Lucruri Pe Care Nu Le-ati Descoperit Inca La Noul Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si cateva poze
    Attached Files
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Si din ciclul "Ce avem noi aici":
      Pe motoarele TCe de pe Dacia avem sonda nivel ulei - 111459589R.
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Aia chiar a vazut cand am schimbat uleiul si nu ma refer la cea fara fire mai este una exact in partea opusa baii de ulei.
        sigpic

        Comment


        • Aia din spate e senzorul de nivel ulei. Aia din fata e mufa vanei din pompa de ulei.
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Aia dispre spatele masini nu are nici un fir.
            E pe post de dop.
            sigpic

            Comment


            • Are la Clio4
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • Se monteaza sonda respectiva si se cableaza, dar nu avem bec in bord. Sau cel de lipsa presiune ulei se face galben cand nivelul e scazut?

                Comment


                • Sonda e montata la 0,9TCe , exista si clemele pentru cablaj, sus pe langa sonda lambda.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Pai si eu am 0.9TCe, de aceea intrebam cum se poate face sa fie functionala sonda.

                    Comment


                    • Noutati, cateva informatii referioare la compresorul AC pe x52.
                      Attached Files
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • Eu credeam ca este un Japonez.
                        Si inta si mai putin ulei in instalatie
                        sigpic

                        Comment


                        • Mai bine cu Calsonic sau Valeo, decit Sanden ( japonez, e adevarat... ) care nu face presiune... Sanden au fost de la DSN la Slz si Lgn, eu am la Lgn1 ph2 2012 Sanden si nu-s deloc multumit. Chiar ma miiram cum de merge bine AC pe Lgn2, asta era secretul, compresor schimbat, au renuntat la Sanden.

                          Comment


                          • Asta e tot documentul pentru Logan I ,ph2, Duster ,duster ph2, Lodgy&Dokker, Logan II
                            Attached Files
                            Last edited by t0rquemada; 28 June 2014, 15:20.
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Un grafic Viteza-RPM in ultima treapta de viteza la X52 (Logan II, Sandero II, MCV II), de la prietenii germani.
                              Attached Files
                              Last edited by t0rquemada; 29 June 2014, 23:08.
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • cred ca acest grafic este facut dupa viteza reala de pe GPS.

                                Pe ceas cu CC activat la 170 km/h avem fix 3000 rpm

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google