Martor Noxe Clipeste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    salut,
    aseara am facut schimb cu un vecin de bobine si intradevar este din cauza ei, cand am pus bobina lui era super,dupa aceea am luat-o pe a mea si am montat-o la el,dezastru csa la mine.
    rezolvarea bobina noua.
    multumesc de raspunsuri,drumuri bune sa aveti.

    Comment


    • #17
      Salut. Acum aproximativ 2000km mi-am pus o instalatie de GPL Second Hand de pe un Logan ce avea acea instalatie din fabrica. Azi am plecat de la Botosani (unde am alimentat de la un Lukoil - era litrul 2.99lei) si la intrarea in Iasi, mai exact la Valea Lupului am oprit undeva unde am stationat 1 ora. La plecare, am coborat o panta pe o sosea plina de gauri, masina se misca in toate directiile. Pe acea portiunde de drum, s-a aprins martorul de la motor si a inceput sa clipeasca (masina mergea pe gaz). Am oprit motorul si l-am repornit imediat. S-a stins acel martor si nu s-a mai aprins. Am ajuns la Piatra Neamt si nu mi-a mai facut probleme. Are cineva vre-o idee ce ar fi putut sa aiba? Ma gandesc ca poate era prost gazul ca era si foarte ieftin. Dar totusi nu mi-a facut probleme de la BT la IS...daca are cine vre-un sfat sau vre-o idee, astept raspunsurile voastre multumindu-va anticipat.
      My ride

      Comment


      • #18
        Probabil nu a fost reglat bine GPL-ul si amestecul este ori prea bogat ori prea sarac ,sau masina intrerupe si nu o simti !Gazul prost la LUkOil nu am prea vazut,dar cine stie ?

        Comment


        • #19
          Am simtit de cateva ori sa intrerupa, parca ramanea o fractiune de secunda fara gaz (care este explicatia?). Insa nu am simtit si acum cand s-a aprins martorul ala. Cand am simtit acele intreruperi, nu s-a aprins martorul respectiv. De data aceasta, cand s-a aprins martorul, eram pe un drum foarte accidentat si masina se misca (zgaltaia) foarte tare din cauza gropilor. Ma gandesc, ca poate exista o legatura intre zgaltaiala respectiva si aprinderea martorului (un contact imperfect pe undeva sau ceva de genul acesta, care la gropile respective sa intrerupa un circuit si sa se aprinda becul resprctiv)... Este posibila varianta asta?!
          My ride

          Comment


          • #20
            daca ti se taie si alimentarea poate fi de la masa imperfecta de la motor.

            Comment


            • #21
              Daca ar fi masa nu ar trebui sa se stinga si becurile, ceasurile, cd-player-ul etc?!
              My ride

              Comment


              • #22
                nu. doar iti taie alimentarea si se opreste motorul, ma refer la masa de pe motor.

                Comment


                • #23
                  am sa verific?! ma poti ajuta, te rog, sa localizez acea masa?!
                  My ride

                  Comment


                  • #24
                    Pe instalatia electrica al sistemului GPL[vezi sub capota motor] ai 2 sigurante de protectie si s-ar putea sa fie un contact imperfect sau arsa una din ele.

                    Comment


                    • #25
                      Rateuri, Lipsa Putere Si Check Engine Clipeste

                      Am si eu o problema la un 1.4 MPi, daca o accelerez incet merge cat de cat dar daca ii dau blana ca odinioara se balbaie sesizabil. Am pus testeru pe ea si i-mi da " Cylinder 4 misfire detected" + Ceva pe catalizator si pe sonda lambda . Am vorbit cu un prieten care e mecanic la dacia si mi-a zis ca buba este ori la bobina ori la fisa4 sau bujia4 si ca de aici imi arata si erorile pe catalizator si sonda . Oare asta sa fie ?
                      Cateva poze !

                      P.S. Iar pe injectoru 4 i-mi dadea valoare negativa in sarcina -//% . Si aici probabil tot de la lipsa scanteii .

                      P.S.2 Astazi am scos bobina si surpriza era crapata de jur imprejur am pus lipici ca sa o izolez si situatia mai tare s-a agravat da rateuri si la relantii .

                      Ce sa fac ca inebunesc . Zilele astea trebuie sa ma duc sa ii fac distributia ca am facut 121k si sa schimb uleiul . Poate o fac singur pana atunci sa nu mai dau alti bani la mecanici si asa ma costa o caruta de bani .
                      Attached Files
                      http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                      Comment


                      • #26
                        Pai raspunsurile ti le-ai cam dat singur, o alta bobina trebuie, la cum arata si trebuie sa vezi care e problema, fisa ori bujia 4, poti incerca cu o fisa de la un prieten daca ai si sa vezi daca dispare problema daca nu bujia, si daca este de la bujie, sa le schimbi pe toate 4. Dupa ce schimbi bobina daca nu dispare problema, si nu cred dat fiind de ti-a iesit pe tester, trebuie neaparat sa rezolvi si cu bujiile pentru ca mai mult ca sigur din cauza aia a crapat si bobina.

                        Comment


                        • #27
                          Acum 2 zile i-am facut distributia si am schimbat ulei, filtre, bujii, fise, am curatat pompa de benzina dar dupa ce a terminat distributia si a pornit-o s-a aprins check engine ( MIL ) .. astazi i-am facut o diagnoza cu ddt2000 si i-mi da 2 erori .
                          Atasez 2 poze sa vedeti care sunt .
                          Attached Files
                          http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google