1.4 GPL Stolniceanu Lucian

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Spune-mi si mie ,te rog, ce "simptome" a avut blocul de lumini ca si eu am o problema ciudata (se aprind luminile odata cu, contactul si cand dau sa aprind pozitiile cu motorul pornit se pune contactul )
    I changed her oil , she changed my life
    sigpic

    Comment


    • #77
      Drumuri bune si multa sanatate iti doresc !

      Pentru noi romanii nimic nu e low-cost asa ca nu mai fi modest !

      Salutari din BT !!

      Comment


      • #78
        6 ani ---- 94 000 de km

        Masina a implinit 6 ani si 94 000 de kilometri.

        S-au facut urmatoarele:

        -------------------------------------
        (Curea Distributie + rola Dacia
        Curea accesorii + rola Dacia
        Pompa de apa Dacia) = 530 RON de pe w w w . p i e s e n e t . r o
        Manopera schimbat distributie, accesorii si pompa de apa = 273 RON
        Antigel schimbat = 100 RON
        -------------------------------------
        Total = 903 RON

        -------------------------------------
        Schimbat repartitor frana spate = 300 RON
        Schimbat lichid de frana = 80 RON
        Desprafuire tamburi frane spate = 60 RON
        -------------------------------------
        Total = 440 RON

        -------------------------------------
        3 litri de ulei Valvoline SynPower 5w40 = 135 RON
        filtru de ulei Dacia = 20 RON
        filtru de aer motor = 20 RON
        manopera schimb de ulei = 20 RON
        -------------------------------------
        Total = 195 RON

        -------------------------------------
        diuze tip perdea pentru stropit parbriz = 35 RON
        lichid parbriz = 9 RON
        -------------------------------------
        Total = 44 RON

        Urmeaza ITP ul. Tineti-mi pumnii
        Logan GPL 1.4

        Comment


        • #79
          Crezi ca masina ta nu e in conditii bune de a circula? De ce sa iti tinem pumnii?! Ai carpe in praguri?, chit cu canciocu bagat prin usisi , aripi, etc? NU. Masina e intretinuta corespunzator. Asa..ca...du-te peste ei si asteapta doar sa iti stampileze talonu si gata.
          PS; verifica si tu inainte sa te duci la itp, capete de bara, becuri... dastea pt care te respinge usor., ca dupa iar platesti revenirea
          My turbo lag, give your MPI, a chance

          Comment


          • #80
            S-a facut si itp ul. Totul a fost ok, inafara de noxele la GPL care nu au iesit din prima.

            La a doua incercare au iesit(cu o mica atentie la nenea acela).

            Probabil se confirma faptul ca viatza injectoarelor Landi Renzo este de aproximativ 100 000 de km.
            Logan GPL 1.4

            Comment


            • #81
              La 94 000 de kilometri ai schimbat pentru prima data distributia ?

              Comment


              • #82
                Cureaua a mai fost schimbata o data la 36 000 de km.

                Rolele au fost insa cele originale de cand e masina.

                Eu cred ca rolele rezista cu brio minim 90 000 de km la mers normal.
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • #83
                  Pompa de apa cum se prezenta?

                  Comment


                  • #84
                    Fara nici o problema. Mecanicii au zis ca nu avea scurgeri si nu ar fi trebuit schimbata.

                    Daca ar fi sa mai am odata Loganul as face in felul urmator:

                    la 60 000 de km as schimba doar curelele

                    la 100 000 de km as schimba curelele si rolele si pompa de apa.

                    Asta e doar parerea mea - nu sustin ca aceasta e varianta corecta pentru toata lumea !
                    Logan GPL 1.4

                    Comment


                    • #85
                      roata de rezerva ingusta

                      Loganul a primit o roata de rezerva ingusta de 14 inch.

                      Vine la fix in spatele banchetei. Inca nu am prins-o cu nimic dar se blocheaza destul de bine intre podeaua si 'tavanul' portbagajului. Se poate vedea in poze cum vine.

                      Roata a venit gata alezata pentru butucul de Logan si a costat 100 de ron.

                      Cu ocazia asta s-a eliberat foarte mult loc in portbagaj.

                      Am probat roata pe spate si se potriveste si nici nu pare sa se comprime prea mult. Am umflat-o la 3 bari.

                      Daca va fi sa am nevoie de ea o voi folosi doar pe spate pana la prima vulcanizare.
                      Attached Files
                      Logan GPL 1.4

                      Comment


                      • #86
                        Roata aia trebuie umflata la 4.2 bari.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #87
                          Am vazut ca asa scrie pe ea, dar sunt un pic confuz:

                          pe de o parte scrie ca 'inflate to 420 psi', iar pe de alta parte scrie ca '420 psi maximum pressure'.

                          Eu de aici inteleg ca presiunea maxima este 4.2 bari si nu neaparat cea recomandata.
                          Logan GPL 1.4

                          Comment


                          • #88
                            Esti sigur ca o sa ramana in pozitia aia dupa cateva sute km , sau la un drum lung pe ulitele patriei noastre ?

                            O zi buna !

                            Comment


                            • #89
                              Salut!
                              Asa am avut-o si eu dar nu imi statea prea mult timp si cadea.Daca vei intra pe un drum pietruit sau daca dai intr-o groapa o sa iti cada,mai bine pune-o culcata.
                              Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

                              Comment


                              • #90
                                'Bolidul' a mai primit cateva briz-brizuri:

                                - protectii pentru muchia portierei(am o vecina de loc de parcare careia i-am lasat un numar destul de mare de dungi galbene pe laterala Sandero ului ei rosu. Trebuia sa-mi fi montat aceste protectii mult mai devreme /!\)

                                - cheder suplimentar pentru portierele fata

                                - cheder suplimentar pentru portierele spate

                                (odata cu chederele a disparut sunetul de conserva la inchiderea usilor si parca nu mai vajaie vantul asa tare la viteza)

                                Chederul autoadeziv l-am luat din Dedeman(3 metri au costat aproximativ 18 ron).

                                Atasez si cateva poze cu briz-brizurile.
                                Attached Files
                                Logan GPL 1.4

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google