Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cine a zis ca am 3 sonde lambda pe evacuare?am zis ca am schimbat prima sonda de pe galeria de evacuare care este si singura instalata pe masina cu inca 2 sonde lambda. Pentru proba. Si masina tot lafel face.

    Comment


    • Originally posted by vyc_323 View Post
      Am 3 sonde lambda pe care le-am scimbat si verificat si tot prost merge.
      Daca @moog n-a stiut sa citeasca, inseamna ca nici eu n-am stiut...
      sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

      Comment


      • VYC: Sondele pe care le-ai probat de unde le-ai luat?
        Daca de la dezmembrari ...necastigator...
        A mai venit unul cu un "buchet de sonde" la test...3-4 erau cu circuitul de incalzire, vreo 2 care mergeau din 2in2 adicatelea semnalul o lua pe aratura, si vreo citeva care erau moarte de tot...s-a ales cu benzina consumata pe vreo 50km de aiurea...a cumparat una noua...
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • O sonda este luata de pe o masina functionala si inca una o aveam eu. Este cu rezista de incalzire si toate sondele sunt verificate cum da in autodata.rezistenta 6 ohm , in relanti 0-1volt , in acceleratie 0,5-1volt , in decelerare 0 volti.restul numai stiu. Este 250 lei o sonda noua si pana la urma o sa comand una dar imi este sa nu fie din alta parte.

          Comment


          • Ma poate ajuta cineva cu cateva detalii referitor la softul Plus Max ? Cum se mai poate obtine licenta sau daca mai este nevoie ? Versiunea de soft disponibila dupa upgrade este 1.2.27.4 dar se pare ca serverul de licente nu mai functioneaza. Am timis emailuri la info@landi.it si la info@serviceapplications.net dar fara raspuns.

            Comment


            • Va salut!
              Luna aceasta am instalat pe masina Opel Astra G cod motor Z16XE o instalatie GPL Stag4Plus. Doresc sa ma informati (doar aceia care stiu despre ce vorbesc) daca instalatia mea functioneaza in parametri sau nu? Daca nu functioneaza corect, va rog sa imi spuneti ce pot sa fac pentru ca instalatia sa functioneze intr-un cadru cat mai optim. Va atasez cateva PrintScreen-uri cu setarile facute la service-ul unde am instalat aceasta instalatie!



              Multumesc!

              Iata si a doua imagine care vad ca nu vrea sa o afiseze in primul mesaj.


              ehhe

              intr-un sfarsit!
              Last edited by potoroacao; 28 October 2013, 12:11. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Personal consider ca timpii de injectie GPL sunt ingrijorator de mari,comparativ cu cei pe benzina.
                Presiunea GPL sensibil mai mica decat normal 1,01 bar ar trebui min 1,15-1,20.
                Harta multiplexor nu arata tocmai bine.
                Trece prea repede pe GPL(25 grade) ar trebui 30-40.
                Timp de comutare cilindrii 200 ms,personal am reglat la 400 ms,mi se pare o trecere lina,fara intreruperi !
                Mai asteptam si alte pareri ale celor mai experimentati !

                Comment


                • vyc323, in situatia data si un test de poluare da cateva idei despre ce nu merge bine, desigur facut in benzina (preferabil cu gazu debransat, ca sa fie sigur ca nu curg injectoarele) si apoi pe gaz.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • Apropo de pozele de mai sus...
                    RAC a observat bine.
                    Factorii de multiplicare mari...-> presiunea la 1.15-1.3 cat sa scada multiplicatorii de la ~2.2 la ~1.5 ...harta cu totul in jos ca in rest este ~ binisor...
                    Trecerea la 30grade...nu 25...
                    Timpii de comutare (ex 200ms default) sant functie de multe chestii mai ales montaj...
                    Daca nu tremura la trecere las-o asa...

                    Test de poluare... unde crezi ca gaseste analizor de gaze in toate mintile ?
                    E cam greu cu "cursul injectoarelor" mosule... ai 2 electrovalve si rampa...cam multe sa nu tina... instalatia e noua...cam greu sa nu inchida...
                    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                    Comment


                    • Originally posted by ovi730 View Post
                      Ma poate ajuta cineva
                      fotografie din tip semn autocolante a ta GPL unitatea de control ?

                      Comment


                      • @einstein1984 Multumesc de sfat.O sa incerc la un service rar sa fac un test.Injectoarele de gaz nu prea am cum sa le declupez ca raman adaptoarele care sunt infiletate in galeria de admsie si trage aer fals.Am mai incercat o varianta ca sa imi ies din parere si am anulat toata instalatia electrica de la gpl.Ecu , firul de citeste turatia , firul de apa si nici o rezolvare.Tot oribil merge pe benzina.Maine o sa incerc sa scot injectoarele de gaz si sa astup cumva stuturile din admisie sa o testez asa.

