Inele De Centrare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salut phanes, ai raspunsul mai sus
    Originally posted by yrman View Post
    nici mai mult nici mai putin de 60.1 mm

    Comment


    • #77
      ms mult! nu am fost atent... sorry;))
      sigpic
      Show your car off in public, ride her hard in private...
      http://www.loganclub.ro/forum/nt_89_...1.html?t=38851

      Comment


      • #78
        unul din posturile de aur este al tau;te rog sa iei un micrometru sa verifici distanta dintre butucul rotii si "inelul"jantei;vezi ce distanta ai,apoi masoara(imposibil)ce distanta ai intre prezonul rotii si gaura pt.prezon cu el strins la maxim. aaaaaaaaaa????????
        hai s-o luam altfel,demonteaza butucul,pune janta pe el in pozitia culcat,stringe perzoanele si pune apa.pui pariu pe loganul tau ca nu va curge nici o picatura de apa pe la prezoane in schimb toata apa se va scurge cu viteza pe la inelul rotii(intre inel si butuc ai luft de citiva microni[undeva la 40 microni])???
        hai sa folosim logica;tu ai observat ca gaurile unde intra prezoanele la orice janta fie ea de tabla sau aliaj sint conice???tu ai observat ca orice prezon(surub)de roata are la capatul dinspre hexagon forma conica??tu ai observat ca nici un butuc de roata nu este conic?si nici un inel de centrare nu este conic?
        concluzia:cauta un inginer auto adevarat si intreaba-l pe el,nu intreba toti idiotii din vulcanizari care iti string roata cu pistolul pina se sudeaza prezonul spunind ca"lasa sefu ca nu vreau sa-ti sara roata din mers"iar cind faci pana plingi linga masina sau opresti un camionagiu care sa te ajute cu ranga sa poti desface prezonul.
        nu a existat nici un incult cu vulcanizare care sa-mi explice logica acestor inele,doar ca asa trebuie sau ca fara ele nu poti merge iar daca le spui sa le puna fara,a"dupa citiva km o sa bata"acei citiva km la mine s-au transformat momentan in 600km ROLUL INELELOR fiind acela de a te ajuta sa pui roata pe masina,cind introduci roata pe butuc,ea sta sprijinita in inel,apoi cind o stringi se centreaza cu ajutorul prezoanelor CONICE.
        eu sint obligat sa pun inele deoarece retardul de la vulcanizare a spus ca bataia pe care o am la 120km/h este din cauza lipsei inelelor,ma duc la alt retard care dupa ce-mi ia bani sa-mi echilibreze roata constata cu uimire ca avea dezechilibru(roata)20 gr pe exterior si 15 pe interior.nu am echilibrat-o,o las asa,pun inelele,o sa-mi bata la fel si ma voi duce cu o.p.c.-ul peste ei sa le deseneze lor unde au citit ca am nevoie de inele(care ma costa 80 lei)alta ineptie,ma duc cu jante noi echipate cu valve dar fara ventil iar idiotii imi schimba valvele ca alea erau ciupite??????(inca 15 lei in plus)
        pe final,daca ai o informatie neverificata de cineva cu minim un master in domeniul auto,nu o arunca pe piata.m-au futut2 saptamini tot aceeasi idioti acum 5 ani ca tre sa schimb inelele(din plastic)cu altele metalice ca de acolo am bataia(aceeasi la 120km/h,dar alta masina)si pina la urma un mecanic m-a sfatuit sa curat rugina de pe butucul rotii ca de aceea am bataie,zis si facut si uimire...nu a mai batut si am mers asa pina anul trecut cind a intrat legea cauciucurilor de iaran si atunci am schimbat gumele si am reechibrat rotile la 3 vulcanizari pina le-a nimerit.
        mai comenta cineva ca recomanda schimbarea inelelor de plastic cu altele metalice deoarece in timp...bla,bla,bla...in timp ale mele au rezistat 120.000km fara probleme.

        am facut 10000 km fara inele de centrare.nu am patit nimic,nu am nici o problema.
        Last edited by merralvinci; 27 December 2012, 18:20. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #79
          Ori sunt eu mai greu de cap ori tu chiar vrei sa ne explici ca fara inele de centrare e totul ok si nu se intampla nimic.
          sigpic

          Comment


          • #80
            El stie cu cine se cearta...

