Recomandare Instalatie GPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salut,
    Am un logan din 2009, 1.6mpi si vreau sa-l trec pe GPl.
    Nu stiu ce sa optez intre Tomasetto si Landi Renzo
    Ma puteti ajuta?

    Comment


    • Eu am instalatie din fabrica si e Landi, cred ca e cea mai potrivita pentru logan din moment ce o pun chiar ei pe masini. Instalatie buna stiu ca e BRC-ul. Am intalnit-o pe masini mai scumpe dar probabil e mai scumpa si nu merita pentru logan.

      Comment


      • Eu am ales Landi Renzo...
        Sa nu-ti fie frica de opozitie.Aminteste-ti ca un zmeu se inalta impotriva vantului ,nu impreuna cu el.

        Comment


        • Consumul este la fel la toate instalatiile?

          Comment


          • Evident, în ciuda faptului că unii se străduiesc să arate contrariul.
            Chestia stă cam aşa: Cazul 1: dacă eşti un utilizator obişnuit şi dacă doreşti o instalaţie GPL la care nu vei "umbla" personal, pune orice instalaţie fiindcă toate-s la fel. Bugetul, preferinţa personală sunt hotărâtoare la a o configura, adică a alege ce rampă de injectoare doreşti, unde e posibil să faci alegerea acesteia.
            Cazul 2: dacă eşti dintre cei care "puţulesc" (ei îi zic "fine tuning") softul instalaţiei, în dorinţa de a consuma 1 l GPL la suta de km, ia-ţi o instalaţie la care să poţi face asta. Umblă vorba că Tomasetto ar permite aşa ceva... soft pe toate drumurile, uşurinţă în a-l modifica etc.
            Retul e cancan. ;)
            Personal am LR, dar n-o consider nici mai proastă, nici mai bună decât altele, dpdv al performanţei. Singura discuţie care s-ar putea face s-ar putea referi la calitatea materialelor, execuţiei acestora, totul traducându-se în fiabilitate. Dar şi aici la preţuri asemănătoare, primeşti marfă asemănătoare. Diferenţele tind spre zero.
            ÃŽn schimb, ceea ce contează foarte mult este montajul şi reglarea instalaţiei. Ocazie cu care recomand din nou, pentru cei ce pot ajunge acolo, Verneşti-ul.
            Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
            Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

            Comment


            • am gasit la mine in Alexandria, la reprezentanta Dacia, LR Evo One in jur de 2500-2600lei

              Comment


              • Cam scumpa la vremurile noastre...zic eu...
                Sa nu-ti fie frica de opozitie.Aminteste-ti ca un zmeu se inalta impotriva vantului ,nu impreuna cu el.

                Comment


                • Cam asta este pretul.

                  Comment


                  • Bine v-am gasit, sunt nou pe aici si as vrea sa-mi dati o recomandare pentru o instalatie GPL pentru motorizare 1.6 mpi. Auto este un sandero 62Kw cu euro 5; mentionez ca sunt din Iasi.
                    Va multumesc

                    Comment


                    • Ia legatura cu moog!

                      Comment


                      • Multumesc Dacis. Deja am citit o gramada de posturi de la sectiunea GPL si am observat ca Moog este ancorat puternic in miezul problemei, in mod sigur imi va da o solutie.
                        Inca odata multumesc.

                        Comment


                        • Originally posted by cosstti View Post
                          Bine v-am gasit, sunt nou pe aici si as vrea sa-mi dati o recomandare pentru o instalatie GPL pentru motorizare 1.6 mpi. Auto este un sandero 62Kw cu euro 5; mentionez ca sunt din Iasi.
                          Va multumesc
                          Esti in curtea lui Moog, floare la ureche, eu mi-am miscat ligheanul 1.4 mpi vreo 200 km sa ajung la el, dar nu-mi pare rau, lovato ce mi-a montat-o merge perfect, am facut vreo 8-9000 km din septembrie 2015 pana acum, aproximativ odata pe luna trag o fuga la Suceava, 50 km pana acolo, sa bag in butelia de 90 litri vreo 70, inca nu am avut curajul sa-i fac plinul, probabil intra vreo 75, ma tem sa nu se blocheze bila de care citeam pe aici, ca uneori face probleme, trebuie mers la vulcanizare si habar nu am pe unde tre bagat aer cu presiune pentru deblocat aceasta. Evit pe cat posibil Radauti-ul (18 km de Siret), au pret cu aproximativ 1 ron mai mare pe litru GPL fata de SV. Baga-i gaz sandelului daca faci mai mult de 10.000 km pe an. Pentru mai putini, amortizezi instalatia peste 3-4 ani cand vinzi masina.

                          Comment


                          • In mod curent ~ 15.000 Km pe an, iar de vandut masina...inca nu m-am gandit la acest aspect.
                            @ Urs Multumesc pentru indicatie.

                            Comment


                            • Eu am montat pe loganul personal, la inceputul lunii decembrie o instalatie Landi Renzo cu toroidal de 54 litri.
                              M-a costat fix 2300 lei, montajul s-a realizat la martax Brasov.
                              Sunt foarte multumit de ea, si am facut peste 4000 km pana acum.
                              Deci, recomand Landi Renzo.
                              Dacia Logan GPL 2005 - 328 copite (remapat de DOC)
                              Toyota Prius Hybrid 2002

                              Comment


                              • @Dacus_Malus La un rezervor toroidal de exterior (montat in locul rotii de rezerva) m-am gandit si eu, dar sa vededem de cati litrii se preteaza pentru sandel.
                                Pana la sfarsitul saptamanii sper sa ajung la mesterul Moog sa vad ce-mi recomanda.
                                Deci Land Renzo ... cred ca este Ok.
                                Multumesc

                                Din ce am mai citit pe aici si prin alte parti, sunt pareri favorabile in multe privinte fata de instalatia Tomasseto in combinatie cu injectoare Valtek (culoare rosie).
                                Inca am nevoie de argumente solide pentru a lua o hotarare definitiva. O instalatie GPL costa aprox. 2500 lei, plus 200 - 300 lei in anumite situatii.
                                Acei bani un plus se reflecta in valoarea injectoarelor care probabil sunt mai fiabile.
                                Din experientele de viata am constatat ca un produs ieftin este in cele mai multe cazuri - prost din punct de vedere calitativ.
                                Un produs scump este de cele mai multe ori de o calitate acceptabila sau peste medie.
                                Mai apare un aspect care trebuie luat in calcul: compatibilitatea dintre cele doua componente ale instalatiei.
                                Mai apare si problema filtrelor, a valorii acestor consumabile, a posibilitatii de a le schimba in regie proprie.
                                Constat ca trebuie sa mai studiez problema, constat ca trebuie sa ma mai informez.
                                Last edited by cosstti; 3 February 2016, 22:16. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google