Fluctuatie De Turatie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    salut

    voi vorbiti stric de diesel aici ?
    patesc si eu acelsi lucru cu fluctuatiile la relanti doar ca am benzina 1.2 16v

    Comment


    • #17
      @carmelo
      Te rog sa imi spui si mie care este rezultatul dupa ce il schimbi.
      Eu m-am interesat la un service despre piesa si imi spuneau ca e vreo 450 lei pe comanda (la dacoserv spre ex este 650 plus manopera).Sunt curios daca trebuie umblat la calculator.

      Comment


      • #18
        Originally posted by DjEvo View Post
        salut

        voi vorbiti stric de diesel aici ?
        patesc si eu acelsi lucru cu fluctuatiile la relanti doar ca am benzina 1.2 16v

        Strict diesel. Tu nu ai regulator. Probabil la tine e de vina clapeta de acceleratie, sau senzorul de turatie care trebuie curatate

        Originally posted by silviuplaton View Post
        @carmelo
        Te rog sa imi spui si mie care este rezultatul dupa ce il schimbi.
        Eu m-am interesat la un service despre piesa si imi spuneau ca e vreo 450 lei pe comanda (la dacoserv spre ex este 650 plus manopera).Sunt curios daca trebuie umblat la calculator.
        Rezultatul e ca relantiul nu va mai fluctua, iar motorul va merge rotund.
        Am scris mai sus ca la mine a fost nevoie de calculator dupa ce mi-au inlocuit regulatorul. Dadeau mecanicii la cheie, dar nu pornea. Pe regulator exista si o mufa electrica, si probabil din cauza aia trebuie recitit.
        Recomand inlocuirea acestui regulator intr-un service autorizat care sa aiba si calculator pt. logan.
        Last edited by vladmarcu86; 30 January 2015, 15:16. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Aceeasi problema la relanti cu Logan-ul meu diesel de 85CP din 2007 ce are 112.000km la bord facuti preponderent in oras.
          Am fost la Meridian si mi-au spus ca e de vina regulatorul de presiune si ca sa-l schimb cu manopera cu tot mi-au cerut aprox. 900 de lei si nu l-am schimbat.

          @Carmelo (sau oricine altcineva), fii amabil si trimite-mi si mie niste link-uri pe PM cu ce ai gasit tu. Fac cinste!

          Si totusi stie cineva daca se poate repara? E filtrul colmatat sau bobina e descentrata/dezaxata?

          Multumesc anticipat,
          A.

          Comment


          • #20
            900 de lei !!! Niste nemernici, poti sa-l schimbi si tu. Nu stiu treaba cu calculatorul, daca trebuie pus, dar nu-ti ia foarte mult timp sa-l schimbi. Sau mai exista posibilitatea sa gasesti un baiat destept care are un program pentru diagnoza si te rezolva. Eu am gasit un baiat destul de ieftin care mi-a facut diagnoza si mi-a zis ca imi poate rescrie si injectoarele la nevoie, ma gandesc ca se pricepe si la regulator sa vada care-i treaba, se deplaseaza si acasa daca esti din bucuresti.

            Comment


            • #21
              Revin cu anumite aspecte, legate de supapa asta.
              In poza 1 aveti 2 supape (incercuite), in termeni tehnici ambele se numesc supapa control presiune, doar ca supapa cu probleme este cea incercuita cu rosu, cea cu sita (poza 2) si care se mai numeste si supapa IMV.
              Supapa albastra costa 200lei, si este un rahat de plastic....
              Supapa imv este cu mufa maro si costa in medie 500lei.
              Nu vreau sa va derutez, dar am citit ca se poate curata, si daca se curata cand o punem inapoi nu o mai recunoaste calculatorul.
              Oricum am sunat la Autocobalcescu si manopera este 75ron , inclusiv cu diagnoza pusa pe masina.
              O sa uploadez si un scut video cu simptomele masinii cand se balbaie la relanti.

              P.S. Am auzit ca o astfel de supapa desfacuta si curatata costa 350ron.
              Attached Files
              Fara Semnatura.

              Comment


              • #22
                Da se curata , dar nu inteleg de unde ideea ca nu o mai vede calculatorul , sau ca ar trebui sa o codezi in vreun fel ... cititi linkul asta si o sa vedeti cum se curata si cum se desface mare lucur nu e ... http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?p=568238

                Eu am curatat imv-ul la masina mea renault clio 1.5dci euro 3 , pot sa zic ca se ameliorase balbaiala dar dupa putin timp a revenit , ce am observat ciudat ... uzura (zgarieturi) pe pistonasul din interior , nu stiu cat de mult afecteaza supapa .

