Problema Pompa Sau Injectoare Logan 65/70 Cp

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dap!

    Culmea! Doar daca afara este frig, cam foarte frig si motorul rece.
    Indiferent cat de ger ar fi, dar motorul e cald...nici un tremur, motan la gura sobei.

    Strange!

    Ma bate gandul sa-l schimb, dar la cat a mers_zeci de mii de km, din momentul primei identificari_mai ales ca nu este prea grav...
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • Originally posted by meggeo82 View Post
      dupa ce s-a incalzit motorul, o tii accelerata blana 3-4 sec, apoi iei piciorul de pe pedala iar acul turometrului ar trebui sa revina la relanti in mod constant, lin si fara ca atunci cind ajunge la relanti sa aiba fluctuatii sau intreruperi. asta e valabil pentru un motor cu o turbina buna si o pompa de injectie buna care nu baga pilitura.

      daca ar fi mizerie sau pilitura acul turometrului nu s-ar mai opri fix pe relanti, ci ar avea fluctuatii, sau s-ar opri motorul, in functie de cita mizerie sau pilitura e pe traseu.
      Cum sa tii 3-4 secunde saracu motor in limitare... totusi e un diesel. Joaca-te tu cu asa ceva dar macar nu ii mai indemna si pe altii sa isi sparga motoarele... nici la ITP nu se tine 3-4 secunde turat la maxim un diesel. Daca vrei sa-ti scoti vre-o biela prin bloc n-ai decat dar nu mai prosti si pe altii sa faca la fel. Daca n-ai vazut motoare sparte nu inseamna ca nu se poate intampla si iti spun eu ca dci-urile astea sunt cam sensibile la turatii mari in gol.
      Originally posted by 77sky View Post
      Am efectuat acel test indicat mai sus. De cateva ori, de la momentul acelui mesaj.
      Urca liniar acceleratia, coboara lin, stabilizandu-se fara oscilatii, fix la turatia de relanti.
      Am desfacut si regulatorul. Nu ma asteptam la cine stie ce impuritati la el.
      Curat, bec (cat se observa cu ochiul liber).
      Acum am peste 97kkm (primele ciudatenii remarcate, dupa cum am scris, fiind consemnate pe la 60kkm (chiar mai putin de atat).

      Am fost ferit, pana acum de probleme de pornire...
      Decat sa o turezi aiurea, mai bine o pui pe un tester, sau te duci la un service specializat. Nu iti recomand sa o tii turata maxim asa cateva secunde bune continuu....

      Comment


      • piroman22, ai citit posturile mele, in special nr. 129?
        Testare efectuata, la revizia de 60kkm...
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment


        • Originally posted by piroman22 View Post
          Cum sa tii 3-4 secunde saracu motor in limitare... totusi e un diesel. Joaca-te tu cu asa ceva dar macar nu ii mai indemna si pe altii sa isi sparga motoarele... nici la ITP nu se tine 3-4 secunde turat la maxim un diesel. Daca vrei sa-ti scoti vre-o biela prin bloc n-ai decat dar nu mai prosti si pe altii sa faca la fel. Daca n-ai vazut motoare sparte nu inseamna ca nu se poate intampla si iti spun eu ca dci-urile astea sunt cam sensibile la turatii mari in gol.
          motoarele alea sparte mergeau bine de s-au spart? iar in turatie maxima inseamna un "maxim" de valori la sistemul de injectie, dar pe loc, nu in tractiune. in tractiune, la un mers sportiv motorul ,in speta sistemul de injectie, are parte de valori mult mai mari si aici putem discuta de ce spui tu. pune un tester pe masina si pe loc si in mers si vezi daca am dreptate.
          unde e prosteala?
          Last edited by meggeo82; 14 November 2014, 10:46. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • Originally posted by meggeo82 View Post
            inseamna ca atunci cind cumperi masina de noua, ar trebui sa fluctueze turometrul....
            si cum ar trebui sa faca dupa 100k,sau 200k...?
            Scuze ca raspund mai tirziu,dar am impresia,ca ori nu ai citit,ce am scris,ori nu ai inteles...! Poate eu sunt de vina ca nu am explicat suficient de clar. In cazul masinilor noi(functionale),nu sunt probleme de regulator defect sau de pierderi de presiune in retur la injectoare,deci turometru va functiona fara oscilatii.Cind incep problemele,oscilatiile de presiune sunt mai mari la rece,progresiv cu marirea temperaturi motorului,descresc si valorile presiunii ajung la plus,minus 2 bari,in jurul presiunii de 230bari(relanty).Cu cit este mai lipita de 230,cu atit este mai bine.Cind situatia se deterioreaza,oscilatiile ramin mari si la cald,culminind cu porniri greoaie la cald sau chiar cu imposibilitate de pornire.

