Taxe Si Impozite Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    o rovinieta pentru 1.4 pe tot anul care mai este scorul,autoturism/persoana fizica?trebuie sa fac si nu stiu la cat sa ma astept,e mult peste 100 ron?

    Comment


    • #32
      28 € pe un an. am facut in decembrie 2009: la cursul de atunci 120 lei.

      Comment


      • #33
        platit si la sibiu, anu trecut 49, anu asta 56 la logan de 1.4
        suntem in crestere constanta, astia de scaderi nu au auzit la scoala?
        Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

        Comment


        • #34
          pana la urma 1.6 16v ce impozit are? eu am primit o scrisorica de instiintare ca am de plata pe anul acesta pentru 1.6 16V logan si 1.4 1310 166 ron
          Logan by Renault Pure Blood
          Nothing beats Low Cost

          Comment


          • #35
            in ploiesti 1.4 mpi impozitul a fost 56 de lei

            Comment


            • #36
              58 lei pana pe 15 martie (57,8) sau 64 lei dupa 15 martie 1.5 dci - sector 4
              1.6 este la fel cu 1.5 pentru ca transele de impozit sunt <1200; 1201-1400; 1401-1600; 1601-1800
              sigpic
              Ambition 1.5 dc

              Comment


              • #37
                Taxa

                Salutari!

                Rog si eu o mana de ajutor in privinta contravalorii taxei de poluare.
                Situatia este cam in felul urmator: doresc sa achizitionez un Logan versiune 1.4 MPI adica 1390 cmc, benzina, fabricat in anul 2005 deci care respecta normele de poluare E3. Masina in cauza a avut un singur proprietar pana in prezent si este inmatriculata din 2005.
                Se plateste sau nu taxa de poluare pentru acest autovehicul? Daca da, cam care este contravaloarea acestuia?

                Multumiri!

                Comment


                • #38
                  In 2010 am inmatriculat masina noua Logan 1.4, taxa poluare 500E.
                  Ce sanse am sa obtin ceva inapoi dupa noua lege?

                  Comment


                  • #39
                    bai fratilor taaxa asta de poluare cum este cu un logan 1,4 inscris la sf lu 2007

                    Comment


                    • #40
                      Daca e fabricat in 2007 si inmatriculat tot atunci ai scapat, e platita deja din 2007!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Dan_Ionut View Post
                        In 2010 am inmatriculat masina noua Logan 1.4, taxa poluare 500E.
                        Ce sanse am sa obtin ceva inapoi dupa noua lege?
                        0 sanse.
                        Exact la fel am platit si eu, 500 E in 2010. M-am uitat pe calculatorul "oficial", si dupa noua lege, taxa pentru un logan 1.4 nou (nou la momentul inmatricularii, asa se calculeaza), euro 4, este in jur de 700 E.

                        Comment


                        • #42
                          Nu s-a mai postat de ceva vreme pe thread-ul asta dar voiam sa fac o comparatie intre doua sisteme de taxare, unul total ineficient si flagrant de dubios (cel romanesc), iar celalat, simplu, corect si total eficient (cel american). Nu inteleg cum e posibil sa se plateasca impozite atat de mari, taxe de autostrazi si de rovinieta, in conditiile in care infrastructura nationala de autostrazi, a Romaniei, este o gluma macabra, numai comparand cu reteaua de autostrazi care imprejmuieste Las Vegasul. Nici nu mai aduc in discutie siguranta inexistenta cand circuli.
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #43
                            Reteaua de autostrazi de la noi nu se poate compara nici macar cu cea din Bulgaria sau Ungaria. Serviciile (mai ales cele de asistenta) lipsesc cu desavarsire. La taxe suntem campioni; la ce drumuri avem nu ar trebui sa platim nici macar rovinieta
                            My Ride sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Impozitul pt masini e foarte mic. In schimb, impozitarea pe cap de locuitor este maricica. Statul iti ia minimum 60% din orice produci.
                              Intunecatule n-ai ce sa faci in estul Europei. Stalin avea el o poveste in cap, ca de aceea o tot dadea cu populatia. Lenin la fel.
                              Intotdeauna s-a dat batalia pe suprematie economica, si e si de inteles de ce.
                              Americanii au facut-o destept, cu influente reale si cu rezultate multumitoare pentru cei implicati.
                              Rusii au facut-o altfel: "sa dam poporului", desi poporul nu produce plus valoare. Dar astfel ii atrag foarte repede partea mea si imi extind influenta unde vreau eu. Ca se duce dracului in 50-80 de ani, aia e. Mai facem un reset atunci, vedem noi cum.
                              Americanii se pricep la inginerii financiare, rusii la amenintat cu pusca si luat banii cu japca (Si iau mult, ca-s lacomi si prosti).

                              Singurii care sunt problema reala si se extind REAL sunt chinezii. Fac infuzie de capital peste tot, au productie, cand toti ceilalti doar gestioneaza si revand produsele lor.
                              Insa asta pentru ca au un sistem hibrid de gestionare a situatiei:
                              - comunism - o laie. Exista un singur partid si ala face si drege. Ciu ciu drepturi ale omului (trebuie sa ti le castigi, in rest nu ne intereseaza). Ciu ciu sindacate si alte jeguri asemanatoare (dintr-astia care nu aduc plus valoare, ci doar ciugulesc). Nu exista invatamant moca (vrei scoala? Baga banu frate! N-ai.. du-te-n baschetii mei la munca). Impozite super avantajoase pt comercianti. Tot ce inseamna productie este sub aripa celui mai aprig capitalism (Sigur, exista si coruptie, dar nu suficienta cand sa destabilizeze sistemul). Au mare grija ca orice investitor strain sa nu faca de capul lui, ci ii trebuie un asociat chinez. Insa ei cumpara tot, SINGURI prin Europa, Asia si Africa.

                              Pai cum sa concurezi cu astia? Si sa vezi dracia dracului cand astia vor avea si putere armata. Nu vor face vreun razboi, ca-s prea destepti. Dar tare mi-e ca in 100-200 de ani, limba chineza va fi cea mai importanta limba internationala.

                              Iar romanii nu se revolta pt ca si ala care se plange ca n-are, e un hot. Si daca nu e hot, i-ar placea si lui sa faca o smecherie sa castige ceva rapid fara munca. Invatam asta de mici, din scoala generala (cati ati copiat si n-ati fost dati in gat de colegi? Sau de cate ori a inchis profesoara ochii). Se intampla asta in America? E cea mai mare RUSINE sa copiezi! Eee... aia da mentalitate! Si ne mai intrebam de ce aia au? Pentru ca fiecare individ e bine pregatit.
                              Last edited by Cezar; 2 April 2015, 09:37. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #45
                                La ce anume 60% te referi si in ce conditii ? Te intreb pentru ca o afacere care invarte 50.000 pe luna, plateste maxim 25% impozit, taxe si licenta, anual.
                                La impozitarea pe salariu, depinde cati copii ai, este f important. Daca nu ai copii, statul iti ia mai mult, daca ai de la doi in sus, statul mai mult iti da. Per ansamblu, trebuie sa fii cretin sa faci evaziune aici, pentru ca nu ai de ce, iar doi la mana, de IRS doar moartea te mai scapa.

                                LE: La un salariu de 3000 pe luna, statul ia in jur de 400, deci mai ramai cu 2600. Primavara cand se fac taxele, asa cum am zis mai sus, daca ai copii sau diverse probleme medicalle/sociale, statul iti returneaza o parte din bani.
                                Last edited by darksid3; 2 April 2015, 09:47.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google