Achizitie Logan (incepator In Motoare Diesel)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by lancer_kta View Post
    salutare!

    6. daca masina e intretinuta si motorul nuti da fum alb/albastru/negru e ok. daca vanzatorul e deacord cu motorul cald dai 3 pedale de vreo 15-20 sec la 5200rpm (asa iti dai si seama ca distributia e schimbata, altfel ai toate sansele sai i se bip motorul daca cedeaza distributia veche):
    lancer_kta: tu glumesti,nu??? 20 de secunde in blana??nici nu se duce la 5.200.
    si cum iti dai seama daca distributia e schimbata,tinantu-l asa?insinuezi daca se va rupe??? )

    Comment


    • #17
      Mergi pe 1.6 apoi gaz si aia e.
      Scapi de toate comentariile din topic.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Tot axat pe diesel esti?

        Comment


        • #19
          Si eu cu taicamiu am cautat un mcv diesel de 85 cp, ca deh, toti vrem mai multa putere, si am ajuns sa luam mcv de 70 cp la aceiasi bani, parca chiar putin mai mult, ca toate masinile ce le-am vazut aveau km dati inapoi, absolut toate, nici nu negau samsarii cand le spuneam, ba una avea, dupa cum spuneam, doar i rosu dar motorul nu era de 85 cp. Alta mai fusese si busita in fata si samsarul la fel, nu nega cand ii ziceam asta, avea vopseaua de pe suruburile de la aripile din fata stearsa, exact ca si cum ar fi fost desfacute, stiu asta pt ca si maicamea a busit masina si e la fel.
          Cautam una de vreo 3-4 ani si km sub 50.000, si am gasit la cineva pana la urma un mcv care nu parea sa aiba km dati inapoi, avea 52.000 km, cauciucurile originale destul de tocite si arata impecabil, si dupa 2 ani si inca 20.000 km s-a dovedit a fi ok, am avut problema doar cu o saiba la un injector, pierdea compresie pe acolo, am schimbat-o singur, 12 lei o saiba, si o clema la filtrul de motorina pe unde pierdea putina motorina. Si i-am mai schimbat placutele si un disc pt ca avea o deformare pe circumferinta.
          Dar nu as lua logan diesel cu peste 50.000 km si mai vechi 5 ani pt ca asa poti sa verifici cat de cat daca are km originali, dar si costa masina mai mult.
          http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

          Comment


          • #20
            De ce se dau unele sfaturi care nu au nici o legatura cu logica(realitatea)?

            De pilda de cand mersul constant la 2000rpm e considerat "mosnegeste" si strica motorul? Pe ce baza se afirma asta? Cuplul maxim e la 1900rpm, iar turbina se invarte la turatia asta ca sa asigure acel cuplu.

            Sau sa mergi 100km cu "talpa la podea" ca sa zici ca "ai alt motor sub capota dupa" mi se pare exagerat.

            Comment


            • #21
              off:
              @405bxgld face 5200 fara stres; cat am avut masina in garantie am facut itp la rep.dacia de unde am cumparat-o si "inginerasu'' de acolo ii dadea in gura inainte sa o bage la noxe;
              si da am facut itp la 50000km/4ani si m-a pus sa semnez ca nu am schimbat distributia inainte s-o forjeze
              http://www.auplod.com/u/poudal5a95e.png

              Comment


              • #22
                Stiu ca nu e sectiunea potrivita, dar am o intrebare referitoare la motorul de 75CP cu DFP. Ati avut vreo problema cu motorul sau cu filtrul de particule?

                Ce intretinere necesita? Pe la cati km te gandesti ca va ceda?

                Comment


                • #23
                  Am aproape 60000km cu dieselul de 75cp, DPF si merge foarte bine. Intretinerea e ca la orice motor, adica ulei si filtre. De cedat vorbim peste 2-300000km.
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Nu e ca si la alte masini cu DFP, adica sa ai de completat cu ceva lichid pentru DFP, care-i foarte scump?

                    Pe ce principiu functioneaza cel de la Logan?

                    Comment


                    • #25
                      Unde ai vazut tu asta cu lichid pentru DPF?
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        La camioane e cu lichid. La renault se regenereaza cand e murdar. Intre 150mii si 200mii e cam gata si trebuie anulat.

                        Comment


                        • #27
                          Nu e adevarat. Si la colegii de la pejo/citronel sunt dpf-uri cu injector si cu solutie care ajuta arderea. La logan doar temperatura gazelor evacuate realizeaza arderea , de aceea nu tin prea mult aceste filtre dpf in ro. Ar trebui circulat mai multe ore fara oprire si fara variatii mari de turatie , iar la noi e aproape imposibil.
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • #28
                            La logan sunt doar cu injector. Sa mai asteptam nitel sa vedem cum sta treaba, sa nu uitam ca si de catalizatorul de benzina se spunea ca se infunda si eu am facut 240000km si nu se infundase nimic. Sa mai asteptam nitel.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Cred ca faci km in exterior, sute...
                              Daca te-ai duce de acasa la cumparaturi , la servici si eventual in weekend la soacra ar fi probleme dupa 100 k km .
                              Cu injector de motorina ?
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • #30
                                Da, cica e un al 5-lea injector care injecteaza motorina in filtru când incepe regenerarea (sau cam asa ceva). Bag la greu si km in oras, iar un drum pe luna in Germania, Franta... , pe aici prin Europa.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google