Sfat Kit Ambreiaj Pentru Motor 1.4 8v Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    cel de 1.6. Volanta de 1.6 (sau de snova) merge bolt-on si se gaseste foarte ieftin. Pentru 1.6 sunt suprafetele de frictiune mai mari si ambreiajul tine mai mult.

    Experimental (cat si de nevoie) am schimbat volanta cu cea de snova, montand si kitul de ambreiaj de snova (215, valeo, uzura 80k). Masina merge perfect, am pedala de ambreiaj mai moale decat la multe masini cu pretentii, cuplajul este violent daca te dai la ea.

    Comment


    • #62
      vreau sa stiu ce kit sa cumpar ce marca????

      Comment


      • #63
        te duci la dezmembrari si iei volanta de logan 1.6, apoi la magazinul de piese auto (daciashop, evali,altii..) si iei luk sau sachs de 1.6. varianta mai ieftina iei ambreiaj luk pentru 1.4. totusi, prima varianta va fi nemuritoare sau mult mai rezistenta. la 1.4 ambreiajul este putin subdimensionat.

        Comment


        • #64
          eu am pe 1.4 meu cu axa si soft ambreiaj sachs si merge brici, de unde stii tu ca e subdimensionat?
          Can't touch this !

          Comment


          • #65
            Pt ca de aia)))

            Comment


            • #66
              ambreiajul sachs de 1.4 este tot valeo, s-a mai discutat. de asemenea, s-a mai discutat si despre modificarea descrisa de mine mai sus. Dsign are asa ceva pe una din masini...

              Comment


              • #67
                Eu te-am intrebat de unde stii tu ca e subdimensionat... simti in pedala sau in volanta?
                Asta ti se pare disc valeo? Vezi ca mai e un topic inceput de ibuzezscu cu ambreiaj sachs pt 1.4 e acelasi ambreiaj si nu e valeo....
                Attached Files
                Can't touch this !

                Comment


                • #68
                  atunci luati din-acela. eu stiam (tot de pe forum) ca elementul de frictiune este totusi valeo, cu tot sachs-ul de pe miezul metalic. oricum, poti pune sachs pe volanta de 1.6 si este clar o imbunatatire! pretul la kituri este acelasi, si oricum dai cutia jos!

                  Comment


                  • #69
                    cutia nu se da jos se cracaneaza doar.... la ce bun sa imi iau alta volanta din dezmembrari daca asta nu are fisuri ? totusi imi raspunzi si mie la intrebarea de mai sus cu subdimensionatul?
                    Can't touch this !

                    Comment


                    • #70
                      Salutare , mi am luat kit sachs la loganul meu de 1.4, sper sa fie ok, cine are imi spune si mie o parere ?

                      Comment


                      • #71
                        Intreaba-l pe Buzescu, are Sachs de cativa ani pe loganul lui.

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by goguspan View Post
                          Salutare , mi am luat kit sachs la loganul meu de 1.4, sper sa fie ok, cine are imi spune si mie o parere ?
                          Originally posted by Cromatic View Post
                          Cea mai buna varianta pentru 1,4mpi este LUK, ambreiajul SACHS pentru 1,4 este "refurbished" Made in SLOVACIA.
                          Originally posted by Cromatic View Post
                          http://www.loganclub.ro/forum/kit_am...ambreiaj+sachs

                          180.

                          Ambreiajul se mai comanda si dupa VIN - asta ca sa fii sigur ca nu gresesti.
                          Poate te ajuta.

                          Comment


                          • #73
                            Daca tot s-a inviat topicul , continui eu cu un o mica recapitulare.

                            Ambreiaj LUK, pus acum 55000 de km in 2013 in august, doar un mic zgomot al rulmentului, dar foarte mic.

                            Cine a urcat in masina nu l-a sesizat, doar cu geamul deschis si cand apas pe ambreiaj, ciudat oricum.

                            In rest, apa paie si bataie a vazut ambreiajul. Urmatorul tot LUK va fi

                            Comment


                            • #74
                              Ambreiaj Sachs.... e relativa treaba. Am cam 45000 km si a inceput sa intre greu sau chiar deloc in tr1 sau R. cred ca cea mai buna varianta ar fi volanta si kit-ul de 1.6

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by anddy View Post
                                ...a inceput sa intre greu sau chiar deloc in tr1 sau R.
                                poti sa-i faci niste reglaje la pedala ("reglat furca ambreiaj" parca se numeste topicul cu detalii). Uneori si schimbarea uleiului din cutie ajuta.
                                In ultimul timp, despre Luk am auzit numai de bine.
                                Last edited by Fanez; 10 February 2017, 19:05.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google