Feed-back Din Experienta Posesorilor De Logan 1.6 16V Euro5 (+/-)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Ma gandesc totusi dupa o prima utilizare si mers, sa mai scada. Nu stiu ce sa zic. Ce pot confirma este ca 4,4 litri sunt arhisuficienti.

    Comment


    • #47
      Cu siguranta ajung 4,4 litri, pt ca eu am pus 4,5 (vroiau sa imi puna mai mult, dar am zis sa pastrez jumatate de litru, ca data viitoare sa cumpar doar 4 litri), si vreau sa zic ca nivelul e chiar peste maxim cam cu 1 mm...Poate in viitorul mai indepartat (adica peste 2 revizii, ca pt urmatoarea am jumatate de litru pus deoparte) sa incerc sa pun doar 4 litri, si doar in caz de nevoie sa mai cumpar inca 1 litru.

      PS. Eu am facut prima revizie (cea de un an) la 11.600 si ceva de km si nu mi-a mancat ulei. La fel si acum, am vreo 4000 km de la revizie si uleiul e la acelasi nivel. Uleiul fiind Dacia Oil Plus Premium 5W30.

      Comment


      • #48
        Benzinarele nu mananca ulei. Mai ales motoarele noi. Daca iti mananca e o problema. Eu prima revizie am facut-o la 17k km, iar a doua la 30,2k km. Nivelul nu a scazut niciodata intre revizii. Acelasi de la 17k. Doar culoare s-a schimbat..., spre negru.

        Comment


        • #49
          Mai exact nu mananca ulei daca pui ulei recomandat de producator. Din pacate majoritatea se uita doar la vascozitate si eventual la normele ACEA (adica A3/B4, A5/B5, etc.), dar uita de normele Renault RN 0700, 0710, 0720 (noua ne trebuie 0700) si s-au trezit ca le-a mancat uleiul desi pusesera un ulei premium (vezi cazul cu Mobil1 5W30 caruia i-a mancat parca 1 litru in vreo cateva mii km; deci un ulei care nu are norma RN).

          Comment


          • #50
            Eu folosesc Castrol Magnatec 5w40 C3 ce respecta normele Renault 0700 si nu numai. Sunt la al doilea schimb si nu am ce sa-i reprosez.
            Mobil 1 nu prea se pupa cu motoarele Renault. Asta mi-au zis si mecanicii din reprezentanta. La mine e simplu. Mi-au inconjurat cu textmarker in carnetul de intretinere 5w40. Numai de ala pun, si care respecta normele uzinei binenteles.
            Last edited by Archangel80; 17 September 2013, 14:19.

            Comment


            • #51
              Cum adica nu se pupa, ce inseamna ? Si mecanicii din reprezentanta de ce ti-au spus ca nu prea se pupa, in ce sens, exista studii ? ? ?
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #52
                Il consuma si o neregularitate in relanti a motorului. Asa ziceau ei.
                Nu-s expertul lui peste in uleiuri, nu am pus niciodata Mobil1, nici nu cred ca voi pune, insa am zis din ce mi-au zis unii. O fi adevarat nu o fi. Asta e.

                Comment


                • #53
                  Dr Mke a folosit 150.000 km mobil1 0w40 in cele mai ale dracului conditii de utilizare, nu a mancat un gram.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #54
                    Azi am facut revizia 5. Doar 180 lei filtre si manopera, uleiul il aveam, kilometri 62.000. Mi-a verificat totul. Nu joaca nimic. Totul e ok. Placutele de frana tin. Mi-a recomandat mecanicul sa nu depasesc 10k km. Sunt cele din fabrica. Le schimb in toamna cand fac si distributia. Nu pot sa cred cat de rezistenta poate fi masina asta. Ma asteapta o cheltuiala serioasa la toamna, dustributie, baterie, placute si schimb de lichid de frana, bujii, filtru carburant. Merita totusi dupa 5 ani....

                    Comment


                    • #55
                      Cam asa e Loganul. Daca mergi cu bun simt pana pe la 80 000 de km nu bagi un leu.
                      Dupa 80 000 se mai duc bucsi, capete de bara etc. oricum nimic de speriat ca valoare in bani. In 7 ani de Logan nici nu am simtit ca am masina din punct de vedere al cheltuielilor, foarte buna masina din punct de vedere al costurilor.
                      Logan GPL 1.4

                      Comment


                      • #56
                        Chiar mai bine de 80.000de km. Eu pe la 100.000km, am inceput sa schimb de toate legat de articulatie, capete, bielete, amortizoare, si ambreiajul.

                        Comment


                        • #57
                          Depinde si de drumuri si mai ales cat de onesti sunt mecanicii.
                          Cumantul meu are un Logan din 2007. In afara de ulei, filtre, lichid de frana, distributie etc ce inseamna consumabile, doar 1 capat de bara a schimbat pe dreapta. Acum are 140k km cu ea.

                          Comment


                          • #58
                            Eu mai merg si pe camp si pe la tara pe drumurile de tara... Bucurestiul bata.l vina, si tot asa . Asta e, la 110.000 am schimbat ai capetele, bieletele de directie si cele antiruliu, si cam atat, acum urmeaz amortizoare si ambreiaj.

                            Comment


                            • #59
                              Motor dupa 6 ani. O data pe an ii mai dau o carpa la misto sa nu se adune praful.
                              85k km are masinuta. O sa faca din ce in ce mai putini km. Am in dotare si un Golf de luna asta.
                              Exista sansa pe la primavara sa prinda aripi.
                              Attached Files
                              Last edited by Archangel80; 11 September 2017, 13:29.

                              Comment


                              • #60
                                Salut! In seara asta la relanti, pe loc, dupa ce am rulat 15 km, am auzit un zgomot metalic scurt 1 2 secunde, ca de rulment. Am crezut ca mi s a parut. Apoi, dau sa plec si in acelasi timp calc ambreiajul si mut schimbatorul din 0 spre treapta 1 fara sa dau sa bag in viteza. Iar s a auzit si parca am si simtit o usoara vibratie in schimbator. Dar tot scurt s a auzit. 1-2 secunde. O fi vreun rulment in cutie sau rulmentul de la placa de presiune? 6 ani 77k km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google