea standard si arata bine nu era uzata , nu stiu de ce s-a desfacut dar s-a intamplat, sper sa nu mai am probleme . Mecanicul a zis ca a mai patit si cu altele si le-a strans la loc si nu s-au mai desfacut. Masina are 5 ani si 38.000 km .
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Ce vroiam sa subliniez era faptul ca dupa 5 ani nu se pune problema pe care o sustin unii "meseriasi", cum ca in fabrica e ...dezastru.
                      Pur si simplu acest tip de fulie, dupa 5 ani si "n" frane de motor isi arata limitele; fulia cu clichet e mult mai buna, chiar daca e mai scumpa si in plus se pliaza perfect in locul celei existente.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #26
                        Acum ar mai trebui sa imi fac probleme ? Asta nu mai merge sau trebuia musai sa pun de aia cu clicket ?
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          o poti folosi pana se strica de tot si apoi sa pui rola unisens(clichet),dar sa te vad cum o desfaci pe cea de pe alternator,ai zis ca mecanicu tia pus rola cu locktite pe filet,mare prostie

                          Comment


                          • #28
                            Atat timp cat sta insurubata acolo de ce sa se strice , eu nu stiam ca e consumabila fulia de la alternator. Cati au problema asta ?
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Bad_Wolf View Post
                              Si eu am patit sa se desfaca in mers ,nu aveam turatie mare ~ 1000 rpm eram in coloana, am fost la un service si au insurubat-o la loc cu locktite , cu ocazia asta am schimbat si cureaua de accesorii cu una Gates (63 ron) nu am zgomote suspecte , mecanicul a zis ca tola este buna nu avea uzura , doar s-a desurubat deoarece nu sunt stranse bine din fabrica.
                              Originally posted by Bad_Wolf View Post
                              Nu este cu clichet , este cea standard si arata bine nu era uzata , nu stiu de ce s-a desfacut dar s-a intamplat, sper sa nu mai am probleme . Mecanicul a zis ca a mai patit si cu altele si le-a strans la loc si nu s-au mai desfacut. Masina are 5 ani si 38.000 km .
                              si eu am patit la fel. am pus fulia la loc (cea veche cu causiuc, fara clicket) nu avea nimic. am pus-o tot cu locktite ) am parcurs cam 4-5mii km si acum s-a bulit rulmenti, si cum am spus am luat rola cu cliket si tulmenti, dar nu am mai ajuns sa le montez din lipsa de timp.

                              Comment


                              • #30
                                Pai si cati km ai cu masina ? Cum imi dau seama daca se buleste rulmentul, face zgomot ?
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google