Troncanit In Viraje La Stanga !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si la o statie ITP, cum crezi ca-ti verifica jocurile? Tot bagand levieru' / ranga si tragand.

    Comment


    • Ba ii dau cu ranga-n cap!
      Pentru depistarea jocurilor sunt doua "platouri" care se misca in toate directiile si trag in toate partile de zici ca iti scot rotile de la locul lor. Iar mecanicul-inspector se uita cu lanterna de sub masina, din acea "groapa".

      Comment


      • Nu numai se uita la articulatii, pune si mana pe ele. La cum se misca acele platouri oscilante, daca ceva e in neregula cu suspensiile.

        Comment


        • Voi aveti dreptate si stiu despre ce "platouri" vorbiti...da' sa dea dracu daca la ultimele doo - trei ITP-uri (facute intotdeauna pe bune) mi-a pus masina pe vreun platou d-ala...
          Verificarile au fost: - ansamblu lumini, stergatoare, semanl, etc
          - verificare sumara pe dedesupt (vizual ptr. garnituri si alte caucioace si tras cu levieru pe la directie oleaca)
          - test frane pe stand
          - noxe
          - ATAT!

          Comment


          • Nu comentez ce fel de staie ITP e aia, eu am zis doar sa mergeti la o locatie care are platourile alea oscilante si sa platiti verificarea trenului de rulare, pentru o parere mai clara asupra jocurilor existente la pivoti, rulmenti, directie.

            Comment


            • Originally posted by Kojak View Post
              Voi aveti dreptate si stiu despre ce "platouri" vorbiti...da' sa dea dracu daca la ultimele doo - trei ITP-uri (facute intotdeauna pe bune) mi-a pus masina pe vreun platou d-ala...
              Verificarile au fost: - ansamblu lumini, stergatoare, semanl, etc
              - verificare sumara pe dedesupt (vizual ptr. garnituri si alte caucioace si tras cu levieru pe la directie oleaca)
              - test frane pe stand
              - noxe
              - ATAT!
              Zi-mi si mie unde faci ITPul ca vreau si eu. La ultimul ITP cu ultima masina, au tras de ea de ziceai ca-i din plastelina.

              Comment


              • Am verificat pivotii cum mi-a spus vitriol. Is tapeni. Joi schimb bieletele + capetele de bara si o duc la itp. sper sa fie ok.

                Comment


                • Originally posted by Archangel80 View Post
                  Zi-mi si mie unde faci ITPul ca vreau si eu.
                  Tre' sa vii la Bucale, domnu'...

                  Comment


                  • Salut, am o nedumerire: am un troncanit destul de pronuntat la gropi. Cand am facut distributia nenea ala mi-a zis ca de la capul de bara ar fi acel troncanit, la itp la fel mi-au zis ca e slabit un cap de bara. Intrebarea mea este: poate acel cap de bara care un joc sus-jos sa faca un zgomot asa puternic la gropi sau este alta cauza?

                    PS: mecanicul a verificat articulatiile si nu a gasit alt joc

                    Comment


                    • Am facut astazi itp-ul, 144.000 km, masina se prezinta foarte bine. Troncanitul intr-adevar era de la bieletele de directie.. In acesti km, am schimbat pentru prima oara bieletele de directie si a 2-a oara capetele de bara desi, nu era necesar, dar fiindca am schimbat bieletele, am zis sa fie totul nou. In rest, toate bucsele sunt originale. Ma declar extrem de multumit in ceea ce priveste trenul de rulare.

                      Comment


                      • Defectul se pare ca este caseta de directie. Mecanicul mi-a zis sa iau second dar nu prea am incredere. Astept un sfat de la cei care s-au lovit de aceasta problema

                        Comment


                        • Mai studiaza problema, ai schimbat capu de bara si tot asa face?
                          Sau ti-a zis mecanicosu ca e caseta ca asa a vazut el... Ce a vazut el..?

                          Nu te arunca la ce e mai scump, elimina ce se vede/observa clar si apoi discutam.

                          Comment


                          • S-a scris mult in legatura cu problema casetei de directie. La mine a fost `defecta` de noua, motiv pentru care sunt la a patra(4-a) caseta(schimbate in garantie, evident). Acum se pare ca nu mai face acel zgomot, dar ca bonus, m-am pricopsit cu altfel de sunet ciudat. Nu stiu ce sa mai cred...
                            sigpic
                            Always remember, you're unique, just like everyone else.

                            Comment


                            • Cu servo sau fara?

                              Comment


                              • Cu servo. 1.4 cu toate dotarile. De data asta mi-au pus un alt reper, spun ei. Adevarul este ca nu mai `troncane` pe viraje, dar acum scartaie volanul in timpul virajului. Le-am semnalat problema asta si mi-au spus ca solutia este...sa desfaca bordul.... :facepalm:
                                sigpic
                                Always remember, you're unique, just like everyone else.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google