Al Meu MCV 85/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Al Meu MCV 85/7

    Va salut!
    Intru si eu printre voi cu un MCV cu 7 locuri, cu 1.5-ul de 85 de cai.
    E din 2008 si acum are aproape 120k km pe bord.
    L-am luat prin noiembrie iar de atunci am facut vreo 3000km.
    E versiunea Laureate, cu aer conditionat, abs si geamuri electrice.

    Cand l-am adus acasa i-am facut primele reparatii, i-am schimbat un injector si regulatorul de presiune fiindca mergea in suturi rau de tot la relanti. Acum trag de pompa cat mai pot...
    De asemenea, i-am schimbat uleiul, distributia, placute frana si un rulment.
    Masina suferind un mic accident inainte, avea radiatorul crapat -> l-am schimbat si pe el. Si intercoolerul e crapat, urmeaza sa-l schimb/sudez.
    Ca imbunatatiri, i-am schimbat aeratoarele cu unele argintii si i-am pus nuca schimbator din piele. Urmeaza sa-i pun si aparatori aripi late. Astea 3 le-am primit de la colegii de munca de ziua mea.

    I-am luat cauciucuri de iarna Debica Frigo cu care m-am inteles ok prin noroaiele de la tara, unde isi petrece mare parte a timpului masina.
    Am gasit si un set de jante de aliaj originale Sinaia pe care urmeaza sa le pun.




  • #2
    Arata bine masinuta,sa o stapanesti sanatos!
    Cand vrei sa faci un bine gandestete de 2 ori!

    Comment


    • #3
      Multumesc frumos!
      Am uitat sa zic, am schimbat si boxele fata. Am pus boxe akai de 16.5 cm pe inele de mdf. (thx Sharkky)
      O sa pun ceva mai calumea la vara, probabil sistem. De asemenea, as vrea sa antifonez usile.

      Comment


      • #4
        Salut,

        Bine ai venit pe forum.

        Te asteptam pe la intalniri sa ne prezinti masina si sa povestim una alta.
        sigpic
        Contact: 0799.999.255 - Pravalia cu leduri.

        Comment


        • #5
          O sa vin in primul weekend in care voi fi in Bucuresti.

          Comment


          • #6
            I-am schimbat intercoolerul (era fisurat).
            De facut la salariul viitor:
            trebuie sa vad de ce imi tot scade antigelul...
            sa schimb fulia alternatorului
            sa schimb burduf planetara stanga
            de vazut de ce nu imi baga rece AC-ul
            De facut pana vine iarna:
            reconditionat 3 injectoare...

            I-am pus jantele de aliaj si am pus cheder suplimentar la usile fata. Profil D, luat din dedeman. Thx Tutoriale logan,

            Last edited by Saint666; 18 April 2015, 17:58.

            Comment


            • #7
              Spor la kilometri cu MCV ul.
              Totusi sunt cam multe probleme. Poate era mai bine sa fi cercetat mai mult inainte de cumparare.

              Iti doresc sa rezolvi toate problemele si sa te bucuri de masina.
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • #8
                Multumesc.
                Mi-am cam luat teapa, stiu... Dar viata merge inainte si sper ca asta sa fie cea mai mare teapa pe care o s-o iau.

                Comment


                • #9
                  ma gandesc sa schimb si eu un injector, am facut o verificare si da cam mult pe retur, aproape inca o data mai mult decat celelalte 3

                  Comment


                  • #10
                    Revin dupa mai mult timp.
                    Am rezolvat pierderea (consumul) de antigel. Am schimbat chiuloasa, era fisurata.
                    Am reconditionat celelalte 3 injectoare.
                    A/C-ul merge perfect dupa ce i-am facut o incarcare.
                    Schimbat burduf planetara.
                    Schimbat rulment dreapta fata.
                    Rezolvat urme rugina la buza capotei pe interior.

                    In curand trec pe anvelopele de iarna.

                    Cateva poze din concediu, in Hateg.
                    Attached Files
                    Last edited by Saint666; 20 October 2015, 13:43.

                    Comment


                    • #11
                      Practica masina si motor reusit.

                      Combinatia MCV diesel 85 e cea mai reusita din prima generatie Logan.

                      Te invidiez pentru spatiul interior ptr pasageri si bagaje. Spor la kilometri !
                      Logan GPL 1.4

                      Comment


                      • #12
                        Merci frumos.
                        Da, e practica. Am putut duce de la 5 persoane + bagaje pana in tavan pentru concediu lung la munte, la 7 persoane + rucsaci pentru un weekend la munte pana la sute de dale de pavaj.

                        Comment


                        • #13
                          Am trecut la incaltarile de iarna, Debica Frigo 2 cumparate toamna trecuta.
                          De asemenea, am pus aparatori de noroi fata + spate.

                          Comment


                          • #14
                            In urma cu doua saptamani i-am facut revizia (Elf 5W40 + filtru MANN, filtru motorina Delphi).
                            Acum am pornit-o dupa o saptamana de stat in parcare, cred ca daca o mai lasam cateva zile n-o mai lua, la anul posibil sa am nevoie de alta baterie.
                            Pun si un film cu pornirea:
                            Watch Free HD porn videos on the most popular porn tube in the world. Find hardcore porn of pornstars and milfs online. Stream porn your desktop or mobile.

                            Comment


                            • #15
                              nu prea cred ca e de la baterie, daca numai am baterie iti spun din experienta, ca direct nu se mai aprinde martorul cu bujia, nu-ti da nici un semn ca ramai fara baterie. Am patit eram in lunua octombrie acum 2 ani, am pornit masina m-am duc pana intr-un loc a durat 10 min traseu, am oprit-o 5 min nici mai mult nici mai putin cand m-am urcat inapoi i-am pus contactul nu s-a mai aprindea martorul si gata s-a terminat. La tine mai mult ca sigur ai o bujie sau doua arde sau chiar 3, la fel am patit iarna trecut tot pe vreme deasta dupa revelion cand au fost gerurile alea ca acum, porno foarte foarte greu, dadeam la automat poate si 10 secunde, i-am pus bijii noi dupa ce in 100de mi km nu au fost schimbate niciodata si, acum dupa 3 nepornita nu invarte mia mult de doua ori pe numarate si porneste la sfert. Asa ca eu zic sa verifici bujiile si sa eventula sa le schimbi , pe toate 4 ca sa ai efectul scontat!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google