Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pentru euro 3 si euro4 un stag200 reglata corect si intretinuta la timp este tot ce trebuie, chiar nu e nevoie de un calculator mai destept
    pentru euro5 as merge pe stag4 fara ezitare
    spun de stag pentru ca : e dovedita fiabilitatea in timp pe diferite tipuri de masini, intretinere ieftina (~80 lei filtrele la fiecare 15.000), reparatii ieftine ale pieselor (~90 lei reparatia rampei de injectoare cand pica fata de, alt exemplu, 100 euro buc/injector brc).
    alti colegi montatori sau utilizatori vor recomanda landi renzo evo one, produs nou care ar fi mai fiabil decat landi renzo ce a iesit pe poarta fabricii
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • Merci, am un Sandero din 2008, E4. A montat cineva in Pitesti si daca da, ce?

      Comment


      • sa nu uitam ca injectoarele brc pica foarte foarte rar si tin peste 300.000 km

        daca este sa gasim bube la instalatii, de exemplu calculatorul de pe stag 200 nu are mufele ermetice, iar daca ai norocul sa intre apa la el, cumperi unul nou

        acum il astept pe moog sa-mi zica ca stag-ul este cea mai buna instalatie din lume si nr. 1 din galaxie, iar pe cosmin1978 sa ne zica ca el si-a montat landi renzo care este de departe cea mai buna instalatie gpl din univers (nu din galaxie)

        Comment




        • Sa inteleg ca am de ales intre stag4, BRC si Landi Renzo. De preturi stiti ceva?

          Comment


          • Stag4 este pana in maxim 2500 ron preturile defera de la montator la montator depinde de rezervorul pentru care optezi,cel cilindric este mai ieftin undeva la 2300 ron iar cel in roata de rezerva pe care il recomand eu este maxim 2500 ron +160 ron omologatul la RAR.

            Comment


            • pentru sandero eu ti-as recomanda sa mergi pe rezervor in locul rotii de rezerva iar ca si instalatie eu am un landi de mai bine de 1 an

              Comment


              • Conteaza unde am roata de rezerva, adica in interior sau exterior ?

                Comment


                • Nu conteaza. Rezervorul de GPL se poate pune atat in interior, cat si in exterior.
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • la sandero roata de rezerva este situata sub masina asa ca nu poti sa iti motezi decat un rezervor de exterior nu si de interior
                    asta daca vrei rezervor toroidal daca nu poti sa pui si unul cilindric

                    Comment


                    • Originally posted by tiptil View Post
                      sa nu uitam ca injectoarele brc pica foarte foarte rar si tin peste 300.000 km

                      daca este sa gasim bube la instalatii, de exemplu calculatorul de pe stag 200 nu are mufele ermetice, iar daca ai norocul sa intre apa la el, cumperi unul nou

                      acum il astept pe moog sa-mi zica ca stag-ul este cea mai buna instalatie din lume si nr. 1 din galaxie, iar pe cosmin1978 sa ne zica ca el si-a montat landi renzo care este de departe cea mai buna instalatie gpl din univers (nu din galaxie)
                      Injectoarele gen BRC sant foarte sensibile la calitatea GPL. Eu am vazut BRC picate...si nu avea nici macar 200k...
                      Eu am acum Hana dar am pus filtre bune...pe gazos am si de poliester si fibra de sticla...citi montatori pun asa ceva pe masina ? Eu mi-am pus singur

                      STAG 200 intradevar nu are protectia de la 4 sau ISA2/300Premium...dar daca nu esti dobitoc sa cazi cu masina intr-un rau, sa speli motorul cu turbojetul, sau montator idiot sa puna calculatorul sub motor, e cam greu sa intre apa in el...
                      Eu nu am afirmat ca e cea mai buna instalatie...niciodata...exista Vialle, Prins, BRC, Landi, KME, LPGTECH si altele...toate cu plusuri si minusuri...
                      Dar pt Romania e varianta optima...mai ales daca ai dat peste un montator idiot...si pe astia nu tre sa-i cauti prea mult...
                      Discutia asta am mai avut-o pe aici...cine vrea detalii sa citeasca in urma...
                      Landi Renzo este super ok, daca montajul/reglajul e bun de la inceput...
                      Si varianta veche e fiabila si se pare ca si One-ul e la fel...
                      A nu se confunda LAndi de pe Logan di fabrica cu ce e aftermarket in Romania...
                      Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                      Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                      Comment


