Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Unii au sa spuna ca sunt rautacios, dar cred ca e mai ok un montator care stie 80-90% din ce ar trebui decat cineva care inca nu a gasit manualul softului...
    Pe site-ul lor ai incercat ? Sau pe la Help ?
    Q-box Plus e relativ nou, si putin mai complicat decat uzualele...
    Se pare ca tu ai alte probleme decat istalatia in sine...
    Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
    Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

    Comment


    • Din pacate montatorul alege intotdeauna calea cea mai scurta si mai comoda pentru el,important e sa iasa "banu".Exemplul meu:injectoarele au fost montate in lateralul motorului,furtunele corespunzatoare fiecarui cilindru erau de diferite dimensiuni,motorul mergea neregulat cu socuri in accelerare.In mod normal trebuiesc furtune de dimensiuni egale si cit mai scurte in cazul meu,(Fiat Panda) din ce foto am vazut pe net trebuiau doua perechi a cite 2 injectoare montate una in stinga una in dreapta sau injectoarele puse in spatele motorului si furtunele trase pe dedesubtul galeriei de admisie,dar asta implica mai mult efort din partea montatorului pentru ca trebuia demontata galeria de admisie.Am fost si la un montator de GPL initial crezind ca problema este din raglajul instalatiei.Mi-a luat 80 lei pentru o calibrare si schimb filtre gaz lichid si gazos.Calibrare adica sters harta GPL dat autocalibrare si...gata fara reglaj in mers fara alte corectii.Acum spune-mi tu ce naiba sa mai caut eu la un "montator"?Sa mai scot inca 80 lei din buzunar si sa nu imi faca nimic?Ce face ala si eu nu pot sa fac?
      Momentan am pus injectoarele in spatele clapetei de acceleratie unde le pune Italianul din fabrica dar sint furtunele cam lungi aproximativ 40 cm sa vad cind imi fac timp sa demontez galeria de admisie si sa le bag pe dedesubt,poate din cauza asta imi cresc timpii de injectie in acceleratie mai puternica.
      In poze sint injectoarele vechi,furtunele si injectoarele noi puse de mine.
      Attached Files

      Comment


      • Aia cu furtunile ai dreptate e adevărat...
        Cu schimbatul de filtre, cam atât costă...la unii mai mult și eventual de hârtie...
        ÃŽți urez Baftă la surubait... Dar mai întâi documentează-te bine...altfel ne auzim pana la primăvară pe aici
        Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
        Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

        Comment


        • De circa o luna imi porneste foarte greu(dupa 3-4 chei daca nu calc acceleratia ) dupa ce stationeaza mai mult de 4-5 ore ,dupa ce a pornit o ia la sfert chiar si dupa o ora,daca merg pe benzina porneste normal.
          Am schimbat rampa de injectoare (aveam una de rezerva) dupa ce am vorbit si cu Moog banuind ca aceasta scapa gaz dar fara efect, aceeas problema.
          Astazi cand am plecat de la servici dupa 9 ore de stationare am desfacut conducta care leaga canistra de carbon de galeria de admisie si era un miros puternic de gaz deci tot am scapare de gaz in galerie si nu inteleg pe unde .
          Am instalatie AGC Compact si in calculator intra un furtun din rampa de injectie si unul din admisie poate sa scape pe acolo dintro parte in alta?

          Comment


          • Nu, din câte știu...
            Vezi pe la furtunasul care intră în vaporizator și duce la galerie...
            Asta dacă ești sigur ca nu scăpa rampa.
            Sună....
            Diagnoza-reparatii-montaj instalatii GPL
            Contact pe site-ul din Profil- infotehnic

            Comment


            • Ambele rampe le-am probat prin vid la limba si nu au scapari la nici un injector alta metoda nu stiu .
              Unde vine acel furtunas ca eu nu am vazut asa ceva (am reductor Vito)si ce rol are?

