Recomandare Bujii Logan 1,5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    dar cum verific daca bujiile primesc curent sa se incalzeasca , pentru ca eu aveam doua bujii arse, le-am schimbat pe toate dar nu se vede nici o diferenta porneste la fel de greu in diminetile geroase ( la prima cheie dar tarziu). am facut un experiment si am pornit-o cu fisele de la bujii scoase si porneste la fel de greu, ciudat e ca nu imi arata nici in bord ca nu asi avea fisele puse, cred ca nu primesc bujiile curent. imi poate spune cineva cum sa verific daca nu cumva e o problema electrica ?

    Comment


    • #32
      canabis888...aici te-ai uitat?
      sigpic

      Comment


      • #33
        Originally posted by canabis888 View Post
        dar cum verific daca bujiile primesc curent sa se incalzeasca , pentru ca eu aveam doua bujii arse, le-am schimbat pe toate dar nu se vede nici o diferenta porneste la fel de greu in diminetile geroase ( la prima cheie dar tarziu). am facut un experiment si am pornit-o cu fisele de la bujii scoase si porneste la fel de greu, ciudat e ca nu imi arata nici in bord ca nu asi avea fisele puse, cred ca nu primesc bujiile curent. imi poate spune cineva cum sa verific daca nu cumva e o problema electrica ?
        Iti faci o lampa de control dintr-un bec la 12volti. adica lipesti doua fire la bec; eu mi-am facut cu un bec de plafoniera; scoti fisele care vin in bujiile incandescente; pui un fir pe capul bujii acolo unde se infige fisa; si celalat fir la plusul bateriei. daca se aprinde becul bujia e buna; daca nu se aprinde e arsa.
        fara sa pui contact fara sa mai faci altceva suplimentar. Tu asa verifici daca rezistenta este intrerupta ca pana la urma este o rezistenta; principiul de functionare este ca la rezistenta de resou. Trece curentul prin ea se incincge; daca e intrerupta nu se mai inchide circuitul si nu mai functioneaza

        Comment


        • #34
          da asta am inteles, bujiile sunt ok le-am inlocuit pe toate 4, problema e ca vreau sa verific daca primesc curent ca sa functioneze. am inteles ca ele primesc curent de la un releu.vreau sa verific daca releu functioneaza pentru ca porneste dimineata lafel de greu ca inainte sa schimb toate 4 bujiile(2 din 4 erau arse) si tot asa porneste si fara fise la bujii deci eu cred ca releu nu functioneaza si asta vreau sa verific. imi poate spune cineva cum se poate verifica asta?

          Comment


          • #35
            Originally posted by canabis888 View Post
            da asta am inteles, bujiile sunt ok le-am inlocuit pe toate 4, problema e ca vreau sa verific daca primesc curent ca sa functioneze. am inteles ca ele primesc curent de la un releu.vreau sa verific daca releu functioneaza pentru ca porneste dimineata lafel de greu ca inainte sa schimb toate 4 bujiile(2 din 4 erau arse) si tot asa porneste si fara fise la bujii deci eu cred ca releu nu functioneaza si asta vreau sa verific. imi poate spune cineva cum se poate verifica asta?
            Simplu! trebuie sa o faceti in doi(nu te gandi la prostii); unu da la cheie iar celalat se uita pe un aparat de masura pus pe 12volti curent continuu si atunci cand pui contactul trebuie sa-ti indice 12 volti. Deci cat timp sta martorul pentru bujii aprins tu poti sa vezi daca aparatul de masura iti indica ceva. aparatul il pui intre masa(orice metal de care poti lega minusul de la aparat) si firul rosu adica plusul il bagi in fisa care intra in capul bujiei. adica scoti fisa si bagi borna de la aparatul de masura in ea(plusul) bai frate nu mai stiu sa ma exprimcred ca de la bautura!!sper ca m-am facut inteles

            Comment


            • #36
              Originally posted by un fleac View Post
              Simplu! trebuie sa o faceti in doi(nu te gandi la prostii); unu da la cheie iar celalat se uita pe un aparat de masura pus pe 12volti curent continuu si atunci cand pui contactul trebuie sa-ti indice 12 volti. Deci cat timp sta martorul pentru bujii aprins tu poti sa vezi daca aparatul de masura iti indica ceva. aparatul il pui intre masa(orice metal de care poti lega minusul de la aparat) si firul rosu adica plusul il bagi in fisa care intra in capul bujiei. adica scoti fisa si bagi borna de la aparatul de masura in ea(plusul) bai frate nu mai stiu sa ma exprimcred ca de la bautura!!sper ca m-am facut inteles
              multumesc mult

              Comment


              • #37
                Originally posted by canabis888 View Post
                multumesc mult
                sau poti folosi lampa de control adica becul de 12 volti; daca se aprinde cand pui contactul inseamna ca circuitul de alimentare a bujiilor e bun(of e mai simplu cu becul ca poti sa te descurci singur)!!

                Comment


                • #38
                  La revizia de 70000 km am verificat si bujiile cu un aparat(parca ohm-metru) si toate erau in parametri.Nu as vedea rostul schimbarii bujiilor la 30000 km cand ele functioneaza bine.Intradevar ,iarna,pe timp geros porneste la prima cheie,dar ceva mai greu.
                  PS:nu stiam ca ajuta cu ceva sa pui contactul de 2-3 ori si apoi sa o pornesti.Am sa incerc sa vad apoi daca porneste mai repede.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by canabis888 View Post
                    multumesc mult
                    Deci? Suntem cu totii curiosi: e dus releul de bujii ori ba?

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by trl View Post
                      Deci? Suntem cu totii curiosi: e dus releul de bujii ori ba?
                      nu stiu am verificat cu un voltmetru fara contat pus imi arat 6.4 V cu contactu pus 11.5 cam asa, dar aceasta valoare 11.5 nu s-a modificat dupa ce s-a stins becu de la bujii in bord ci doar dupa ce am oprit motoru a revenit iar la 6.5 cam asa . Trebuie sa o duc la un specialist

                      Comment


                      • #41
                        buji logan diesel

                        eu am 125000 km si nu am schimbat bujiile. Masina porneste bine si iarna, atat ca la rece cateodata parca merge subturata putin sau intrerupt........insa m-am hotarat sa le schimb, ce ziceti???

                        Comment


                        • #42
                          În primul rând să le verifici

                          Comment


                          • #43
                            pana la urma...la motorul 1,5 dci ce buji sant de origine si ce recomandati?????

                            Comment


                            • #44
                              Raspuns 1- BERU, eu unul tot Beru am montat, am prins geruri serioase in Buzau, am peste 25kkm cu ele, chiar si la minus 20-23 de grade am pus o singura data cheia, am asteptat sa se stinga ledul indicator si...bum.

                              Nu sunt adeptul mai multor chei pentru asa-zisa incalzire suplimentara.

                              Si inca ceva: schimbati TOATE cele 4 bujii, cand a cazut prima. Si celelalte au ajuns la un prag similar de uzura. Si eu am zis ca fac o afacere dar nu a tinut cine stie ce...cateva mii de km.
                              Acelasi lucru patit si la masina tatalului. Asadar toate 4, dintr-un foc!
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • #45
                                daca se strica releul de incarcare se aprinde in bord martorul spirala bujii?

                                apare in bord daca e dus releul?
                                Last edited by gigiman; 12 October 2014, 16:03. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google