                      • Eu la supernova am avut problema apei pe mufele ecu gaz, am avut noroc ca nu s-a ars pentru ca probabil nu a fost foarte multa. Am spalat masina o data la tunel (la exterior, nu la motor) si cred ca am avut si spalare pe dedesubt cu jet de apa, astfel apa a ajuns pe mufele calculatorului montat in spatele bateriei. E doar o situatie unica si greu de crezut ca altfel mai poate ajunge apa acolo, trebuie sa fie ghinion curat.
                        Nu-i inteleg pe unii care dau de cateva ori mai mult pe un injector in speranta ca are durata de viata mult mai mare decat un simplu valtek, la care costa reparatia completa cat un schimb de filtre ...
                        moog, de unde ai luat filtrele cu poliester/fibra de sticla ?
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Originally posted by moog View Post
                          Injectoarele gen BRC sant foarte sensibile la calitatea GPL. Eu am vazut BRC picate...si nu avea nici macar 200k...
                          Eu am acum Hana dar am pus filtre bune...pe gazos am si de poliester si fibra de sticla...citi montatori pun asa ceva pe masina ? Eu mi-am pus singur
                          te-am mai intrebat si in trecut cum ai identificat ca erau picate injectoarele brc si nu am primit un raspuns clar; filtrul de la BRC este din bumbac tratat cu carbon activ - adica unul foarte bun; chiar si cel aftermarket care este mai ieftin este din poliester; filtrul de la brc este refolosibil, se schimba doar elementul filtrant

                          care este legatura dintre brc si hana, ca nu am inteles ?!?

                          Comment


                          • Portbagajul la Sandero este si asa mic, daca mai vin si cu rezervor cilindric l-am ocupat pe tot.
                            As opta pentru varianta cu rezervor de exterior.
                            Revin cu intrebarea: Poate sa-mi recomande cineva, in Pitesti, un montator, si daca da ce monteaza?

                            Comment


                            • Sam : poliester e pe filtru de Lovato cu cartus, iar fibra am adus eu din exterior...
                              Tiptil : diagnosticul a fost bun, 1 injector ~mort, 1 mai dadea din pistonas putin si 2 care functionau binisor...s-a rezolvat prin schimbare...metoda empirica cu strangulatul furtunelor, interfete pt GPL si masina, si bineinteles metoda cu schimbatul
                              Legatura intre cele 2 este ca amandoua si nu numai (MED, Prins etc) sant capsulate si nu se pot curata/reconditiona)...
                              Asa e filtrul de la BRC OEM sant super ok...pt o calitate decenta a GPL...
                              Poate in zona Bucurestiului or fi BRC-uri pe taxi unde se vede rapid fiabilitatea, un "particular" care face 30-50.000km/an e cam greu de gasit...
                              Pe aici majoritatea sant cu Tomasetto, Landi Renzo AM, si Milano dar astea sant pe cale de disparitie...uitai de Oscar vreo 20buc pe distributie...asta din ce am vazut eu...poate or fi mai multe...
                              Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                              Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                              Comment


                              • filtrul brc e super ok si pentru o calitate "nedecenta" a gpl-ului, de aceea se schimba la 30.000 km si nu la 15.000 ca restul

                                injectorul brc nu are pistonas in interior, functioneaza pe alt principiu, ca sa intru in detalii, in loc de pistonas are o membrana flotanta din metal; da, poate suna ciudat membrana din metal, dar tocmai asta il face sa reziste atat de mult; un alt atuu care il face mai putin sensibil la gaz este faptul ca are alimentare "bottom feed" adica gazul trece doar prin varful injectorului, nu prin tot corpul acestuia, deci este mult mai greu de infundat fata de hana sau kehin, unde gazul strabate tot injectorul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google