              Am vazut acum niste poze cu reductorul Vito si mi -am adus aminte de acel furtunas ,vine sub surubul de reglaj al presiuni pana intr-un t-eu de vacumde la admisie .
              Ce rol are acel furtunas si ce se schimba daca pierde gaz pe acolo,cred ca membranele nu?
              Last edited by matache2000; 14 September 2016, 22:08. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Prin furtunasul ala se face vacuum din galeria de admisie,vacuumul trage de membrana care membrana deschide supapa de gaz.Pe o parte a membranei ai presiune de gaz 1-1.2 sau la cit o ai reglata tu si pe cealalta ai legatura directa cu galeria de admisie,daca este sparta tot gazul se duce in galerie.Asa este la Tomasetto banuiesc ca si Vito functioneaza la fel.
                Cred ca cel mai simplu este sa inchizi butelia de la robinet si sa consumi gazul de pe teava inainte de oprire seara si dupa sa vezi cum iti porneste dimineata.

                Comment


                • Astazi de dimineata cand am ajuns la munca am scos acel furtunas si pe acolo scapa gaz in admisie ,am anulat acea legatura intre vaporizator si admisie si astazi dupa masa cand am plecat acasa a pornit la sfert ,concluzia trebuie schimbate membranele .
                  Mersi Moog .

                  Comment


                  • De cit timp ai instalatia montata?

                    Comment


                    • Aproape 4 ani 50000Km dar astazi am vazut in cartea instalatiei ca se schimba membranele la 18 luni sau maxim 45000Km deci am depasit ceva timp.

                      Comment


                      • Salutare,unde gasesc si eu unservice bun sa-mi regleze si mie instalatia de gpl tomasetto stag 300 in bucuresti.Logan 1.2 16v.Multumesc.

                        Trimis de pe al meu SM-G530FZ folosind Tapatalk

                        Comment


                        • Saptamana trecuta am fost la Supergaz sa schimb kit-ul la vaporizator (170 ron) ,era foarte murdar in interior dar membranele nu aratau rau,din pacate baieti foarte aglomerati s-au cam grabit si nu am vazut ce au facut.
                          Reglajul dupa operatie a fost doar autocalibrare + ridicarea multiplicatorului inca 2 clik-uri si atat (1.25 si l-am ridicat eu la 1.45 pentru un amestec bun)
                          Masina a pornit bine 3 zile dupa aceea a inceput sa porneasca iar greu ,am scos furtunasul de la vaporizator si iar scapa ,ieri am desfacut vaporizatorul si am observat ca nu au schimbat decat cele 2 membrane si pastila de la supapa de reglare a presiuni ,filtrul de stare lichida nu l-au schimbat,la electrovalva nu au umblat si nici nu au curatat ok piesele.
                          Eu am gasit 2 probleme :
                          1- la membrana de gaz are o supapa de siguranta ce face comunicarea intre camera de gaz si partea unde vine surubul de reglaj al presiuni si stutul de vacum ,aici ei nu au schimbat garnitura si nici nu au curatat bine .
                          2- la electrovalva am gasit o bucata de span ce blocase electrovalva pe deschis .
                          Problema este ca eu am curatat si electrovalva si acea supapa de la membrana si etanseaza bine amandoua acum dar tot imi da gaz pe la stutul de vacuum ,se poate sa fie normal sa piarda putin gaz pe acolo cand motorul este oprit si problema sa fi fost de la electrovalva ramasa deschisa?
                          Attached Files

                          Comment


                          • 18k km pe gaz si vad ca LTFT se mentine perfect.
                            Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users like i860.

                            Comment


                            • Nu inteleg cum faci sa obtii valorile alea,eu nu am reusit.Daca ai cum baga un printscreen cu graficul de la sonda Lambda.As vrea sa vad cum lucreaza la tine am o banuiala ca a mea este cam lenta.

                              Comment


                              • @rambo2000

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google