Feed-back Din Experienta Posesorilor De Logan 1.6 16V Euro5 (+/-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by darksid3 View Post
    Oricum, scartul ala la care se refera unii pe aici, e un tipat de durere mai mult, decat dezlantuirea unei bestii, hai sa fim seriosi.
    Normal. Nu am zis nicaieri ca cei "700hp" din dotarea Loganului vin sa muste de kur pe ala din fata.

    Comment


    • #32
      1.6 16v e5

      Originally posted by ion_R5 View Post
      @ furtunat - Nu te lasa, rezista Pe la 5000 km sigur nu rupe lantul. Ce pot sa spun este ca nici a mea E4 1.6 16 nu rupea lantul la 5000 km. In ce plaja de turatii conduci?

      Ca sa "rupa lantul" ar trebui sa te duci in 3700 - 4000 (4500) rpm - insa as spune sa o mai menajezi pana faci primul schimb de ulei (pe la 7500 - 10000 km). Cu E5 din familie nu am mai mers, si in general nu s-a mai mers cu masina respectiva decat vreo 700km. Ceea ce am constatat atunci cand am mers cu ea, e reactia slaba la pedala. Practic ar trebui calcata zdravan acceleratia (cand esti peste 2500 rpm) - dar asta mai in colo cand sari de 7500 - 10000 km. Oricum, pe la 3000 rpm ar trebui sa raspunda mai bine la pedala decat 1.4 pe care il ai in dotare.
      Schimb treapta destul de sus pt un autohton care a condus doar masini mioritice: 3500 rpm. Pare caraghios ce spun dar am condus 100000 km pe un Oltcit 12TRS cu motor de 1300 (masina faina chiar daca cei mai multi le luau la misto) si am fost obisnuit sa merg in turatii mai mari. Vreau sa spun ca inca nu se ridica acest logan la nivelul acelui Oltcit (demaraj si stabilitate in viteze mari). De 1.4 nici nu are rost sa vorbim. Oricum , multam pentru incurajari!

      Comment


      • #33
        Originally posted by Archangel80 View Post
        Am mai observat o chestie. Vara asta am iesit in afara aproape saptamanal. Se simte altfel motorul cand e scos mai des in afara. Dupa cca o luna de oras si schimbat pana in 3000 rpm, la o prima iesire in afara am zis ca e 1,4 mpi. Acum la al 5 lea weekend consecutiv iesit am zis ca e alta masina. In weekend plec la Corbu si ii mai dau niste talpa. Nu prea pot mai mult si mai tare ca merg cu familia, si trebuie mai multa precautie.
        Vit 3 e extraordinara. Se duce pana in 120-130 km/h. A 4a pana in 170km/h, unde mi-a si taiat gazul.
        da da da, ai perfecta dreptate. ce frumos e cand si altcineva constata aceleasi chestii.

        scrataie si in treapta 3! nu face fum ceata dar scartaie deci are putere.

        pentru nemultumiti: 1,6 16V are un raport greutate/cp omenesc.

        Originally posted by Cezar View Post
        Cu kormorane sau cu cauciucuri de vara toamna tarziu.
        Continental contiECO contact...numele iti spune ceva? eco contact...nici acum? adica aderenta din parti...ca trebuie sa fie ECO... nici acum nu crezi ca ia scart cu a 3-a? am spus eu mai sus ca am luat scart cu cauciucurile de iarna?

        Originally posted by darksid3 View Post
        masina se ridica de bot si pierde aderenta pe puntea fata.
        si mai intervine si partea cu ECO de care spuneam mai sus.
        Originally posted by darksid3 View Post
        decat dezlantuirea unei bestii, hai sa fim seriosi.
        bestie nu e, este un raport greutate/cp potrivit, plus cuplul care e maxim la 4750rpm unde superextraturboFUMO dieselurile iubite isi dau duhul.

        pe scurt: ce bine ca s-a eliminat 1.6 16V ca motorizare de pe lista Dacia, l-au eliminat ca e prastie sau?
        Last edited by mariannn; 24 July 2013, 07:39. Reason: Automerged Doublepost
        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

        Comment


        • #34
          Cuplul maxim de 148 Nm il obtii la 3750 rpm. Puterea de 77kw/105hp o obtii la 5750 ture.
          La dieselul cel mai puternic de pe Logan cuplul maxim de 220 Nm il obtii la 1750 rpm. Puterea de 66kw/90 hp o obtii la 3750 rpm. Adica dieselul cam pe la 3750 rpm e maximum ce poate, chiar daca tu il poti ambala la peste 4000 rpm e uzura inutila a motorului si consum de motorina, ca putere ciu ciu.

          Originally posted by furtunat View Post
          Schimb treapta destul de sus pt un autohton care a condus doar masini mioritice: 3500 rpm. Pare caraghios ce spun dar am condus 100000 km pe un Oltcit 12TRS cu motor de 1300 (masina faina chiar daca cei mai multi le luau la misto) si am fost obisnuit sa merg in turatii mai mari. Vreau sa spun ca inca nu se ridica acest logan la nivelul acelui Oltcit (demaraj si stabilitate in viteze mari). De 1.4 nici nu are rost sa vorbim. Oricum , multam pentru incurajari!
          Exagerezi aberant de mult. Nici nu prea merita cineva sa-ti explice prea multe. Intr-adevar Oltcitul are o stabilitate exceptionala cu roti de roaba mai ales la 160 km/h. WTF dude?

