Se Potriveste Fulia De Alternator De Diesel 1.5 Pe Benzinar 1.6 ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    am 47mii km, la 42mii km mi-a sarti fulia, am pus-o la loc, era buna, am parcurs 5000 km dupa care s-au dus rulmentii si fulia( e cea veche cu manson de cauciuc), are joc axial( se misca stanga dreapta, 1-2 mm atunci cand merge motorul) si mai mult ca sigur e de la fulie. da atunci cand se duc rulmentii fac foarte mult zgomit, ultima oara am mers cu casetofonul la 30 ca sa nu se mai auda )
    Last edited by mallibu; 12 December 2012, 12:20.

    Comment


    • #32
      am revenit, intr-un final, dupa multa bataie de cap am reusit monatrea rulmentilor si a fuliei cu clicket ina cu 6 caneluri. poate e careva interesat de seria rulmentilor de pe alternatoarele bosch de 98A: rulment mare 6303
      rulment mic 6003

      de ce zic ca a fost cu multa bataie de cap, pentru ca atunci cand am desfacut alternatorul rulmentul cel mare de langa fulie se gripase si se invartise pe axul rotorului, a trebuit sa il duc la cineva la strumg, mi-la incarcat cu alama si la luat la strung, cu toate ca nu eram convins ca mai fac alternator din el , am reusit )

      cand am vazut ca e axul uzat am cautat sh si nu am gasit pe aici prin zona, la reprezentanta la mavexim tgv era 1200RON si ca sa imi dea garantie trebuia sa schimb si cureaua cu tot cu role si intinzator alti 400 RON + manopera montat demontat toate cele in jur de 150-200 RON, faptul ca nu am gasit SH si pretul mare al celor de la daciA m-au convns ca trebuie sa incerc sa il repar pe asta al meu, deocamdata am 1000 km o sa revin sa va spun daca se intampla ceva si daca se merita sa facet careva ce am facut eu ) ( alternatorul a cedat la 47k Km si 7 ani)

      Comment


      • #33
        Se pare ca ai patit ca si mine ,doar ca eu am schimbat rotorul cu totul nu l-am mai reparat pe cel vechi am gasit cu 100 lei ca si nou de la cineva dintr-un service dacia.
        vezi aici detalii despre reparatie.
        Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
        Last edited by GFN; 15 January 2013, 07:00.
        Captain of the black pearl

        Comment


        • #34
          o sa mai revin dupa cateva mii km sa vad cum se comporta, pana anum e bine )

          Comment


          • #35
            un an de zile si vr-o inca 9000 km de la reparatie , coafura rezista. ) a tinut pana acuma dupa ultima interventie ceea ce ma face sa nu regret faptul ca am incercat si am reusit sa repar alternatorul..

            Comment


            • #36
              La montajul fuliei INA pe 1.6 MPI cu alternator Bosch trebuie folosit acel distantier din cutia fuliei?
              Am varianta Laureate cu AC si servo iar cureaua de accesorii e montata pe fulie cu dintele din interior lasat liber.


              Sent from my LG-D410 using Tapatalk

              Comment


              • #37
                Va salut.
                Astazi am schimbat si eu fulia de la alternator cu una INA de diesel.
                Dar mecanicul nu a montat si saiba distantier care vine cu fulia..a zis ca se infileteaza prea putin
                Am pus altermatorul..am pornit si l-am turat 4-5000 si nu a sarit sau sa se rupa.
                Trebuia pusa acea saiba?? Logan 1,6 8 v cu ac si servo 2005.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google