Sfat Kit Ambreiaj Pentru Motor 1.4 8v Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Uleiu daca te strange acum la buzunar lasa-l, il poti schimbata mai tarziu si baga 75W80, nu alti indici.
    Ambreaju e uzat/patineaza? nu am vazut daca ai spus ce are.

    Comment


    • #17
      Exact 75w80 o sa bag, il schimb o data cu ambreiajul.

      La mine huruie rulmentul la relanti cand nu tin pedala apasata si mai si patineaza uneori cand o turez.

      Daca eu cumpar 3 litri de ulei, ajunge ? Am citit pe undeva ca ar intra 3,3 litri in cutie... Ce naiba fac ? Mai cumpar inca un litru ?

      Comment


      • #18
        3 litri sunt arhisuficienti si la cutie.

        Harait rulmentu la ralanti e la toata lumea (nu e rulmentu, dar asta e alta discutie), nu e defect.

        Cum patineaza, sa zicem ca dai blana tr I si schimbi tr II si dai blana, patineaza?
        Ai reglat pana acum cursa la pedala de ambreaj? Cam pe unde iti "prinde" la pedala?
        Daca iti prinde sus, mai destrunge 2 spire la cablu de ambreaj si gata, nu mai patineaza.

        Sunt banii tai, dar nu te scarpina musai daca nu te mananca.

        Comment


        • #19
          Vad ca vrei sa le afli pe toate intr-un singur topic.
          Daca_cauti bine o sa gasesti raspunsuri la toate problemele tale.

          In cutie intra 3,1 litri de ulei - asta la prima umplere, pentru schimb sunt suficienti 3 litri.

          Comment


          • #20
            Pai nu intreb de amortizoare, ulei de motor etc. Intreb strict ce este legat de cutie. Vrei sa intreb in 10 locuri diferite pentru ceva ce tine doar de un singur lucru si anume, cutia ?

            Comment


            • #21
              Nu, vreau sa citesti in 10 locuri diferite - fiecare problema are locul ei.
              Topicul este "Sfat Kit Ambreiaj Pentru Motor 1.4 8v Mpi", pentru uleiul de la cutie exista alt topic.

              Comment


              • #22
                Am dat comanda la kit ambreiaj LUK+ ulei ELF 75w80, urmeaza niste poze pentru cei curiosi.

                Comment


                • #23
                  Buuuuun, azi am schimbat ambreiajul si uleiul. Maaaare diferenta, pedala e mai moale ca frana acum, era invers inainte

                  Trage bine, nu m-am dat la ea inca, prefer sa ii dau un rodaj adecvat inainte sa ma dau la ea.

                  Acum sa sar cu pozele si vreau sa vad daca vede cineva "diferentele", zic diferente pentru ca sunt mai multe.

                  Astept

                  Pozele cu kitul nou :

                  IMG_0664.jpg IMG_0666.jpg

                  Pozele cu kitul vechi si cel nou, aici se vad diferentele.

                  IMG_0677.jpg

                  Si o mare dilema, am vazut cand a cazut un dop, nimeni nu si-a dat seama de unde a cazut Help

                  IMG_0683.jpg

                  Comment


                  • #24
                    Ciudat ai urcat pozele.

                    Dopu ala poate fi de la panou despartitor motor/cutie - habitaclu interior, e pozitionat undeva deasupra cutiei de viteze, verifica daca nu ai o gaura neacoperita ))

                    Comment


                    • #25
                      La ce te referi ciudat? Nu se vad pozele, sau sunt mici ?

                      Comment


                      • #26
                        Acum se vad bine, nu stiu poate am avut eu ceva hiba la net.

                        Cat a costat kitul Luk si oloiu? Intra frumos in viteza, nu agata deloc tr II?

                        Comment


                        • #27
                          Pe Luk am dat 320 de lei si pe ulei 30 de lei litru....merge perfect. Nu agata si chiar schimba mult mai frumos.

                          PS: diferentele de la discuri nu le-a sesizat nimeni ? E mai bine cum am eu, e mai rau, o parere ceva

                          Eu am vazut asa: am 4 arcuri in loc de 6 si ferodoul de la disc este mai ingust la mine decat cel original Valeo al masinii.

                          Comment


                          • #28
                            se mai aude zgomotul acela specific la ralanti ca la ambreiajul stoc de Valeo ?

                            Comment


                            • #29
                              Aveam rulmentul belit, facea zgomot la relanti, asa ca nu stiu ce zgomot facea cel original. Asta in schimb nu se aude deloc la relanti...

                              Comment


                              • #30
                                Nu cred ca se pune problema care e mai bun, cu 4 sau 6 arcuri.
                                Ai luat Luk care e printre cele mai bune kituri si pretul e OK.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google