Wastegate, Acum Home Made

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu stiu cat de bine este sa umblam la acea tija,ma gandesc...suntem noi mai "destepti" decat cei de la renault???Posibil,unii dintre noi,eu cu siguranta nu,nu pe acest domeniu,asa ca ...mai studiez
    http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

    Comment


    • ma bag eu in seaman, desi am gazar: producatorul niciodata nu va scoate puterea maxima din-trun motor, ca nu are interesul. producatorul calculeaza o fiabilitate cat mai mare, care, ai ghicit, este opusul performantei. iar motorul 1.5 dci (cu unele modificari) ajunge la 110 cp de fabrica, ramanand fiabil. un 130 de cai pe un diesel turbo nu e putin, dar nici mult. asa, ca idee, 1.6 turbo benzina poate ajunge si la 300 de cai sau mai mult, cu interne bune. deci motoarele "tin". dar la diesel daca nu stii sa mergi cu el te lasa repede, indiferent cate uleiuri scumpe ii pui sau cat de stock il lasi. am caz in familie de 1.9 TDI crapat turbina de la subturare. reparatia a fost un mizilic: vreo 4000 de roni. mitul tdi-ului nemuritor spune ca tine 1.000.000 de km. asta crapase pe la 200.000.

      Comment


      • Deci 1.5 dci 65 cai , remapat mai de mult si acum 3 spire la wastegate rezulta aprox 1,25 bar presiune.
        Last edited by crististreulea; 4 March 2014, 13:09.

        Comment


        • wastegate blocat

          Logan 1.5 DCI Euro 4
          Totul a inceput intr-o seara... Am schimbat filtrul de motorina si am dat sa plec de pe loc. Masina cand ajungea la 2500 turatii se ineca(dadea in nas). PROBLEMA!!!! A doua zi merg la primul mecanic. Parerea lui ... Injectoare si/sau pompa motorina (verificat injectoare 80 lei; verificat pompa 380 lei). Merg la service 2. Parerea ... regulatorul de presiune...(nu era acela pentru ca seara il schimbasem). Service 3 (reprezentanta Renault) parerea ... Turbina defecta(reparatie 1400 lei). Service 4 ... motorina proasta. Plecand spre casa ma opresc pe marginea drumului nervos, scot camera si incep sa filmez zona motorului. Furtunul de admisie turbina (legatura intre filtrul de aer si turbina) cand ajungea la 2500 de turatii efectiv se gatuia iar wastegate-ul nu misca deloc. Am mers pe varianta turbina defecta. A treia zi dimineata ma "izbeste" un gand ... wastegate blocat. Merg la vulcanizare si il rog pe nenea sa-mi bage aer pe furtunul de intrare in wastegate. Prima incercare, nimic... a doua incercare incepe sa functioneze. Concluzia mea ... turbina. Ma apuc apoi sa o demontez in fata blocului. Desfac 5 suruburi din 6, al 6-lea nu vrea ... Ma enervez si-mi bag picioarele. Merg asa pina pica de tot. Montez tot la loc, iar in timp ce montam ma izbeste gandul 2 (sa vezi ca merge acum). Pornesc motorul si yupiiii...si-a revenit. CONCLUZIA? Wastegate-ul era blocat iar turbina intra in suprasarcina. In loc sa cheltui aprox. 1800 lei am rezolvat cu 2 lei la vulcanizare ... P.S. Traiasca mecanicii din Romania ...

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google