Probleme Cutia de Viteze

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by bobocel71 View Post
    Sa nu mai faci asa ceva niciodata risti sa spargi cutia de viteze! Cutia are protectie sa nu o bagi in viteza I niciodata in mers! Bine daca vrei neaparat poti sa o pacalesti, iei piciorul de pe acceleratie si cind ajunge la 30km/h apesi repede ambreiajul si tii apasat in viteza I, o sa intre! Dar cum ti-am spus nu este indicat este un risc foarte mare.Toate curbele trebuie sa le ataci exact pt viteza a II a.
    Intra in vit I si in mers, doar ca trebuie sa ai viteza foarte mica.

    Comment


    • Mda , are 'protectie' care se numeste demultiplicare foarte mare, iar chestia aia pe viraj nu are nicio noima, sau e vorba de curba de cuplu a motorului?

      Comment


      • Astia sunt "meseriasii" care au facut scoal de soferi cu profesori "calificati".

        Daca le zici de revmatch, varf-calcai sau dubladebreiere... le-o ia carnetul razna in buzunar.
        _
        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

        sigpic

        Comment


        • Originally posted by bobocel71 View Post
          Sa nu mai faci asa ceva niciodata risti sa spargi cutia de viteze! Cutia are protectie sa nu o bagi in viteza I niciodata in mers! Bine daca vrei neaparat poti sa o pacalesti, iei piciorul de pe acceleratie si cind ajunge la 30km/h apesi repede ambreiajul si tii apasat in viteza I, o sa intre! Dar cum ti-am spus nu este indicat este un risc foarte mare.Toate curbele trebuie sa le ataci exact pt viteza a II a.
          E un pitic in cutie care se prinde ca vrei sa bagi a 1,a si împinge înapoi de timonerie ca sa nu te lasa.
          La când începe sa intre usor a 1,a din mers...trebuie desfacuta cutia si schimbat piticul. A obosit.

          Comment


          • De ceva timp am observat ca in treapta a doua a cutiei exista un sunet distinct-un fel de carait asa "light". Sa fie vreo problema? Rulmenti ceva? Uleiul e schimbat recent.
            Zgomotul respectiv nu apare in alte trepte.

            Ca sa clarific, zgomotul nu este la schimbarea din 1 in 2, nu e caraitul acela.
            E un fel de huruit care a pare in timpul mersului in tr 2.
            Last edited by anto84; 25 July 2016, 13:42. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • Prima data verifica schimbatorul timoneria, sa nu fi facut nuca uzura si sa vibreze intr o anumita pozitie. Sau pe dedesubt sa nu atinga in ceva.

              Am patit asta la Loganul lu' tata. Credeam ca e gata diferentialul, facea pe frana de motor.
              Era maneta care vibra.

              Rulmenti dusi eu nu am intalnit pana acum la Logan, doar la cutiile merse fara ulei. Si se manifesta in toate treptele.
              Last edited by alessandro; 24 August 2016, 10:43.

              Comment


              • Salutare.
                Am si eu o problema cu al meu logan dci 85cp , 2008. 90k km La rece cutia/schimbatorul fct fara nici o problema . Atunci cand masina se incalzeste si ajunge la temperatura optima ( 4 liniute) la pornirea de pe loc de la semafor de ex imi agata si imi intra f greu in treapta 1 si cateodata si in treapta 2. Totul se intampla doar la astea doua la alte trepte nu . Din ce am cautat eu pe net marea majoritate au probleme cu ambreiajul cand motorul e rece la mine e invers. La ambreiaj nu am umblat niciodata dar nu patineaza si nu miroase de la el. Uleiul din cutie a fost verificat la un moment dat si era ok . As vrea sa ma duc la reprezentanta dar nu as vrea sa ma puna sa schimb cutia aiurea .
                Multumesc

                Comment


                • Eu nu cred ca e din cutie, ci placa de presiune mai mult ca sigur. Asa face si a mea câteodat, dar mie imi si patineaz la accelerri.

                  Comment


                  • mie imi "caraie" la a treia dupa ce se incalzeste. ambreiaj nou valeo, ulei schimbat (periodic) in cutie. aproape 400.000 km. o fi din cutie :P?
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • 99.9 % e din cutie.

                      Uzura pe ansamblul pinion sincron.

                      Din experienta as spune ca pinionul este uzat. Oricum se schimba tot...pinion + sincron.

                      Comment


                      • ms. de cand cu frigul nu mai face. :P

                        la vara (daca mai ajunge pana atunci) sa pun ulei mai gros ? ce norma ? 80w90?
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • Pune un ulei corespunzator in cutie. Sau poate a avut pierderi pe undeva si nu mai ai suficient.

                          Comment



                          • Am o intrebare: in zona unde intra tija de la cutia de viteze pare a fi un fel de garnitura rupta. Este o problema, poate intra apa pe acolo sa afecteze cutia?

                            Comment


                            • De unde intra apa acolo?
                              Si la mine era ciufulita garnitura aia, n-am descoperit nici o problema.

                              Comment


                              • Asa se distrug garniturile alea dupa un numar de ani.
                                Trage o banda izolatoare peste garnitura sa nu intre praful si gata.
                                O garnitura noua e greu de pus acolo, nici nu stiu daca se gaseste separat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google