Logan MCV 2 1.5 Dci 90 Laureate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Frumos.
    Felicitari pentru achizitie.
    Cat despre "bataia" pe volan, eu zic ca se rezolva simplu ... mai cumpara un MCV
    Bafta-n toate!
    sigpic
    This is My Ride!
    !Visit and enjoy!

    Comment


    • #32
      Culoarea e foarte frumoasa, masina e foarte frumoasa! Daca mai stii reclama la toyota parca, sa nu ajungeti si voi asa
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • #33
        Felicitari pentru achizitie!!Asa am si eu culoarea..maro,in talon
        Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

        Comment


        • #34
          Salutari
          Revin cu niste impresii, am facut 3500 km pana acum si:

          Parti bune:
          - trage excelent, la 170km/h are 3000 rpm motorul
          - consuma putin
          - destul de bine izolata, la 130km/h te poti auzi bine cu cei din jur
          - ai loc de bagaje la greu, ceea ce in loganul berlina nu aveam
          - no ruginit, o fi model din ala fara rugina ca si optional
          - per total sta mult mai bine pe drum ca si cealalta ( un 1.6 8v laureate din 2011).


          Parti mai putin bune:
          - reversul medaliei la cutia bine etajata la viteze mari, la viteze de oras ii destul de greu sa mentii o turatie optima pt turbina (aprox 2000 rpm) pt ca fie am 45 km in a 2 fie am 65 in 3a si avand cuplu mare (fata de ce am avut, 1.6mpi si 1.2 de pe fabia) cum apas un pic talpa cum ma urc deja pe ala din fata
          - microfonul de la medianav ar fi trebuit sa fie undeva mai aproape de sofer deoarece la viteze mari zogomotu de fond in microfon deranjeaza pe cel cu care vorbesc

          Daca aveti alte intrebari sa spuneti
          Last edited by alex2_ar; 21 April 2015, 20:10.

          Comment


          • #35
            Drumuri bune si placute si de la mine !

            O intrebare daca imi permiti : la rabatarea banchetei spate (spatarului ) , suprafata de incarcare devine complet plana ? M-ar ajuta mult o poza , cand ai timp , nu e urgenta ...

            O seara placuta!

            Comment


            • #36
              Multumesc. Pana acum din cate am vazut nu este plana, nam descoperit cum se da jos bancheta, poza maine pe lumina. Daca stici careva cum se scoate bancheta ar fi super.

              Comment


              • #37
                La logan se ridica bancheta pana la spatarele scaunelor si apoi se scoate in sus. Sau se pot rabata scaunele cu bancheta ridicata si atunci suprafata devine plana. Banuiesc ca si la mcv este la fel
                Sper sa iti dai seama din poza
                Attached Files
                My Ride sigpic

                Comment


                • #38
                  Am facut niste poze cum am promis cu scaunele rabatate.
                  Mi-a fost sincer lene sa fac ordine in portbagaj
                  Nu mi-am dat seama cum se da jos bancheta, dar cu prima ocazie o sa ii intreb la reprezentanta.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #39
                    Salut!
                    Daca vrei o suprafata mai plana, poti rabata sezutul. Introducie mainile intre spatar si sezut si tragi de sezut in sus. Se rabateaza paralel cu scaunele, dupa care rabatezi spatarul.

                    Comment


                    • #40
                      Multumesc mult pentru poze !

                      Toate cele bune !

                      Comment


                      • #41
                        5500km.. inca mere si no ruginit

                        Comment


                        • #42
                          Salutare tuturor
                          Am facut un drum Nadlac-Dunajska Estreda Slovacia aprox 360 km din care:
                          vreo 280 pe autostrada si restul pe drumuri judetene.
                          Am consumat 19.2 L si media a iesit 5.3. Vitezele pe autostrada au fost intre 130 si 150 ( ca ma grabeam) si cele pe drumurile judetene au fost viteze legale.
                          Mi se pare un consum excelent.

                          Comment


                          • #43
                            Salutare tuturor
                            Am facut revizia la 11500 km si am schimbat ulei, filtru motorina, filtru ulei, filtru aer si filtru habitactlu. total 675 lei la reprezentanta din Arad.

                            Comment


                            • #44
                              Uleiul şi consumabilele au fost cumpărate de la reprezentanţa din Arad?

                              Comment


                              • #45
                                Da, ulei dacia oil. si restul consumabilelor de origine tot de la reprezentanta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google