Provenienta Motor K4M? Megane I Sau II?, Loganul Cu K4M Are Fulie Defazoare?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @einstein1984, iti dai seama ca nu am plecat s-o cumpar... era la stadiul de idee...
    @bogdan_cr, intr-adevar, se plang multi ca pica des...
    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

    Comment


    • #17
      Pica pentru alea fabricate inainte de 2007. Dupa e ok, nu se schimba la fiecare schimb de distributie.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • #18
        K4M fara fulie defazoare este un motor exceptional de robust. A aparut prima data in 1998 pe Laguna 1, versiunea K4M720 de 107cp.

        Am avut pe Laguna 1, masina de aproape 1300 kg si mergea foarte bine la 300.000 km. Acum il am pe Laguna 2, tot versiunea de 107 cp (K4M 710) si face fata cu brio, desi masina e break si cantareste cam 1350 kg.

        Dupa 2005 a fot introdus pe Laguna 2 facelift motorul cu fulie defazoare, preluat de pe Megane 2 (aparut in 2003). Astea au avut probleme mari cu fulia, din punctul meu de vedere nu se merita. Parerea mea ca se simte mai tare trecerea de la Euro3 la Euro4 (in rau) decat cei cativa cai in plus adusi de defazor.
        Last edited by andri1940; 10 October 2014, 00:02.

        Comment


        • #19
          deci, practic au introdus un punct slab...
          ce nu inteleg eu, zicem acelasi soft, acelasi motor, cum michey mouse pe Renault 107cp, pe Dacia are 105...
          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

          Comment


          • #20
            Nu e acelasi soft, nici macar acelasi ecu. Poate fi ecu Sirius 32N, sau Sagem S2000 sau Valeo V40 ( sau V42 ) depinde de an de fabricatie si mai ales de norma EURO, 2-3-4-5 etc
            Plus ca indexul motorului e altul, K4M 690 - 696- 720 etc etc. Sint o gramada de modele de indexi de-astia ... Nu le inteleg decit ei la Reno.

            Si puterea e de pina la 110 cp ( alea VVT-i )
            Last edited by bogdan_cr; 10 October 2014, 12:27.

            Comment


            • #21
              Ei au introdus un punct forte, ca ajuta la demarajul si mersul motorului rece. ca piesa nu era de calitatea dorita, de asta e de vina Delphi.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #22
                nu, alea fara distributie variabila...
                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                Comment


                • #23
                  Intr-adevar calculatoarele, softul si cateva piese sunt diferite in fucntie de ani.

                  Pe Laguna1, Megane1 si Clio din anii aia, K4M 720 avea calculator Sirius 32N (perfect compatibil cu EMS3132 de pe Logan). Acceleratia e pe cablu. In functie de model, galeria de evacuare avea sau nu integrat precatalizator.

                  Pe Laguna2, K4M 710, acceleratia este controlata electronic (clapeta nu mai e pe cablu mecanic) si galeria de evacuare nu mai are precatalizator. Calculatorul este Sagem s2000. Motorul e similar cu ce se gaseste pe Logan Euro5 si Duster 1.6 16v. Intr-adevar, pe Dacia are 105 cp si pe Renault 107 cp, diferenta ma gandesc ca e din soft.

                  Comment


                  • #24
                    Acest motor e provenienta Nissan? Vorbeau unii prin targ de asa ceva. Ce parere aveti?

                    Comment


                    • #25
                      Motorul e aparut inainte sa cumpere Renault actiuni nissan.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #26
                        si eu zic la fel;
                        este conceptie Renault, cred ca prin 1994-1995...
                        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                        Comment


                        • #27
                          @einstein, cum te pot contacta? Am de ridicat o problemuta la fileu, are legatura cu motoarele k4m
                          _
                          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                          sigpic

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by einstein1984 View Post
                            Ei au introdus un punct forte, ca ajuta la demarajul si mersul motorului rece. ca piesa nu era de calitatea dorita, de asta e de vina Delphi.
                            corect, e o dezvoltare - ca mai toate cele - pe banii clientului

                            stii cumva daca se poate monta o fulie fixa in locul celei defazoare? Am avut atatea probleme cu defazoarea & costurile aferente ca sunt gata sa o cedez celui care mai sus cu cateva posturi dorea sa o schimbe pe cea fixa

                            Multumesc

                            Comment


                            • #29
                              K4M 696 Hi flex are fulie defazoare?
                              Nu prea stiu ce-i aia dar daca tot e topic incerc sa aflu.
                              Last edited by Archangel80; 6 July 2015, 22:35.

                              Comment


                              • #30
                                Adică tu nu îți cunoști mașina și implicit motorul, super...
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google