Probleme plecat in rampa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme plecat in rampa

    Salut!
    Dupa 300 000 de km pe diferite masini ma lovesc de o problema ciudata.
    Am un Logan MCV Laureate, Diesel, 90cp, din decembrie 2014.
    La plecarea in mers inapoi de pe loc, in rampa sau, de exemplu, si daca sunt cu roata in denivelarea unui canal, intampin dificultati. Parca nu reusesc sa controlez din ambreiaj pornirea. Daca insist crescand turatia, aud un zgomot de parca ar geme / sau aluneca ambreiajul, desi ma intreb cum se poate intampla asta, tinand cont de varsta masinii (16 000 km) si de faptul ca in rest nu am nici o problema.
    Am facut diferite teste:
    Dus masina la service cu problema respectiva, au facut teste si e totul ok
    Incercat sa plec de pe loc cu frana de mana trasa, zgomotul nu se reproduce, masina se agita, se simte in frana de mana puterea motorului.
    De tras trage, pe autostrada, la 130, treapta a 5-a, daca apas mai tare pedala de acceleratie, se simte cum trage.
    De urcat rampa o urca fara nici o problema, am incercat cu unele mai abrupte.

    Am inceput sa ma suspectez pe mine ca am luat-o razna, asa ca am revenit pe masinile celelalte (conduse intens inainte) si am verificat daca le mai stiu conduce si a iesit ca inca mai stiu.

    Vreo idee?

  • #2
    Da, intră ASR-ul. Tocmai de asta ai HSA(Hill Start Assist) pe mașină, cel mai probabil activ.

    ASR=controlul tracțiunii
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      ASR asa de urat se manifesta?
      Nu stiam ca HSA este activat pe modelul meu.

      Sent from my SM-G900F using Tapatalk

      Comment


      • #4
        De obicei era/e activat pe MCV II TCe, e posibil ca a ta să fi scăpat cu HSA activ.

        La ASR dacă o roată începe să patineze e frânată în trepte (vizual se vede ce vreau să zic) și probabil interpretezi senzația ca patinare de ambreiaj

        Cauți o rampă de minim 3 grade și testezi.
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • #5
          La panta asa mica nu am vazut probleme.
          In ce consta testarea? Sa o urc? Asa am descoperit problema initial...

          Sent from my SM-G900F using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Păi e plecarea din rampă fără frână de mână:
            a-ambreiaj apăsat
            b-frână apăsată
            c-viteză 0km
            d-treapta 1 cuplată
            e-ambreiaj apăsat frână eliberată=abs-ul menține frâna apăsată încă 3secunde
            -în acest interval demarajul e altfel, pare că pleacă înfrânată
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              Pt ca nu stiam de HSA ca ar fi activat la mine, nu am incercat niciodata. O sa fac si revin.

              Sent from my SM-G900F using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Recomand sa citesti threadul
                http://www.loganclub.ro/forum/functi...t48460p18.html
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • #9
                  Hsa nu e activat ls mine.
                  Daca intra asr, martorul din bord nu ar trebui sa se aprinda?

                  Sent from my SM-G900F using Tapatalk

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google