Laureate Sh Vs Acces Nou

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Laureate Sh Vs Acces Nou

    Un salut prietenesc tuturor forum-asilor loganclub!
    Distinsi Domni,
    Tin sa va asigur de la bun inceput de respectul deosebit pe cate vi-l port tuturor, pentru informatiile pretioase pe care le-am gasit aici.
    Tocmai ma pregatesc sa intru si eu in randul loganistilor...
    Vin la dv. cu rugamintea de a-mi da un sfat, o parere...
    Bugetul dispobil 5000 euro... + o Supernova 2002
    Circul sub 10.000 Km/an... (anul trecut am facut vreo 7000...)
    Nu stiu care ar fi varianta cea mai buna:
    1. Sa incerc sa intru in programul rabla si sa ma aleg cu varianta ACCES (nou dar chel);
    sau
    2. http://olx.ro/oferta/logan-laureate-...-ID3JkHZ.htmll .
    Dv cum ati proceda?
    (Va rog sa-mi iertati indrazneala de a va deranja... dar imi sunteti tare simpatici... V-am citit cu drag!)
    Logan 1.2 16v 2012

  • #2
    Salut!
    Bine ai venit pe forum!

    Daca prezenta aerului conditionat si a informatiilor pe care ti le ofera un computer de bord mai complex nu sunt importante pentru tine, mergi pe achizitia unui Logan prin programul rabla.

    In schimb, daca vrei aer conditionat si alte optiuni, cum ar fi geamuri electrice, oglinzi electrice cumpara un Logan mai vechi.
    Motorul de 1.2 cred iti este suficient.

    Numai bine!

    Comment


    • #3
      Clar Laureate,in afara aerului conditionat extrem de important mai are si alte dotari ce tin de comfort care le vei resimti pe deplin,scaun cu reglaj pe inaltime si altele

      Comment


      • #4
        Un Laureate SH este şi recomandarea mea.

        Comment


        • #5
          laureate SH

          Comment


          • #6
            Ce e nou e nou, indiferent ca e chel sau nu insa la sub 10.000 km/an consider ca o masina noua nu e cea mai buna alegere.

            Comment


            • #7
              Vezi ca ti s-a dat masina de pe olx.
              Decat nou si chel, ia mai bine un Logan 1.6 16V in bugetul disponibil.
              1.2-urile au bunul obicei sa dea rateuri la pornire pe racoare.

              Comment


              • #8
                Ia neaparat masina cu aer conditionat. Eu am dus 7 ani dorul ac ului. Mai ales la drum lung esti mort fara ac. Cand aveam de mers undeva mai departe pe timp de vara, asteptam noaptea ca sa pot circula. Si nu am probleme fizice cu caldura sau alte chestii ... pur si simplu izolatia termica e slaba si ac e absolut necesar la Logan.

                Laureate sh e si recomandarea mea. Cerceteaza bine piata si nu te grabi.
                Sunt destul de putini oameni care isi ingrijesc masina ca la carte. Evita samsarii si respinge-i din prima pe cei care te preseaza in vreun fel sa cumperi cat mai repede. In principiu 1.6 16v e cu cele mai putine riscuri, dar nu as da inapoi nici de la un diesel cu putini kilometri VERIFICABILI.

                Spor la cumparaturi
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • #9
                  Alegerea e simpla. Depinde ce vrei de la masina, adica de ce dotari ai nevoie.

                  Acces e o alegere buna daca vrei ceva simplu si fiabil, problema e ca masina e austera. Cred, totusi, ca dotarile unui PH2 sh te vor multumi mai mult decat o masina noua, dar cheala.

                  Comment


                  • #10
                    SH ia macar un 1.6MPI si credema ca AC-ul face toti banii. Poti vedea pe forum ca uni dau si 5000 lei sa isi puna ac acum pe masina.
                    Diesel daca nu faci cel putin 10-15000km/an nu merita parerea mea.
                    Eu am 1.6 de 9 ani si merge perfect fara probleme daca ii dai ce trebuie si cand trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      SH laureate cu aer conditionat, altfel la temperaturile mari din Romania, nu merita sa mai cumperi masina fara aer din fabrica, eventual diesel ca este si economic, mai ales ca sunt la pret comparabil. Altfel apoi e mult prea scump sa-l pui apoi.

                      Comment


                      • #12
                        SH cu AC, sau daca mai ai de unde face rost de bani, cel mai ieftin logan nou cu AC. Insa in ziua de azi, oriunde ai merge (poate in afara de intorsura buzaului) in Romania ACul este necesar.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mr.K View Post
                          Vezi ca ti s-a dat masina de pe olx.
                          Decat nou si chel, ia mai bine un Logan 1.6 16V in bugetul disponibil.
                          1.2-urile au bunul obicei sa dea rateuri la pornire pe racoare.
                          Cum ai ajuns la concluzia asta ? mie in 3 ani nu am avut never ever probleme cu pornirea pe racoare.

                          Pentru initiatorul topicului ai grija cu masina sh sa nu cumperi vreo "jagardea" obosita.
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • #14
                            Daca nu ai tu probleme de pornire la 1.2, nu inseamna ca aceste probleme nu exista.
                            S-au saturat reprezentantele de resoftari si tot nu-i dau de cap. Tu esti un caz fericit.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by prometheus View Post
                              Cum ai ajuns la concluzia asta ? mie in 3 ani nu am avut never ever probleme cu pornirea pe racoare.

                              Pentru initiatorul topicului ai grija cu masina sh sa nu cumperi vreo "jagardea" obosita.
                              +1 = nu am avut probleme de pornire.
                              ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google