Probleme Putere 1,5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am dat pe ea 130 RON sau ceva de genul anul trecut in primavara. Poti circula si cu mufa de la filtrul de aer scoasa. Chestia tare e ca va rula pe principiul "carburatie". Raspunde imediat la pedala si trage rau)). Consumul este mai mare oricum dar nu am riscat sa merg asa.

    Piesa nu a fost asa scumpa pe cat ma asteptam. Pentru 100 si ceva de lei sa traga masina in halul ala de la cat de anemica era.. merita)).
    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

    Comment


    • #17
      Am preferat sa iau una originala de la dacoserv militari chiar daca am dat pe ea 750 de lei cu tot cu manopera.

      Comment


      • #18
        daca tot se strica aia de origine, macar data viitoare ia una aftermarket.
        internal combustionizer

        Comment


        • #19
          Am rezolvat si eu problema, am montat singur piesa in 5 minute. Nu e nevoie decat de o surubelnita dreapta cu care scoti siguranta aia de la mufa. M-a costat 189 lei toata povestea, piesa aftermarket (Pierburg).
          Logan Prestige - 2008 - 1.5 dCi 85 CP

          Comment


          • #20
            Ajutor!

            Dupa ce m-am documentat putin si am vazut ce fel v-ati rezolvat problemele, cu electrovalva aceea, am luat si eu una noua dar n-am noroc...tot se aprinde martorul de la bujii.
            Mentionez ca simptomele sunt:
            masina porneste normal, apa se ridica 4 liniute, turatie schimbata 2500-3000,
            peste 100 km/h se aprinde martor bujii si ii taie puterea....opresc motorul in mers, pornesc, totul revine la normal, masina trage perfect.
            Ce alte sfaturi imi dati?

            Comment


            • #21
              Sfatul pe care ţi-l dau eu e să nu mai opreşti motorul în mers!
              Pe lângă faptul că îţi pui singur viaţa în pericol, le pui şi pe cele ale celorlalţi participanţi la trafic.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                si alt sfat: sa verifici returul la injectoare

                Comment


                • #23
                  Salutare! Dezgrop threadul asta vechi pt ca am avut si eu probleme majore cu puterea masinii. Logan 85DCi, PH2. Am fost plecat din tara 8 luni, m-am intors si cand am vrut sa folosesc masina... ioc putere.
                  Am fost la Renault cu ea si initial o cam bagasem pe maneca. Numarati, 5 ingineri se foiau pe langa ea fara sa-si dea seama ce are. Turbina curata, neblocata. EGRul curat. Cabluri si furtune ok. Diagnoza pe computer pe loc sau in mers (au iesit cu ea in oras) zicea ca totul e bine mai putin partea de turbo. Care nu mergea, evident.
                  Intr-un final, apare un nenea si le spune "ba da' electrovana ati verificat-o?"... Si aia a fost. Nu aveau pe stoc una noua dar au luat de la o alta masina, mi-au pus-o la mine si mergea masina brici!
                  Deci, "Electrovalva presiune turbocompresor" a fost defecta la mine. Maine merg sa imi dea una noua. 270LEI fara TVA.

                  Comment


                  • #24
                    electrovalva pilotare turbo , imi face un zgomot nasol cand opresc motorul,si durează cam 2 min pana se oprește, poate sa fie defecta .

                    Comment


                    • #25
                      du-te fa-ti neaparat diagnoza

                      Comment


                      • #26
                        Salut.Draga MARIUS 692 ,daca vb. de piesa accea din neagra de sub parbriz?.Stai linistit ,ea trebuie sa faca galagie.Pana pierde tot aerul din ea,Dupa ce opresti motorul ,apasa pe pedala de frana,dupa 2-3 pedala ,pedala se intareste zgomotul dispare {acel zumzanit} deciiiiiiiiiiiiiiii, parerea mea ca functioneaza si este okkkkkkkkkkk.

                        Comment


                        • #27
                          deci ? ceva noutati ? vre-o rezolvare ? diagnoza ?

                          Comment


                          • #28
                            aleXpeed la ce mufa te referi de la fitru de aer. Aceea pe care scrie siemens?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google