Martor Bujii Aprins

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Rugaminte

    Originally posted by siv View Post
    zi ce interfata de diagnoza ai.... daca e ddt2000 iti trimit pe pm un link cu softul necesar , dar mare atentie cum lucrezi cu el pentru ca este in franceza si poti sa strici multe ...
    te rog frumos trimite-mi si mie link-ul cu softul pentru ddt2000,am cumparat interfata dar nu am softul,multumesc anticipat

    Comment


    • #17
      Originally posted by Ampt View Post
      @valentin2005: Este martorul din stânga jos (martor prezenţă apă în filtrul de motorină) din ceasul vitezometrului.
      Pana la urma a fost apa in filtru cum am spus ,totusi ramane necunoscuta cu noul bord logan 2 ,acel indicator indicat de tine mai mult ca sigur indica cu totul altceva cel putin asa reiese din ce i sa intamplat lui @Pety Pety !

      Comment


      • #18
        Revin din nou . Problema a reaparut . Separe ca este un contact imperfect / fire ;
        Dupa cca. 100km , se aprinde iarasi , iar masina nu functioneaza in parametri ei .
        Dupa stergerea erori isi revine .. Nu are nici o legatura filtru de motorina cu acel indicator .
        @Ampt are dreptate in privinta becului .
        Am incercat sa le verific , sa caut , dar nimic exact .. O sa revin cu detalii .

        Comment


        • #19
          Originally posted by Pety Pety View Post
          Nu are nici o legatura filtru de motorina cu acel indicator.
          Adică martorul de bujii, ca să fie mai clar pentru cei care citesc post-ul tău.

          Comment


          • #20
            O mica intrebare .
            Poate iesi codul' de la un injector fara nici un fel de motiv ? Pur si simplu sa nu il mai recunoasca masina , si de asta sa se manifeste asa ? Repet .. dupa ce sterg eroare , merg aprox. 100km si apare din nou .. Am facut asta deja de 2-3 ori ..

            Comment


            • #21
              "Poate iesi codul' de la un injector fara nici un fel de motiv ?" -Sa iasa,de unde...? Ai pus testerul pe masina,iar in calculatorul motorului,nu ai 4 coduri de injector?

              Comment


              • #22
                Salut . Da am 4 coduri . Am fost azi la reprezenta Dacia , si am fost sfatuit sa inlocuiesc injectorul 1 ( macar partea electronica ) ;
                Exista cele 4 coduri , dar calculatorul masini nu il mai accepta pe acesta ( nu mi a dat nici o explicatie ptr asta , pur si simplu nu accepta decat 100km , si dupa nu mai functioneaza corect ) . Am vrut sa il rescriu din nou pe acesta , dar mi-a zis ca nu se poate , risc sa blochez calculatorul masini .. A ramas sa revin cu alt injector nou / sh functional la partea electronica . Norocul meu ca am 4 injectoare de la un vecin , si ma duc maine acolo sa vad ce se poate rezolva . Am tester in zona , pot sa scriu codurile si aici , dar un tutorial ceva gasesc ? Multumesc .

                Comment


                • #23
                  Exact ce patisem eu ... la fel stergeam eroarea , mergea bine si dupa un numar de kilometrii iar aparea , acum na nu stiu nici ei daca e sigur de la partea electronica (cu toate ca de la altceva nu prea vad sa fie ) , la injectoarele astea nu se poate masura nimic pe partea electronica .
                  Ti-am zis , eu tot la cilindrul 1 am avut problema si dupa inlocuirea injectorului si-a revenit complet

                  Ce tester folosesti ? la ddt2000 e relativ simplu scanezi masina (sa gaseasca toate calculatoarele) apoi intrii in screen-ul din stanga pentru rescrierea codurilor (are ca simbol un injector si cod de bare) si ai acolo 4 casute in care sunt codurile actuale ale injectoarelor intai eu te sfatuiesc sa le notezi pe ceva apoi sa le modifici si sa le salvezi .

