Problema Logan Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Logan Diesel

    Salut am si eu o problema , de ceva timp masina numai fuge , nu mai intra turbina , am fost cu ea la un amic care cat de cat se pricepe a verficat turbina si mia aratat k trage aer a tinut mana pana cand sa oprit motorul ,deci ma gandesc k nu e de la turbina sa uitat si la injectoare a zis k sunt ok,in schimb mi.a zis ceva de intercooler k nu ar mai baga aer sau ar fi vreun furtun infundat ,e posibil ? Nu ma pricep la diesel orice sfat e bine primit.
    P.S. masina este vvarianta 85 cai an 2008

  • #2
    Amicul priceput nu ti-a verificat (curatat ) valva EGR ?
    Last edited by valentin2005; 3 June 2013, 21:37.

    Comment


    • #3
      Daca a verificat turbina obturand admisia de aer pana s-a oprit motorul,iti recomand calduros sa schimbi "meseriasul".
      Acum te intreb:
      Cum "s-a uitat" la injectoare ?
      Cum a dedus ca furtunele ce leaga intercoler-ul, cu diametru 60 mm sunt infundate ?
      Turbina o verifici babeste in felul urmator:
      Pui un amic sa-ti tureze zdravan motorul(apasare brusca pana al fund a pedalei de acceleratie pana urca in 3000 rpm,nu mai mult) si incerci sa strangi cu mana furtunul ce vine din intercooler in admisia motorului.Daca nu se simte presiune(nu se umfla) atunci poti suspecta pierderi de presiune sau furtune sparte,Dar in cazul sparturilor vei auzi si zgomote.

      Comment


      • #4
        egr

        Nu a curatat nimic si la injectoare sa uitat daca da pe retur sau ceva de genul

        Comment


        • #5
          Toate injectoarele "dau " pe retur
          Insa ochiometric nu este intotdeauna o metoda buna de apreciat daca dau prea mult sau in limite.

          Comment


          • #6
            "Numai trage" poate insemna si patineaza ambreiajul. Scoate fum mult cand o turezi ? Filtru de aer e schimbat ( desi ar trebui sa fie murdar rau ca sa nu mai traga masina ) ? Daca ai probleme la injectoare ar trebui sa scoti fum negru excesiv dar si sa mearga masina neregulat/intrerupt.

            Comment


            • #7
              Nu scoate fum adica scoate in regim normal. Daca o tin pana in 5 000 ,nu merge intrerupt nu nimic iam dat 130 asa dar greu greu ma rugam si la un moment dat sa oprit turatia la 3500 mi se pare si nu a mai urcat deloc acceleratia fiind apasata maxin si nimic

              Comment


              • #8
                "Daca o tin pana in 5 000 ,nu merge intrerupt nu nimic iam dat 130 asa dar greu greu"
                5000 rpm la diesel ? Ai curaj nu gluma ! Vrei sa ai si motor nu?
                Fa-i un test complet cu tester-ul Clip sau chiar DDT.Vezi ce iese! Pe bajbaite n-ai cum sa afli ce are masina

                Comment


                • #9
                  Nu m..am referit cca asa merg eu cu ea pe loc daca o turez asa in gol

                  Comment


                  • #10
                    Cum zicea cineva mai sus, injectoarele nu se verifica ochiometric. Aceastea trebuie sa se incadreze in anumiti parametrii, nu e asa de simplu pe cat pare. Oricum cel mai indicat ar fi sa mergi neaparat la o diagnoza si sa faci un test de retur la un centru specializat.

                    Comment


                    • #11
                      deci ma gandesc k nu e de la turbina sa uitat si la injectoare a zis k sunt ok,in schimb mi.a zis ceva de intercooler k nu ar mai baga aer sau ar fi vreun furtun infundat ,e posibil ?
                      pai si de ce nu verifici tot traseul: iesire turbina-admisie. undeva pe acest traseu iti scapa aerul dat de turbina. nu ai nimic infundat...

                      Comment


                      • #12
                        Asta o sa fac ,dar ma gandeam k a mai patit cineva aceeasi problema
                        ....

                        Comment


                        • #13
                          cel mai bine o faci cu un prieten. el o accelereaza si tu dai cu apa amestecata cu Pur, sau ceva similar, sa faca spuma multa, eventual ar fi bun si un pistol de stropit cu apa, de jucarie, e minunat pentru locurile greu accesibile.
                          spor la treaba!

                          Comment


                          • #14
                            Mi.a spus cineva astazi sa scot sita de la catalizator? E bine ?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by adema1981 View Post
                              ? Daca ai probleme la injectoare ar trebui sa scoti fum negru excesiv dar si sa mearga masina neregulat/intrerupt.
                              De la injectoare defecte fum, tzacaneala si pornit greu.
                              Nu-i neaparat sa mearga neregulat si intrerupt cand ai injectoare defecte, eu la 4 injectoare cate am reparat nu am simtit niciodata treaba asta. Odata pornita masina (ca asta e cel mai greu cand ai injectoare defecte) nu mai ai treaba pana la urmatoarea oprire decat daca e dus de tot injectorul si nu mai are putere deloc motorul, atunci da chiar se simte lipsa puterii. Insa nu-i bine sa ajungi pana aici si nici nu dureaza mult de la primele porniri grele pana la lipsa serioasa de putere. Cam 1000km maxim as zice. Iar cand nu mai trage masina efectiv deloc nici nu o mai poti porni decat cu spray.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google