Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu am stiut, la tigaile mele este maxim +/- 25%.

    Comment


    • Sunt motoare facute sa lucreze in conditii mai speciale ,m-am chinuit mult sa o aduc la 0% pana am inteles ca nu se poate

      Comment


      • Originally posted by matache2000 View Post
        Sunt motoare facute sa lucreze in conditii mai speciale ,m-am chinuit mult sa o aduc la 0% pana am inteles ca nu se poate
        Din ce am citi eu de pe net torque nu da valori reale pentru renault, valorile trebuie impartite la 4 si atunci iti vor da valori ca la alte masini.

        "Someone has already posted that for renówek need a torque adjustment divided by 4. This is done by defining your own PIDA.
        After dividing by 4 values ​​are comparable with the other cars.
        Adjustments are not reversed, ie. Positive means lean and rich negative . If you STFT varies significantly after switching to gas / petrol, it means that you have badly dressed gas. the value in the vicinity of 60% is according to me quite a lot. For me STFT (or gas or petrol) years, most often between -25 and +25 LTFT% and varies from 4% to 9%. Auto like profile. Instalkę, I set myself and then with a buddy on the highway, so that on the gas best reproduce the correct STFT while working on gasoline. Pojeździj more on gasoline and see how it behaves STFT and LTFT, and then adjust the gas so that it was the same. Oh, I noticed that LTFT two. One is max shoe and enter the pass in the OL and the other normal. This to the max but displays the engine off and just at max shoe. And this "normal" shows how to change the value to something other than LTFT for "max but".

        Od pewnego czasu już się nad tą kwestią zastanawiałem, ale myślałem, że mnie ELM w połączeniu z Torque robi w bambuko, więc tematu nie poruszałem. ...



        Asa sa fie pentru Renault?
        Singurul mod sa ne convingem ar fi sa iti iei un CANCLIP si sa citesti valorile cu el.

        Uite si la asta, 3 programe si valori diferite pentru trim-ri primul pare sa fie cel mai ok.
        went upto my sons today with our newly purchased OBDII cable and laptop with 3 seperate diagnostic softwares on it, theres also some short v...


        Downloadeaza ScanTool.Net instaleaza si vezi ce valori ai cu programul asta
        Scan tools compatible with all OBD-II cars, light trucks, and motorcycles. Free, open source, and commercial automotive diagnostic software.


        Cum sa folosesti programul cu elm327
        LAST AND HOPEFULLY FINAL EDIT (06/29/2021):I can't believe this video is still getting views 10 years after it was uploaded. The technology behind these awes...
        Last edited by i860; 13 June 2016, 11:13. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Dupa o autocalibrare imi apare mesajul din imagine, si noile valori ale LTFT si STFT
          Attached Files

          Comment


          • Esti pe drumul cel bun LTFt este la 5.5%.
            Scade presiunea in reductor cu o cheie hexagonala (cu motorul pornit si vezi pe laptop valoarea reala )( nu in program ) de la 1.43 la 1.25 si si fa inca o auto calibrare.
            Daca iti da iara eroarea aia ai duze prea mari la injectoarele de gaz.
            Poti bifa si optiunea all injector together ( la mine asa fac cand fac auto calibration )
            Attached Files
            Last edited by i860; 13 June 2016, 16:06.

            Comment


            • Am downloadat si eu ScanTool de pe siteul postat de i860.Ultima versiune imi spune ca nu merge cu elm327-clona.Merge cu o versiune mai veche,eu am gasit 1.13 si functioneaza perfect.Valori bunicele pe GPL in schimb pe benzina cam mare STFT -39%.Posibil din cauza curelei de distributie,banuiesc ca o am un pic dereglata.
              Inca o intrebare pentru cunoscatori:sonda Lambda trebuie legata permanent la ECU de gaz?
              Attached Files

              Comment


              • RAMBO2000 daca valoarea de -39% este citita dupa ce ai comutat de pe gpl pe benzina este ok pentru ca nu sau ajustat adaptivi si atunci merge cu invatarile de la gpl unde ai un amestec putin mai sarac decat pe benzina ar trebui sa mai ridici harta gpl un pic.
                Sonda O2 se leaga doar pentru reglaj/monitorizare dar mai bine nu umbli la ea sa nu o strici.
                dannek la tine este ceva ciudat pentru ca tu ai avut multiplicatorul la 1.6 si presiunea 1.35 si totusi ai avut amestec sarac nu pre vad cum sa ai duze prea mari in conditiile astea ceva nu este ok la autocalibrare mai bine il suni pe Moog sa discuti putin cu el dar dupa ce citesti manualul instalatiei pentru a intelege mai bine.
                i860 eu am diagnoza ddt2000 speciala pentru gama Renault si am date reale.

