Pornire Grea Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Schimba regulatorul, si o sa vezi ca rezolvi problema.

    Comment


    • sunt ferm convins.... astept sa ajunga coletul si pana atunci merg tot cu batrana dacie...
      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

      Comment


      • Porneste Foarte Greu

        Buna ziua! Am si eu o problema urgentă, am un logan 1.5 si porneste foarte greu, cand zic foarte greu ma refer ca a ajuns sa pornească la a 30 a cheie. Inițial cand a apărut problema pornea la a 2-3 cheie si daca era motorul cald apoi pornea la prima cheie dar mai greu. Maine trebuie sa plec cu ea si imi e tema rau sa nu raman cu ea pe undeva. Ce o avea oare?

        Comment


        • daca iti porneste la a 30-a cheie, inseamna ca ai masina plina de baterii. mai bine o convertesti pe hibrid.
          sa revenim la problema urgenta:
          ce-o avea de porneste asa?

          Comment


          • Originally posted by vlad2495 View Post
            Buna ziua! Am si eu o problema urgentă, am un logan 1.5 si porneste foarte greu, cand zic foarte greu ma refer ca a ajuns sa pornească la a 30 a cheie. Inițial cand a apărut problema pornea la a 2-3 cheie si daca era motorul cald apoi pornea la prima cheie dar mai greu. Maine trebuie sa plec cu ea si imi e tema rau sa nu raman cu ea pe undeva. Ce o avea oare?
            deci sa presupunem ca ai baterie suficienta si nu este asta problema. Iti recomand primul pas un test de retur injectoare, si daca nu este asta problema, o verificare pe diag a presiunii facuta date de pompa.

            apropo, verifica furtunasele de retur de la injectoare, eu mai demult am avut unul fisurat si se dezamorsa sistemul peste noapte
            Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

            Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

            Comment


            • cind un furtunas de retur nu etanseaza corect,probabil se face mizerie cu motorina pierduta in timpul functionarii motorului si se vede rapid(cu conditia sa ridici capota).

              Comment


              • gresit, la mine nu se facea deloc mizerie, pt ca era fisurat pe interior la cotitura, si eram f aproape sa demontez pompa, noroc ca am facut schimbul cu o sapt inainte, si cand am dat la pompita sa o amorsez dupa schimbarea filtrului de motorina, a inceput sa tasneasca pe la furtunasul de retur al unui injector, l-am schimbat, de atunci n-a mai facut nici o problema la pornire, avand in vedere ca inainte sa il schimb se dezamorsa sistemul de pe o zi pe alta, si nu mergea pornita sub nici o forma dupa dezamorsare, pt ca tragea aer pe la acea fisura.
                Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

                Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

                Comment


                • Originally posted by djcristi View Post
                  verifica furtunasele de retur de la injectoare, eu mai demult am avut unul fisurat si se dezamorsa sistemul peste noapte
                  Oare,motorina tine cont de pozitia in care este fisura furtunasului,pentru a iesi in exterior? Apoi,ori e etans si nu curge,ori e fisurat si curge(caz in care comunica cu exteriorul,eventual dezamorsare).Faptul ca nu aveai urme,pete de motorina inseamna ca era etans furtunasul in zona respectiva.Poate nu gindesc eu,logic...,dar asta e...

                  Comment


                  • era oarecum etans, ca nu curgea pe acolo , presiunea de retur fiind mica, dar cand am pompat ca sa amorsez sistemul , s-a facut presiune mai mare si a tasnit pe acolo, oricum ar fi, am fost fericit ca am gasit cauza, asa ca recomand tuturor care au probleme cu dezamorsarea peste noapte sau dupa un timp sa verifice aceste furtunase, mai ales ca la logan se poate umbla usor la ele, nu sunt ascunse ca la meg2.
                    La mine se fisurase in iarna, si s-a dus de pe o zi pe alta. Bine ca nu s-a fisurat cu o sapt inainte ca am fost cu ea pana la Praga ;)

                    Posibil sa fi avut mici urme de motorina, dar eu nu le-am vazut la o inspectie, pt ca era fisura pe spate, si nu se observa...
                    Last edited by djcristi; 15 October 2014, 17:15.
                    Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)

                    Renault Megane 2.2 03/2008 break 1.5dci 76kW FAP business

                    Comment


                    • Buna loganistiiDoresc si eu sa fac modificarea de pompa medie presiune.Sunt din BUC..Cumpar pompa electrica ceva furtune dar nu am meseriasul.Va multumesc anticipat.Sa scap si eu poate pentru totdeauna de aceasta problema aa spanului.Multumesc frumos.

                      Comment


                      • E mai simplu si mai ieftin sa repari injectoarele. Costa putin acum. Le repari odata la 50.000km sau mai mult si ai scapat.

                        Comment


                        • Salutare...la mine se manifesta pornirea in felul urmator: in sezonul rece si pornire dupa 24 de ore....invarte de 6-7 ori si apoi porneste...dupa aceea porneste normal...intr-o dimineata am amorsat din pompa de la motor (care apropo era goala dupa 24 de ore) si a pornit normal...sugestii?

                          Comment


                          • supapa de sens sau alta pompita...
                            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                            Comment


                            • Voi merge la service sa fac o verificare profesionista....dupa simptome si eu cred in acelasi diagnostic dar....voi vedea

                              Intrebarea de 10 puncte este: de ce patesc asta doar in sezonul rece?
                              Last edited by 77sky; 19 January 2016, 23:50. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Motorina e mai vascoasa. Am patit si eu. Aveam 1 injector dus si al 2-lea pe duca. Le-am reconditionat injectoarele.
                                Am pus un aparat de presiune cu 3 bari pe conducta care pleaca din rezervor, nu tasneste...
                                Acum porneste la prima cheie, dar tinuta cam 1 sec e si baterie terminata.
                                M-am uitat pe conducta de tur si vine motorina cu bule de aer. Sa fie de la pompa? Am si mers de multe ori pe rosu, pana am ramas fara motorina . . scuze de scris
                                Last edited by 77sky; 19 January 2016, 23:49. Reason: Examen de limba rumena...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google