Consum Ulei 1.5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu sunt asa bun la mecanica... e prima masina :d cum ajung la egr ?

    Comment


    • Fumul alb şi mirosul sunt de la turbina ..100%

      Comment


      • Mai da si spre gri-negru ... din cand in cand... nu scoate fum , doar daca o turez peste 2700-3000 ... atunci scoate fum mult..

        Comment


        • Sall
          Problema similara am avut si eu si eram tocmai in Spania cu Loganul( fum , consum de ulei , tacanit puternic , pornire grea ). Am fost la atelier acolo si la fel ca cei de aici turbina , injectoare peste 1000 de euro reconditionare , dupa montaj a mers vreo 10 minute la rece si gata la fel. Am venit in tara pe platforma am desfacut motorul si surpriza un cilindru topit care a afectat si blocul motor .Acum inca mai caut un motor de 65 de cai pentru a fi invetitia minima .
          Sper sa nu ai bafta mea.

          Comment


          • Originally posted by aadryaan94 View Post
            Antigelul bate spre portocaliu... cat despre prelins... nu ... nu lasa urme de ulei nicaieri
            Vezi ca eu am avut o problema asemanatoare, legat de mirosul de ars, am si un topic creat inca de la inceput, eu i-am spus atunci "miros de covrigi arsi". De fapt uleiul se prelingea de la un furtun de la turbo care avea colierul slabit si nu mai apuca sa lase pete pe jos pt ca picura pe catalizator care incins fiind il ardea efectiv. De asta abia cand am desfacut conductele (intr-un final dupa mai mult timp pt. ca pierderea la mine era mica ) am dezvaluit misterul. Iti sugerez sa dai scutul jos si sa observi atent, nu te costa prea mult in comparatie cu alte lucrari, e un inceput oricum.

            Comment


            • Am avut scutul dat jos... o perioada lunga... si nici atunci nu lasa pete...

              Comment


              • Am deschis astazi capota dupa un drum pana la mall (am stat ~3h in mall) sa verific uleiul... ca de obicei, 0 pe joja. Asta era de asteptat.. ceva nou insa, am pete de ulei pe motor in fata, si in spate... de la ce sa fie?

                Comment


                • In spate si in fata? Insemnand sub masina sau unde?
                  My turbo lag, give your MPI, a chance

                  Comment


                  • Insemnand in zona motorului... nu ajunge jos, ramane sus... sub ea nu am pata de ulei...

                    Comment


                    • In zona distributiei? Da mai multe detalii

                      Comment


                      • Ca in desenul din imagine... am facut 2 sageti in zonele unde sunt petele... o sa incerc sa fac si o poza in seara asta...
                        Attached Files

                        Comment


                        • Iti da ulei pe la furtunul de turbo. Este euro III masina, improvizatia aia din bacata de furtun + colierele alea nu merge. Are scurgeri pe acolo. Ar trebui sa faci niste poze., de la furtunul ala in jos.. Ar mai putea fi vaporizatorul de ulei, situat pe furtunul de turbo, iese din turbina si intra in carcasa filtrului de aer
                          La injectoare pare ca nu s-a umblat. Cati km are masina?
                          Last edited by andrei_mircea; 13 January 2015, 01:43.
                          My turbo lag, give your MPI, a chance

                          Comment


                          • Masina are aproximativ 85k , injectoarele au fost schimbate 2 bucati... cam cat m-ar costa reparatia la ce zici tu? De la ce s-a "stricat" ? Mai pot merge cu ea asa pana fac rost de bani?

                            Comment


                            • Am fost cu ea azi la service... mi-a spus ca, daca am bani sa ii fac motorul si turbina... daca nu, sa ii bag un tratament... xado... a folosit cineva? E bun ?
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google