                Comment


                • @i860
                  m-am uitat pe calibrari mai vechi pe care l-am salvat presiunea in reductor era 1,32 - 1,38, nu stiu dece acum are 1,43 doar nu am umblat deloc la reductor??? dece oare??
                  multumesc!

                  Comment


                  • Presiune prea mare la alimentarea cu gpl dupa ce consumi din gaz mai scade

                    Comment


                    • Originally posted by rambo2000 View Post
                      Am downloadat si eu ScanTool de pe siteul postat de i860.Ultima versiune imi spune ca nu merge cu elm327-clona.Merge cu o versiune mai veche,eu am gasit 1.13 si functioneaza perfect.Valori bunicele pe GPL in schimb pe benzina cam mare STFT -39%.Posibil din cauza curelei de distributie,banuiesc ca o am un pic dereglata.
                      Inca o intrebare pentru cunoscatori:sonda Lambda trebuie legata permanent la ECU de gaz?

                      Deci se poate, vezi, bravo.
                      Tu pe benzina ai 0.8% care este aproape perfect nici 1%, acum regleaza tigaia si pe gaz.

                      Originally posted by dannek View Post
                      @i860
                      m-am uitat pe calibrari mai vechi pe care l-am salvat presiunea in reductor era 1,32 - 1,38, nu stiu dece acum are 1,43 doar nu am umblat deloc la reductor??? dece oare??
                      multumesc!
                      Nu stiu de ce, la mine este invers scade de la 1.49 la 1.35 si trebuie sa ii mai dau presiune.
                      Last edited by i860; 13 June 2016, 19:35. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • La mine firul de la ECU gpl la sonda Lambda a fost lipit de cei care au montat instalatia de gaz (AGR) Se poate dezactiva din soft dar daca fac asta o ia razna curba de gaz se duce ba in sus ba in jos indiferent cite corectii as face tot nu ramine stabila.

                        Pentru cine are STAG 200 GOFAST sau PLUS mai are cineva problema cu innecatul cu gpl in caz ca se opreste motorul la plecarea de pe loc?
                        Last edited by rambo2000; 13 June 2016, 20:25.

                        Comment


                        • Daca tot s-a discutat ieri de trimuri si reglaze, am facut si eu harti noi cu noul soft de la agis, au avut un update si am zis sa vad daca este ceva diferenta.
                          Dupa 350km de bibileli am reusit sa aduc valorile cum imi place mie, am inceput cu un LTFT de +25% .
                          Auto calibriarea este mai buna cu softul asta inainte aveam diferente de 2.2 intre injectoareled de benzina si injectoarele de gaz, acum sunt diferente de 1.9 in relanti si 1.6 in sarcina ceea ce este bine.
                          Nu stiu ce au facut in noul soft insa pana am adus trimul cum imi place mie mi-a a trebuit sa bibilesc mai mult decat de obicei.
                          Ceea ce imi place acum masina este un pic mai agila pe gaz chiar merge bine acum.
                          Attached Files

                          Comment


                          • Am o problema la instalatia de gaz (stag 200). Imi da eroare "supply voltage too low". Am masurat incarcarea si e ok (14.2v), am schimbat papucii la firele de alimentare a instalatiei. Pe laptop imi arata cu instalatia oprita 13.68v la baterie (real 14.2) si 12.54 cu motorul oprit. Cand comut pe gaz se invarte in jurul valorii de 11v (am vazut chiar si un 10.88). Indiferent cu cate si care injectoare functioneaza, valoarea e aceeasi. Ma cam invart degeaba pe langa ea, are cineva vreo idee?
                            Multumesc!

                            Comment


                            • Am rezolvat, era de la releul care facea legatura dintre bobina din spate si cea din fata. L-am anulat si totul e ok.

                              Comment


                              • În mod normal nu ar trebui să ai nici un releu intre cele doua bobine... Poate e releu sa decupleze pompa de benzina...
                                Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
                                Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google