Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor Bujii Aprins

    Buna seara ! Revin si eu cu o problema.
    Detin un Logan MCV 1.5 DCi 85CP 2009 ;
    Acum aproximativ 1 saptamana , mi sa aprins martorul bujii in timpul mersului , sa stins , iarasi aprins de cateva ori , si de atunci a ramas stins ( Atunci motorul a functionat normal ) ;
    Astazi , in urma unui drum de 600km , sa aprins , iar motorul nu mai functioneaza cum mergea de obicei ( are alt sunet , dar undeva intre 1500 rpm - 2000 rpm se simte o mica intrerupere ) . Posibil sa fii fost motorina proasta ? Am alimentat de la PETROM .
    Probleme la injectie nu sunt , masina are 235.000 , dar la 160.000 au fost schimbate atat injectoarele , cat si curatat pompa de injectie ( daca era probleme cu ele , aparea pornirea grea , si mi se aprindea martorul de la temperatura , am trecut prin asta , iar masina nu are nici un fel de simptom fata de cum avea inainte ) .
    Ceva pareri ? Sunt intr-o zona unde ajung cam greu la un service etc ;
    Din ce am citit , la acesti km , ar fii normal sa fiu nevoit sa curat EGR-ul ?
    Am dat cu spray in mufele de la injectoare , pompa de injectie , mufa filtru de motorina , dar nimic ;
    Cateva pareri din partea dvs ar fii de ajutor , poate reusesc sa rezolv problema pana sa ajung la un tester .
    Va multumesc .

  • #2
    "Probleme la injectie nu sunt , masina are 235.000 , dar la 160.000 au fost schimbate atat injectoarele , cat si curatat pompa de injectie ( daca era probleme cu ele , aparea pornirea grea ". Verifica injectoarele si vei vedea cauza

    Comment


    • #3
      Injector blocat .... am avut acelasi simptom in mers se aprinde becul de bujii sta aprins pana cand o accelerezi de cateva ori si se simte mersul neregulat la motor , am pus ddt2000 pe masina si mi-a aratat urmatoarele erori :

      1. circuitcapteur accéléromètre

      2. Mauvaise combution cylindre 1

      Cateodata , nu mereu , la relanti se ridica turatia singura la 1000 rpm si aveam martorul bujii aprins

      Rezolvarea mea a fost inlocuirea injectorului (initial am vrut sa schimb doar partea electronica dar s-a desfacut foarte greu si s-au indoit pinii de la supapa de retur asa l-am schimbat cu totul )

      Ce am observat cand am desfacut injectorul cu pricina ... a fost foarte multa calamina pe pulverizator era negru in cap fix unde sunt gaurile de pulverizare (probabil infundate si ele)

      Fugi la service sa iti puna testerul pe masina sa vezi ce injector este defect

      Comment


      • #4
        @Pety Pety daca spui ca ai alimentat de la petrom probabil ai nimerit cu ceva apa ,purjeaza filtru de motorina ,probabil ai apa in filtru si dupa vezi ce mai faci adica, desfacut injectoare si alte chesti mai costisitoare .

        Comment


        • #5
          Salut ! Din cunostiintele mele , la logan exista alt martor pentru apa din filtru de motorina , de aceea exclud aceasta varianta . Momentan am facut rost de mufa ca sa pot sa imi fac leptopul tester , dar nu gasesc un soft pentru asa ceva ..

          Comment


          • #6
            zi ce interfata de diagnoza ai.... daca e ddt2000 iti trimit pe pm un link cu softul necesar , dar mare atentie cum lucrezi cu el pentru ca este in franceza si poti sa strici multe ...

            Comment


            • #7
              Originally posted by Pety Pety View Post
              Salut ! Din cunostiintele mele , la logan exista alt martor pentru apa din filtru de motorina , de aceea exclud aceasta varianta . Momentan am facut rost de mufa ca sa pot sa imi fac leptopul tester , dar nu gasesc un soft pentru asa ceva ..
              @Pety Pety fi dragut si spune aici pe forum unde se afla acel martor ,ca m-ai facut curios ,ai spus ca ai cunostinte in ale loganului poate vrei sa ne spui acest secret din cunostintele tale .

              Comment


              • #8
                @valentin2005: Este martorul din stânga jos (martor prezenţă apă în filtrul de motorină) din ceasul vitezometrului.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Ampt View Post
                  @valentin2005: Este martorul din stânga jos (martor prezenţă apă în filtrul de motorină) din ceasul vitezometrului.
                  da ,nu stiam ca s-au schimbat unele lucruri la noile modele ,eu am 1,5 dci ,2007 ,68 cp la acest model nu exista acest indicator .

                  Comment


                  • #10
                    Salut . Revin cu , cateva poze . Am ajuns la un tester la cineva , am pus masina , si mi-au aparut urmatoarele erori ( vezi foto ) . A incercat sa mi le stearga , dar nu sa putut .. ce sa ma apuc sa verific mai intai ? Va multumesc .