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Pety Pety View Post
                    Salut . Da am 4 coduri . Am fost azi la reprezenta Dacia , si am fost sfatuit sa inlocuiesc injectorul 1 ( macar partea electronica ) ;
                    Exista cele 4 coduri , dar calculatorul masini nu il mai accepta pe acdupa nu esta ( nu mi a dat nici o explicatie ptr asta , pur si simplu nu accepta decat 100km , si mai functioneaza corect ) . Am vrut sa il rescriu din nou pe acesta , dar mi-a zis ca nu se poate , risc sa blochez calculatorul masini .. A ramas sa revin cu alt injector nou / sh functional la partea electronica . Norocul meu ca am 4 injectoare de la un vecin , si ma duc maine acolo sa vad ce se poate rezolva . Am tester in zona , pot sa scriu codurile si aici , dar un tutorial ceva gasesc ? Multumesc .
                    Un injector,nu are parte electronica...! Daca ai fost sfatuit de un specialist in service,locul lui nu e acolo... Nu am inteles,de ce s-a recomandat inlocuirea injectorului,argumentarea hotariri luate...,foarte posibil sa inlocuiesti un injector bun cu un alt injector nou sau SH si masina sa functioneze la fel. Referitor la introducere codurilor,calculatorul motorului,nu permite introducerea unui cod de injector dintr-o clasa euro,mai mica decit a motorului pe care se lucreaza.Adica daca motorul tau este euro 4,nu poti monta injectoare euro 3,calculatorul nu-ti da voie sa introduci cod de euro 3.Invers se poate.Chestia cu blocatul calculatorului,e vrajeala...

                    Comment


                    • #25
                      Am schimbat injectorul , am mers la service la Dacia , prima data mi-a blocat calculatorul masini baiatul de acolo ( chiar a facut asta fara sa vrea ) )
                      A mai facut una alta pe acolo , a bagat codul la injectorul dupa masina , si totul merge perfect . Am aprox 500-600km parcursi de atunci , si nici un fel de problema .. Merge normal .
                      Multumesc ptr ajutor .. Drumuri bune!!

                      P.S: Esti sigur ca un injector nu are parte electronica ? Eu iti spun ca are . Detin un VW LT Bus cu motorizare de 2.8 TDI , si din cauza lipiri a 2 fire intre ele , au fost distruse 2 din cele 4 injectoare . Nici eu nu am crezut asta pana nu am mers la un service si am cerut sa verific injectoarele .
                      Si totusi , daca nu are parte electronica in el , de ce mama masi' iau` mai pus coduri ptr injectoare ?
                      Last edited by Pety Pety; 20 November 2014, 20:01.

                      Comment


                      • #26
                        p

                        In inteior injectorul are o bobina(solenoid),la alimentarea(impuls) careia se deplaseaza in interiorul acesteia un miez ce antreneaza deschiderea injectorului.Codul injectorului se genereaza in cadrul unui test pe un anumit banc si inseamna cantitatea de motorina data pe o anumita durata a semnalului(impuls),la diferite regimuri de sarcina si turatie.Cind vezi pe "viu",nu mai pare complicat...Noile injectoare nu mai au bobina,aceasta fiind inlocuita cu un element piezoelectric.
                        Last edited by lenush64; 20 November 2014, 22:57. Reason: c

                        Comment


                        • #27
                          Salut lenush64.Deci sa inteleg ca nu mai trebuie sa generez acel cod?Am logan diesel euro 4 -2008 {an fabricatie} Multumesc anticipat.Eu doresc sa merg sa calibrez acele injectoare.

                          Comment


                          • #28
                            Codul unui injector se genereaza dupa ansamblare(nou sau reparat) in cadrul unui test pe un banc dedicat acestei operatiuni.Dupa montarea pe motor,acest cod se introduce in calculatorul motorului,care va comanda corect injectorul,stiind parametrii de lucru,din codul generat pe banc...

                            Comment


                            • #29
                              Adica cel mai bine mergi la una din reprezentantele Delphi ?

                              Comment


                              • #30
                                Obligatoriu dacă vrei să-ţi funcţioneze optim injectoarele după intervenţia efectuată asupra lor.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google