Nu sunt asa bun la mecanica... e prima masina :d cum ajung la egr ?
Consum Ulei 1.5 DCi
Collapse
X
-
Sall
Problema similara am avut si eu si eram tocmai in Spania cu Loganul( fum , consum de ulei , tacanit puternic , pornire grea ). Am fost la atelier acolo si la fel ca cei de aici turbina , injectoare peste 1000 de euro reconditionare , dupa montaj a mers vreo 10 minute la rece si gata la fel. Am venit in tara pe platforma am desfacut motorul si surpriza un cilindru topit care a afectat si blocul motor .Acum inca mai caut un motor de 65 de cai pentru a fi invetitia minima .
Sper sa nu ai bafta mea.
Comment
-
Originally posted by aadryaan94 View PostAntigelul bate spre portocaliu... cat despre prelins... nu ... nu lasa urme de ulei nicaieri
Comment
-
Aveti aici ceva poze cu "problema" ..Attached Files- IMG_8510.jpg (277.5 KB, 223 views)
- IMG_8511.jpg (278.1 KB, 223 views)
- IMG_8513.jpg (236.4 KB, 220 views)
- IMG_8514.jpg (234.2 KB, 215 views)
- IMG_8518.jpg (210.9 KB, 101 views)
- IMG_8516.jpg (224.5 KB, 94 views)
- IMG_8509.jpg (90.8 KB, 89 views)
- IMG_8512.jpg (136.4 KB, 87 views)
- IMG_8517.jpg (223.0 KB, 86 views)
- IMG_8515.jpg (239.9 KB, 92 views)
Comment
-
Iti da ulei pe la furtunul de turbo. Este euro III masina, improvizatia aia din bacata de furtun + colierele alea nu merge. Are scurgeri pe acolo. Ar trebui sa faci niste poze., de la furtunul ala in jos.. Ar mai putea fi vaporizatorul de ulei, situat pe furtunul de turbo, iese din turbina si intra in carcasa filtrului de aer
La injectoare pare ca nu s-a umblat. Cati km are masina?Last edited by andrei_mircea; 13 January 2015, 01:43.My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
Comment