          Comment


          • #35
            V-ati indepartat de subiect, mult...
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #36
              Originally posted by mariannn View Post

              scrataie si in treapta 3! nu face fum ceata dar scartaie deci are putere.


              Continental contiECO contact...numele iti spune ceva? eco contact...nici acum? adica aderenta din parti...ca trebuie sa fie ECO... nici acum nu crezi ca ia scart cu a 3-a? am spus eu mai sus ca am luat scart cu cauciucurile de iarna?

              si mai intervine si partea cu ECO de care spuneam mai sus.

              pe scurt: ce bine ca s-a eliminat 1.6 16V ca motorizare de pe lista Dacia, l-au eliminat ca e prastie sau?
              "Scartaie deci are putere" - la fel "scartaie" si o masina de 70 de cai. Ba chiar si o skoda de 1.2.
              Mai ai sa-mi spui ca ce lungi sunt treptele, deci "fuge tare".

              Legat de cauciucuri nu ai dreptate. Continental EcoContact sunt unele dintre cele mai bune cauciucuri de categorie medie spre premium, daca nu chiar premium. Sa spui ca au aderenta scazuta doar ca au cuvantul ECO in descriere e ca si cum ai spune ca masina ta e proasta pentru ca se numeste DACIA.

              N-a spus nimeni ca 1.6 nu ar fi o motorizare buna, ba chiar cea mai buna de pe Dacia. Insa daca stai putin in afara discutiei si privesti ce se discuta, te umfla rasul. De aceea rad oamenii in general!

              Comment


              • #37
                E si el putin entuziasmat de masina.

                Nici eu nu cred ca anvelopele Conti Eco 3 sunt slabe. Eu chiar sunt foarte multumi de ele. Sunt excelente pt masina din semnatura.
                Cand am luat masina si am vazut anvelope Continetal pe Logan, deja Dacia crescuse cu cateva puncte in ochii mei. Tin minte si acum ce imi trecea prin minte, si stiu ca mi-am zis: "in sfarsit Dacia s-a lasat de facut prostii si si-a luat in serios atributul de producator de masini", ceva de genul....
                Last edited by Archangel80; 24 July 2013, 14:02.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by darksid3 View Post
                  V-ati indepartat de subiect, mult...
                  nu ne-am indepartat domne...ca posesor de logan dotat cu 1,6 16V descriu amanuntit experienta mea cu aceasta masina. sa aiba autorul multe exemple.

                  da ai dreptate, cuplul maxim este la 3750rpm si cei 77kW se obtin la 5750rpm...am gresit mai devreme, in postul #33

                  daca cei de la Dacia voiau sa faca treaba cu adevarat ''oaba'', nu alegeau Continental designed in Germany, made in...?, alegeau un Michelin Energy Saver de exemplu...dar au ales varianta mai ieftina...
                  Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                  Comment


                  • #39
                    Eu am energy saver de iarna insa nu ma dau pe spate.
                    Oricum sunt foarte bune Eco3, pe plaja de consum, si toata chestia green stuff and Eco.
                    Will the Continental Eco Contact 3 suit your car? Find the best tyre for your car read 54 reviews for the Continental Eco Contact 3 and compare to other Premium Comfort tyres at tyre reviews

                    Will the Michelin Energy Saver suit your car? Find the best tyre for your car read 136 reviews for the Michelin Energy Saver and compare to other Premium Low Rolling Resistance tyres at tyre reviews


                    Oricum unele loturi Ph2 au venit cu Good&Year GT3.
                    Will the Goodyear GT3 suit your car? Find the best tyre for your car read 19 reviews for the Goodyear GT3 and compare to other All Season tyres at tyre reviews
                    Last edited by Archangel80; 24 July 2013, 14:38.

                    Comment


                    • #40
                      Salut tuturor ma bag si eu in discutie cu o intrebare, cam la ce viteza maxima ati ajuns cu 1.6 16v E5?

                      Comment


                      • #41
                        200 km/h pe bord pe gps vreo 192 km/h. Dar pe o portiune mica si o singura data, peA2, deoarece nu am anvelope cu indice de viteza H ci T. Si nu am vrut sa risc ceva. Oricum e destul de instabila la viteza asta, cam strangi din buci. Un control bun al masinii il ai pana pe la 160 km/h. Apoi cam strangi de covrig. Oricum e indeajuns pt Romania.

                        Comment


                        • #42
                          Revizie 2 ani reprezentanta.
                          Attached Files

                          Comment


                          • #43
                            Cu uleiul tau

                            Comment


                            • #44
                              Da. Recunosc. . Se mai adauga 107 lei 4 litri Castrol Magnatec 5w40 C3. Si aici am avut o reducere de 40 lei. Sa traiasca cumnatul meu care lucreaza la o firma distributie de piese si uleiuri auto. .
                              Pt cei interesati, dupa golirea motorului de ulei, l-am rugat sa puna doar cei 4 litri. A pornit motorul odata, la oprit, si a verificat joja. Uleiul era la 3 sferturi din indicator. A mai adaugat si ceilallti 500 ml iar acum este la limita. Chiar pe linie.
                              Last edited by Archangel80; 17 September 2013, 12:41.

                              Comment


                              • #45
                                Deci (de nevoie) ai putea merge cu doar 4 litri la 1.6 16V (euro 5) ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google