Consum Ulei 1.5 DCi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In primul rand, la ce "service" ai fost!? In al doilea rand, cum adica sa ii faci motorul, se intelege ca trebuie segmentat. Cat despre turbina..e posibil..sa fie plina de ulei. Crezi ca acel tratament va face minuni?) Parca e o sticla de vodka.
    Daca vrei iti recomand eu un service ok in pantelimon, care lucreaza cu piese noi, le cumparate de la unix si le aduce la atelier prin curier foarte rapid. Il cunosc pe seful atelierului. Am facut si eu diverse pe la ei.
    Apropo, masina da cu fum la greu? Daca mai mergi cu masina, urmareste nivelul de ulei, sa nu ai surprize. 1,5-u asta euro 3 este, prea fitos ca sa zic asa. Ori il inveti cu talpa, ori te invata el cu service-urile. Coteaza si in ce fel e exploatata masina de catre sofer, regim de turatie, ce piese pune.
    La a mea inca nu am avut surprize majore.... ca ma lasa semeringul de la axa cu came e altceva, dar pompa de injectie, injectoare inca sunt sigilate, la 62mii de km si 9ani.
    Last edited by andrei_mircea; 14 January 2015, 22:16.
    My turbo lag, give your MPI, a chance

    Comment


    • Salut prieteni,
      Expun si eu problema tatalui meu cu masina in speranta ca poate primesc o explicatie clara vizavi de fenomenul consumului de ulei.
      Deci,masina este logan 1.5 dci,50 kw,euro 4.
      Consuma pana la 1l ulei/100 km.Masina avea initial cca 350.000 km.La service i s-a recomandat sa segmenteze motorul fara in prealabil sa se faca un test de presiune pe cilindrii.S-au schimbat segmentii,rectificat chiuloasa,schimbat valve,distributie,reconditionat la un atelier de service specializat turbina.Dupa toate acestea consumul de ulei a ramas acelasi.Dupa 200-300 km s-a defectat turbina reconditionata.Explicatia atelierului a fost ca turbina s-a deteriorat prematur din lipsa debitului deficitar de ulei care asigura ungerea respectiv racirea axului.Dupa cateva cautari pe forum am aflat ca presiunea de ulei ce deserveste turbo se pierde datorita uzurii axului cu came sau chiuloasa sau nu stiu ce gaura de prin chiuloasa.Presiunea de ulei a pompei a fost masurata si am inteles ca este buna.Rog pe cineva care stie sa-mi explice fenomenul sau sa ataseze ceva documentatie sau link sa ma lamureasca ca am tampit.
      Multumesc anticipat

      Comment


      • Salut,
        Nu se incumeta nimeni sa ma ajute?

        Comment


        • Au schimbat si conductele de ulei care merg la turbina?
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Salut,
            N-au schimbat nimic,banuiesc ca nu au vreo problema ca alfel probabil ar fi ulei si sub masina pe perioada stationarii.
            Alte pareri?

            Comment


            • Salut

              Am si eu aceeasi problema cu un logan de 1.5 DCi - 142000km - a inceput sa consume ulei ... dar problema este ca consuma cam 1l de ulei la 1000km. Ce este interesant ca masina trage .... nu am probleme.... sunetul motorului nu s-a scimbat ( sa aud altfel turbina, sa shuiere sau ceva ) nu scoate fum alb deloc. In momentul cand o accelerez pana in 3000rpm brusc scoate fum negru ( normal pentru diesel la km astea ).
              Masina o am de noua din 2005 ( stiu e cam veche )
              Am citit aici pe forum cum ca ar fi TURBO sau ca ar fi semeringurile de la supape sau segmentii.
              Inca nu am fost la mecanic cu ea sa vad ce si cum dar o sa merg saptamana asta!

              Ceva sfaturi? A mai patit cineva asa ceva? Care a fost problema?

              Mersi

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google