Consum Ulei - Motor Schimbat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum Ulei - Motor Schimbat

    Buna ziua, am si eu o problema cu consumul de ulei, dar nu stiu care sa fie cauza. La motorul vechi nu am verificat niciodata uleiul, aveam joja rupta

    Dupa ce mi sa spart un piston si ceva zdrobit in chiuloasa + 3 injectoare cu probleme(injectorul 2si3 defect, 4 nu a putut fi scos), asa ca am decis sa iau un motor de la dezmembrari + cele 3 injectoare + distributie facuta + schimburi + inlocuit simeringuri + bujii

    Din cate am citit pe forum problema ar fi de la turbina sau motorul sa fie de vina??

    Turbina nu a fost schimbata niciodata

    Logan mcv 2009

    Motorina 500 000 km

  • #2
    Se mai verifica si turbina, nu o schimbi in functie de parerile astora de pe forum...
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #3
      Poate sa fie motorul

      Comment


      • #4
        Astazi am observat ca si acel vas unde se pune antigel este usor inegrit pe margini(inainte nu era asa) si plin ochi, daca dau drumu la buson incepe sa dea pe afara. Masina nu a fost pornita de 2 zile





        Last edited by k0rupe; 2 May 2016, 15:57. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          in primul rand ce inseamna "consum de ulei" ? adica cat ?
          cati km ai cu noul motor ? verifica si turbina.

          din ce vad nu ai ulei in apa.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • #6
            daca baga ulei in apa mai mult ca sigur termoflotul este de vina . grija mare , daca mergi mult asa or sa inceapa furtunele de apa sa crape ; plus ca o sa te cam chinuii dupa sa cureti instalatia .

            Comment


            • #7
              eu din poze vad ca antigelul e curat. presiune in vas e normal sa faca.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #8
                ar ajuta niste poze la rezolutie mai mare , ceva negru se vede peste antigel in prima poza .

                Comment


                • #9
                  noneeeeeee
                  Last edited by snkkkk; 2 May 2016, 19:53.

                  Comment


                  • #10
                    Dupa ce a montat motoru, a mai completat cu apa pana la semn. Dar acuma de ce atat de mult antigel in vas?
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      eu din cate vad este ulei in apa

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Costi-bc View Post
                        in primul rand ce inseamna "consum de ulei" ? adica cat ?
                        cati km ai cu noul motor ? verifica si turbina.

                        din ce vad nu ai ulei in apa.

                        4000-5000km cred ca am mers, era mult sub minim cand am verificat. doar ca la inceput scapa pe la un simering si nu am mai completat . acuma e normal, sa vedem pentru cat timp...

                        masina are aproape 600.000 km, nu 500.000

                        Originally posted by L M B View Post
                        eu din cate vad este ulei in apa
                        mai scot din antigel ? sa il aduc pana la semn ?
                        Last edited by k0rupe; 2 May 2016, 20:08. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          daca mergi cu masina poti sa dai putin antigel afara si sa urmaresti in continuare ; ar trebuie sa apara tot mai mult ulei in vas ;

                          Ai zis ca ai schimbat motorul , daca mai ai racitorul de ulei de pe cel vechi , schimbal (nu e ceva foarte greu de realizat , doar putin incomoda pozitia) , eu sunt 90% sigur ca acolo e problema .

                          Comment


                          • #14
                            doar motor, fara anexe. bloc motor si chiuloasa

                            Comment


                            • #15
                              A mai anulat cineva turbina la un logan 1.5 dci 85 euro4, cum se comporta? Cat de tare se simte?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google