            Comment


            • Cind incep problemele,oscilatiile de presiune sunt mai mari la rece,progresiv cu marirea temperaturi motorului,descresc si valorile presiunii ajung la plus,minus 2 bari,in jurul presiunii de 230bari(relanty)
              deci ai DDT2000. e ok. acelasi sfat cu studiul, inclusiv cu DDT-ul.
              spor !

              Comment


              • Presupunere eronata,folosesc, clip-ul,pentru diagnoza si nu ma limitez doar la gama Renault,lucrind frecvent cu KTS-ul,pe multimarca,Star-ul,pe Mercedes,Op-com-ul,pe Opel,VCDS-ul pe VAG...Nu-mi doresc sa fiu egala cu barbatii,vreau sa-i depasesc,poate e un vis...,dar e unul frumos,iar documentarea si practica,sunt atuurile mele!

                Comment


                • Nu-mi doresc sa fiu egala cu barbatii,vreau sa-i depasesc,poate e un vis...
                  fata?!?! poate pt cine crede...

                  KTS-ul,pe multimarca,Star-ul,pe Mercedes,Op-com-ul,pe Opel,VCDS-ul pe VAG... iar documentarea si practica,sunt atuurile mele!
                  bafta la mai multe. ce te faci cind ai un cirnat de erori pe o interfata oarecare si clientul te pune sa-i arati cu degetul pe masina piesa sau piesele defecte???
                  dar hai sa admitem ca ajungi la stadiul asta, atunci ce te faci ca urmatoare intrebare fireasca si chiar obligatorie , este intrebarea fundamentala "de ce?" a picat sau au picat piesele respective. CAUZA!
                  stii cum e? degeaba ai un milion de testere daca nu desfaci motoare si degeaba desfaci motoare daca nu ai testere. una cu cealalta nu prea merg. iar ca fata sa te bagi in combinatia de mai inainte...
                  totusi , daca ma insel, atuci sa revii pe forum dupa ce o sa desfaci singura singurica un motor SH!, de la prima pina la ultima piesa , sa-l repari , apoi sa-l asamblezi la loc, si culmea, sa mearga ca nou. dar stai ca nu ai scapat! cu urmatoarea conditie: fara testere!
                  abia dupa ai voie sa folosesti testerele.
                  ce zici , te lasi si ramii la vise , sau te lasi si de ele?

                  Comment


                  • Recunosc usor tonul de superioritate,dar nu esti primul,viata m-a obligat sa va fac fata si in mare parte am reusit...! Adevarat ca diagnoza,fara documentare si informatii,nu face "doua parale",dar eu "cochetez" cu brio,cu programe ca -autodata,tolerance,wis(mercedes),TIS2000(opel),Els awin(grup vag),Ford TIS.Recunosc faptul ca la motoare mai am de invatat.Am trecut de faza-distributii,am eliminat efecte de curea distributie rupta(supape indoite,etc),dar nu am facut linie de motor si nu ma consider pregatita sa fac.Recunosc ca am multe "goluri",in ceea ce privete domeniul auto,dar de aceea sau elaborat atitea programe de informatii tehnice,important este sa stii sa le folosesti atunci cind trebuie... Apropo,de vorbe murdare si jicniri,sa stii ca...-nu poti dumneata,jicni,cit pot eu ierta... Cred ca fiecare face, ce stie cel mai bine...! Cer scuze moderatorilor,pentru off-topic!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google