            Din punctul meu de vedere este deja certat cu gramatica!
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • #81
              cand am demontat jantele de aliaj am vazut ca inelele de centrare la rotile fata erau sparte acestea fiind din plastic,de la ce ar putea fi?daca le lipesc pe acestea le mai pot folosi sau sa cumpar altele?

              Comment


              • #82
                de la materialul "bun" din care sunt facute. Probabil era un plastic casant.
                Sfatul meu e sa iei altele.
                sigpic

                Comment


                • #83
                  am avut si eu problema asta cu inelele de centrare. Fara ele vibra masina de la 110 de ziceai ca se destrama. Am fost la echilibrat ca am zis ca sigur sunt dezechilibrate. Degeaba pana nu am fost la un strungar sa imi faca niste inele de centrare nu s-a rezolvat treaba. Acuma merge fara probleme. Inelele au fost 60.1*67,5

                  Comment


                  • #84
                    jante inel

                    Stie cineva in timisoara un strung ca sa imi fac niste inele de centrare , ? pls help

                    Comment


                    • #85
                      Am luat pentru cauciucurile de iarna 2 jante chinezesti si au gaura putin mai mica (zecimi de mm). Se pot strange, ar intra dar foarte fest si mi-e ca nu mai ies in vecii vecilor. Din ce am vazut in postarile anterioare reiese ca asezarea perfecta a rotii pe ax ar fi vitala, indiferent da faptul ca centrarea reala se face prin cele patru conuri de la suruburi. O avea ceva daca pun pe bormasina o scula rotativa cu smirghel si finisez putin circular? Tare m-as bucura de un raspuns in cunostinta de cauza si intr-o forma blanda. Multumiri anticipate.

                      Scuze, este vorba despre orificiul central.
                      Last edited by albinoium; 26 April 2014, 08:16. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #86
                        sfatul meu un pic de vaselina la montaj si daca e vorba de cateva zecimi care le poti indeparta la smirghel nu vad o problema
                        si ale mele 8 jante tot asa fest intra pe butuc si e mai bine asa pt oarece siguranta

                        Comment


                        • #87
                          Dat fiind ca am intrat in greva impotriva vulcanizatorilor, care imi strangeau cu disperare suruburile chiar in timp ce ii imploram sa o lase mai omeneste, am preluat eu schimbatul rotilor iarna/vara si trebuie sa mearga brici. Nu? Am pus vaselina siliconica dar tare mi-e frica de rugina ca de bau-bau, ca nu mai scot rotile nici cu tancul. O sa dau putin cu smirghel rotativ, usurel, ca n-o fi Rolls-Royce. Era interesant daca a patit cineva vreo nepatita facand acest lucru. Dar cu Loganul, nu cu Porsche sau avionul de vanatoare.

                          Comment


                          • #88
                            ce pot face cu inelele de centrare daca nu intra pe butuc?

                            Comment


                            • #89
                              Salutare baieti ,am si eu o intrebare ,sper sa raspunda cineva ! Probabil ati vazut cum arata inele de ghidaj,defapt sigur stiti cum arata, am luat niste jante si au nevoie de inele ,intrebarea e : pot sa fac inelul la strung ,dar sa il fac dpar o bucsa? Adica sa numai aiba conul ala !

                              Nu ma poate ajuta nimeni cu un sfat ?
                              Last edited by Al3x4nd7u; 30 May 2016, 20:27. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #90
                                Fa-i un sanfren, nu-l face la cota direct din buza, ca o sa injuri cand stai cu roata in brate s-o montezi, ca nu reusesti s-o pui fest pe butuc.

                                Se gasesc inele de cumparat, facute cum trebuie din teflon, 15-20 lei bucata.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google