Logan 2 - 1.2 16V - Ambiance - "Furia Albă"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Poti face si depasiri cu acest motor , problema e ca trebuie turat destul de mult are 107 Nm la 4250 rot./minut iar cei 75 de cai se scot abia la 5500 de ture.

    Imi place mult Logan 2 pe Alb , arata bine. Schimba consumabilele la timp si nu vei avea probleme cu masina.
    Last edited by prometheus; 17 December 2014, 13:53.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • #17
      Arata bine de tot albul. Chiar imi place Logan 2 pe alb. Oglinzile negre chiar au un efect ok.
      Sa te bucuri de ea.

      Comment


      • #18
        Sistemul audio are incorporat si functia de bluetooth ?
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • #19
          Da. Şi funcţionează ok. Îl folosesc constant.

          Comment


          • #20
            Functia de bluetooth face toti banii pe partea de sistem audio.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #21
              Bine ai venit printre loganisti
              Sa o stapanesti sanatos si multi km fata evenimente!
              Last edited by TVM; 17 December 2014, 14:44. Reason: Automerged Doublepost
              http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

              Comment


              • #22
                am vrut sa fac test drive cu 1.2 16 v....dar au ptr deste doar diesel si 0.9. 0.9 ala se misca decent...dar dieseul este foarte misto de condus...masine se comporta ok in afara de schimbatorul ala de tractor...care scoate niste zgomote dubioase rau cand schimbi..poc, poc, poc...la masina mea nici nu se aude.

                Comment


                • #23
                  După cum îl foloseşti şi după cum te obişnuieşti cu el. Mie mi se părea că nu intră prea bine în a 2-a şi în marşarier (după ce am condus câţiva ani Opel Astra). După câteva zile de mers cu Loganul, strâmbam din nas la schimbătorul şi ambreiajul de pe Astra. Nu-mi mai intra ăla în toate vitezele.
                  Acum m-am obişnuit, se schimbă toate foarte uşor, marşarierul nu-l găsesc mereu, dar mă obişnuiesc.

                  Zgomote dubioase, eu unul nu aud. E mai silenţios decât cel de pe astra,care făcea un clanc. E precis, se schimbă uşor, chiar mi se pare o cutie de viteze foarte bună. E normal să treci de pe o maşină pe alta şi să ţi se pară mai altfel. Odată ce te obişnuieşti, nu mai sunt probleme.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by prometheus View Post
                    Poti face si depasiri cu acest motor , problema e ca trebuie turat destul de mult are 107 Nm la 4250 rot./minut iar cei 75 de cai se scot abia la 5500 de ture.

                    Imi place mult Logan 2 pe Alb , arata bine. Schimba consumabilele la timp si nu vei avea probleme cu masina.
                    Normal ca poti depasi daca il turezi tare, dar nu poti face o depasire scurta, sprintena, sa bagi piciorul in acceleratie si sa vezi cum creste viteza de la 80 la 120 in cateva secunde. Eu asta-vara am fost la munte si mi-am riscat viata de vreo 2 ori ca sa depasesc niste tiruri.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Andyno View Post
                      ...dieselul este foarte misto de condus...masine se comporta ok in afara de schimbatorul ala de tractor...care scoate niste zgomote dubioase rau cand schimbi..poc, poc, poc...la masina mea nici nu se aude.
                      Originally posted by gojira View Post
                      Zgomote dubioase, eu unul nu aud. E mai silenţios decât cel de pe astra,care făcea un clanc. E precis, se schimbă uşor, chiar mi se pare o cutie de viteze foarte bună.
                      Colegul @Andyno se referea la cutia de pe Diesel.

                      Comment


                      • #26
                        Păi nu sunt cam la fel? Mă gândesc că diferă rapoartele, dar din punct de vedere mecani ar trebui să fie cam la fel. Am condus şi 1.5 dCI în trecut, la un fost loc de muncă, dar nu mi s-a părut nimic ciudat.

                        Comment


                        • #27
                          Cutiile de viteze nu sunt la fel, de altfel şi codurile lor sunt diferite.
                          În afara rapoartelor mai trebuie să ţii cont şi de gestionarea cuplului motor, mult mai mare la Diesel decât la 1,2 16v.

                          Comment


                          • #28
                            Sa o stapanesti sanatos!

                            Ai spus ca mergi linistit, deci chestia cu puterea (sau lipsa ei) nu cred sa te deranjeze prea tare, poate doar atunci cand ai bagaje si pasageri multi. Sunt multe masini noi mai slabe la dinamica decat Logan 1.2 si lumea circula prea bine cu ele. E valabil si viceversa, poti sa ai Bentely, sa nu te grabesti si sa te depaseasca Matizuri. Nu e nicio rusine...

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Ampt View Post
                              Cutiile de viteze nu sunt la fel, de altfel şi codurile lor sunt diferite.
                              Am uitat să menţionez şi timoneria diferită, pe cabluri la Diesel.

                              Comment


                              • #30
                                0,9 TCe(JH3336) și 1,5 dCi(JR5373) au timonerie pe cabluri iar comanda ambreiajului e hidraulică.

                                1,2 16v(JH3077) are timonerie pe tijă și comanda ambreiajului pe cablu.
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google