                    P.S : Multumesc siv pentru softul dat , dar ma am lasat pagubas ... Pana la urma am afland ca mufa care o detin ( mufa VAG ) , nu e compatibila decat cu masinile celor din grupul lor : skoda , vw , audi , seat etc ;
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      daca mufa ta e vag kkl (albastra) ar trebui sa mearga , dar daca ai vag com / VCDS nici o sansa e total diferita .... in fine vad ca ai pus CLIP-ul pe masina ceea ce e foarte bine ... dupa erorile pe care ti le-a dat acum ar trebui sa le iei pe rand si sa consulti manualul din atasament ,ai sa vezi ca in manual iti spune ce ar trebui verificat / inlocuit (daca este cazul si nu se poate verifica) si asa ajungi la o concluzie .

                      Din cate vad ai foarte multe erori tind sa cred ca nu ai probleme la toate 4 injectoarele ar fi si culmea .... si am mai observat ca ai apa in motorina ... incearca sa scoti toata motorina din rezervor / purjeaza filtrul bine de tot si pune motorina buna , apoi mergi cu ea asa si vezi daca iti mai face probleme

                      Asta ar fi o proba destul de simpla care o poti face chiar si acasa , urmatoarea chestie pe care ar trebui sa o faci e sa pui testerul iar pe ea si sa vezi daca merg sterse erorile (din cate ai spus tu acum nu se sterg dar cred ca te-ai exprimat gresit ele se sterg si apar la loc dupa ce pornesti masina nu ?) nu de alta dar pana acum nu am vazut eroare care sa nu se stearga ...



                      L.E. nu a mers sa atasez pdf-ul aici il urc pe mega :

                      MEGA provides free cloud storage with convenient and powerful always-on privacy. Claim your free 50GB now!
                      Last edited by siv; 11 November 2014, 16:42.

                      Comment


                      • #12
                        Catre @Pety Pety, se pare ca ai probleme cu injectorul de la cilindrul 1. Mergi si fa un test de retur la injectoare . Cat priveste celelalte erori, ai una sau mai multe bujii care sunt arse, sau aici mai ai si varianta ca releul de bujii sa nu mearga cum trebuie. In rest celelalte erori nu oar a fi grave. Incearca sa mergi la cineva care are DDT, s-ar putea sa iti stearga toate erorile. Daca nu ai succes atunci sunt probleme pri cu calculatorul de injectie, ceva probleme interne sau pur si simplu defecte fizice aparute la mufele respective.
                        Last edited by ady24; 12 November 2014, 00:09. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          eu zic sa verifice intai cablajele...

                          Comment


                          • #14
                            bujii arse

                            Originally posted by siv View Post
                            din cate ai spus tu acum nu se sterg dar cred ca te-ai exprimat gresit ele se sterg si apar la loc dupa ce pornesti masina nu ?) nu de alta dar pana acum nu am vazut eroare care sa nu se stearga.
                            De regula,erorile pasive,se sterg...,dar erorile active,nu se sterg. Ex: regizati o eroare activa,prin scoaterea cuplei la orice senzor si incercati sa stergeti eroarea...!Asa va veti convinge. Sunt si situatii cind nu se poate sterge nici o eroare,in acest caz fiind vorba de lipsa de compatibilitate totala intre programe(calculator motor si cel de diagnoza).
                            Last edited by lenush64; 12 November 2014, 19:56. Reason: c

                            Comment


                            • #15
                              Nu am mai reusit nimic momentan . Cred ca o sa fac o vizita la o reprezenta Dacia saptamana asta , daca nu saptamana viitoare garantat ;
                              Deja apare o schimbare la mersul masini ( pornire putin mai grea , adica are moment gen dimineata prima pornire usoara , dupa 3-4 ore putin mai grea + putin fum , pana la prima accelarare ) . Maine purjez filtru de motorina pentru orice eventualitate , sau chiar si schimb .

                              Sa rezolvat problema . Am purjat filtru de motorina ( trebuie schimbat neaparat ) , am dat injectoarele jos , au fost destfacute in baie ( mediu mai curat ) , spalat fiecare injector + componentele din interior + montate pe masina inapoi ; apoi mers la cel care nu a reusit sa imi stearga erorile cu testerul , si am reusit sa le sterg ( Problema principala era de la injectorul 1 ) .
                              Acum a ramas eroare de la apa in filtru de motorina , o sa schimb filtru , si incerc sa ma feresc de Petrom ;
                              Momentat masina functioneaza perfect, am facut si testul pentru injectoare si sunt ca unele noi , fara nici un fel de problema )
                              P.S: Si la 160.000 km , injectoarele le am facut tot acasa ( cumparat kitul de reparatie pe original si montat in garaj cu tata , numai pompa de injectie a fost dusa la service ptr curatare ) ;
                              Astfalt uscat , drumuri bune fara incidente .. Multumesc tuturor pentru ajutor .
                              Last edited by Pety Pety; 13 November 2014, 20:56. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google