                Comment


                • #23
                  Va faceți prea multe griji!La Loganul meu problema asta o are de cand era noua.Acum am 262000km si tot asa face.Puteti cheltui bani pe altceva mai important decat sa plătiți 700lei pentru un moft!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by siv View Post
                    Da se curata , dar nu inteleg de unde ideea ca nu o mai vede calculatorul , sau ca ar trebui sa o codezi in vreun fel ... cititi linkul asta si o sa vedeti cum se curata si cum se desface mare lucur nu e ... http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?p=568238

                    Eu am curatat imv-ul la masina mea renault clio 1.5dci euro 3 , pot sa zic ca se ameliorase balbaiala dar dupa putin timp a revenit , ce am observat ciudat ... uzura (zgarieturi) pe pistonasul din interior , nu stiu cat de mult afecteaza supapa .
                    Eu am o teorie.
                    Nu stiu daca e valabila, dar se poate ca din cauza mizeriilor din combustibil pistonasul sa ramana blocat pe deschis sau inchis.
                    Iar arcul sa-si fi pierdut din calitatile elastice (eventual s-o fi rasucit intr-o pozitie anormala) si drept urmare el dezaxeaza pozitia pistonasului.
                    Astfel acesta nu mai sta drept ci e usor inclinat si deci de aici si zgarieturile de pe el.
                    Deci supapa nu mai inchide perfect si de aici si diferentele de presiune, IMV-ul fiind responsabil - dupa cum cred ca stii - de presiunea constanta de combustibil din pompa sau altfel spus de aceeasi cantitate de motorina ce este introdusa in pompa (daca nu ma insel ...)

                    Acum cred ca ai doua variante: ori faci rost de alt pistonas eventual cu tot cu arc ori iti cumperi alt IMV (ori SH ori nou).
                    Totul tine de bugetul tau, de intelepciunea investitiei sau de ce vrei tu sa faci in definitiv.
                    Eu desi am un buget mic am ales sa merg pe calea intelepciunii (conform proverbului englezesc ca sunt prea sarac ...) si o sa iau unul nou de la Delphi.
                    Astfel, dupa un studiu de piata - peste 10 firme de piese auto - l-am gasit intre 380 si 435 de lei cu garantie de 18 luni, insa numai in baza unei facturi de montaj de la un service autorizat Dacia.
                    Dat fiind faptul ca eu cunosc pe cineva la Meridian am sa-l schimb acolo.
                    Si ca fapt divers, varianta cu 900 de lei (cel original Renault), am inteles ca de fapt piesa e produsa tot de Delphi dar e pusa intr-o tzipla si cutie cu insemnele Renault.
                    Ahhh ... cat despre chestia cu cititul IMV-ului de catre calculator, conform cunostintei ce e inginer la Meridian, e o vrajeala spusa pt. cei mai putin avizati cu scopul vadit de umfla factura ...

                    Cineva din link-ul pus de Siv spunea ca a la el problema a fost ca era garnitura de la busonul de combustibil, garnitura ce era stramba daca am inteles eu bine, si patrundea aer in rezervor ... am inteles bine sau e vorba de alta garnitura?
                    Last edited by atanatizante; 7 February 2015, 12:30. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #25
                      Multumesc tuturor pentru informatiile furnizate.
                      Ce ma intereseaza pe mine de asemenea este daca functionarea in felul asta a regulatorului poate afecta in vreun fel injectoarele....

                      Stie cineva ceva de treaba asta?

                      Comment


                      • #26

                        Comment


                        • #27
                          Aceiași problemă o am și eu, am 96.000 km, logan 1.5, 85 cp fabricată in 2008.
                          Cam de pe la 85.000 km a inceput in felul următor: Iarna, dupa ce pornesc motorul si aeroterma, cam o data la 40 de secunde turația motorului scade puternic pentru o fractiune de secunda dupa care revine la normal.
                          Prima dată când a început să facă așa am crezut că se oprește motorul. Se simte puternic această fluctuație a turației. Vara, daca aerul condiționat este oprit turatia motorului este normala, fara fluctuatii. La revizia de 105.000 km poate schimb si eu acel regulator daca acolo e problema.

                          Comment


                          • #28
                            Aceeasi problema am si eu. Nu il bag in seama deocamdata.

                            Comment


                            • #29
                              Eu cred ca e de la aerul din conducte care este un mister pe unde il trage. La mine se manifesta asa:
                              -nu conteaza temperatura de afara
                              -servisare completa filtre nebunii.... la timp si pe origine.
                              -la cateva secunde se subtureaza usor( oscileaza turometrul, si se aude cum trage mai din greu)
                              -dupa oscilatie pe furtunul de retur apar bule de aer (sub forma de spuma)
                              -turata cam pe la 1800 de ture isi schimba tonalitatea apare un sunet in plus mai ascutit apoi dupa ce trec de 1800 revine la normal.
                              -cand e frig afara -6 -20 porneste cam la a 4 tura completa.
                              -bujii incandescente in regula.
                              Motor 1.5 dci 100120 in prezent face asa cam de la 60000

                              Comment


                              • #30
                                In principiu este vorba de regulatorul de presiune asta cu privire la turatia instabila, cat priveste aerul pe retur e alta poveste. Cel mai sigur o duci la tester si iti spune exact ce problema are.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google