                        Comment


                        • @ovi730, normal era sa nu se dea licente la toti care solicita. Licenta e necesara si teoretic protejeaza montatorii de lr de concurenta celor neautorizati. Realitatea e ca daca clientul si-a ales un montator prost, macar asa se invata minte, primeste ce si-a ales.
                          @potoroacao mareste diametrul duzelor cu cel putin 0,2 mm, si presiunea diferentiala la 1,2 bar. Apoi alege rampa valtek, nu acgiac, e o mica diferenta. Dupa calibrarea corecta si suprapunerea celor doua curbe astfel incat deflectia sa fie maxim 10 procente, poti intra si in corectia rpm-timpi de injectie.
                          Asa cum e acum poti parli supapele.
                          @vyc_323 cred ca einstein are dreptate, trebuie aflat ce se schimba atunci cand scoti sondele lambda din circuit. Eu cred ca merge mai rotund, dar nu perfect cu lambda scoasa. Si ca dintr-un motiv sau altul alimentarea este neuniforma intre cilindri. Daca un cilindru primeste si benzina si gpl si lambda face corectii, motorul va merge urat fiindca 3 cilindri vor avea amestec sarac si cel cu problema amestec bogat. Daca sonda lambda e scoasa din circuit, motorul injecteaza cat stie, si doar un cilindru merge mai rau. Analizorul poate confirma sau infirma o astfel de problema. Faptul ca da rateuri ma face sa cred ca amestecul e foarte saracit cand lambda e activa. Incearca sa strangulezi pe rand injectoarele de gpl.
                          Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                          Comment


                          • Injectoarele de benzina le-am verificat si sunt ok.Plus ca am si contact pe pompa de benzina iar in momentul functionarii pe gaz o opresc ca sa numai mearga in gol.Au ramas injectoarele de gaz.Poate ramane vreun injector intredeschis si mai baga si gaz.Acum ma gandesc ca sunt si 2 supape pe instalatie care se inchid cand functioneaza pe benzina.Deci teorectic trebuie sa mearga o perioada prost pe benzina dupa care sa isi revina.Am mers fara sonda lambda conectata , functioneaza perfect si gaz si benzina , trage si mai bine doar ca am un consum de 20 -22 % km.Deci nu se poate nici asa.Am desfacut galeria de admisie zilele trecute , spalat igr , clapeta aer , galerie , etansate toate acum inclusiv stuturile de gaz de pe galerie.Tot prost merge.Pe benzina nu se sesizeaza rateurile ca pe gaz , doar fluctueaza relantiul 200-300 ture iar cand o tin constant la o anumita turatie are o fluctuatie identica relantiului.Pe gaz pe langa fluctuatie in momentul in care scade turatia la relanti sau turatie incep si rateurile.Adica in momentul in care ii scde sau taie debitul de combustibilul ma gandesc.
                            Am mai verificat presiunea pe cilindrii , distributia daca este la punct si reglajul la avans cu lampa stroboscopica.Totul ok si acolo.Pentru mine unul este un SF total.
                            Last edited by vyc_323; 29 October 2013, 01:31.

                            Comment


                            • Revin cu o recalibrare facuta de mine, dar dupa cum spun imaginile cred ca trebuie sa maresc la 2 mm gaura de la duzele injectoarelor. Parerea mea!




                              Comment


                              • Presiunea n-ai marit-o si nici duzele, deci ai cam postat degeaba.
                                @vyc_323, daca zici ca reglezi avansul, atunci ai distribuitor de scanteie si devine foarte ciudata faza cu rateurile. Pe kia sephia am un motor imprumutat de la mazda 323, da rateuri doar cand aprinderea e distrusa rau. Verifica starea distributiei, daca e la punct, verifica bobina fisele, distribuitorul. Motorul ala ar trebui sa mearga cu instalatie clasica cu mixer, probabil e full grup ca si al meu. E posibil ca firele la injectoare sa fie legate aiurea. Oricum un sistem cu mixer te-ar lamuri sigur, cand nu ar mai da rateuri ar insemna ca-s bune toate ).
                                @moog, ce vrei sa spui, orice atelier autorizat pentru montaj gpl are analizor cu metrologie valabila , detector gpl, cheie dinamometrica etc. Pe la voi e altfel? Daca nu gaseste atelier gpl, o statie itp sigur gaseste.
                                Last edited by alexys; 29 October 2013, 19:06.
                                Din 13.09.2014 cea mai puternica masina cu sistem GPL BRC (571CP) din Ro este Bentley Continental GT. Asteptam replica concurentei...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google