Cum Ne Reglam Instalatia GPL?Cu Ce Softuri?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ala este bonul de la ITP.Ma interesa sa vad graficul cum functioneaza sonda lambda la relanti.Uite cum merge la mine,stft oscileaza dupa sonda vreau sa vad daca este normal asa sau nu.
    Attached Files

    Comment


    • Daca te uitat mai atent vedeai valoarea la lambda care este 1.000
      Eu al sonda cu 5 fire pre cat si 4 fire post cat, nu stiu cum este la dacia.

      Some of the most common Fault Codes (DTC's) pertain to fuel trim (rich mixture, lean mixture, etc.) Here is an explanation of fuel trim and what it does for us. The ECU controls Air/Fuel mixture in order to maintain power, efficiency, and emissions. A/F is expressed as either a ratio (14.7:1 for example) or as a Lambda value. With iso-octane ("ideal" gasoline), Lambda of 1.0 is equal to 14.7:1 A/F. This is known as "Stoichiometric", a condition where there is a perfect balance between oxygen molecules and the various hydrogen and carbon based molecules in petroleum. With the oxygenated gasoline that most of us use, actual A/F ratio of 15:1 is closer to stoichiometric.If Lambda is greater than 1.0, then there is a surplus of air and the engine is running lean. If Lambda is less than 1.0, then there is a surplus of fuel and the engine is running rich. It should be noted that the ratios are mass-based, not volume-based.



      De la 3.11 insa nu prea este relevant.
      Asta este la slk vechi

      Comment


      • Pentru a citi corect sonda de oxigen i-ti trebuie un soft de diagnoza dedicat ce ai tu este bun doar pentru codurile de eroare ,dar si acolo poate sa dea gres.
        Atasez o captura cu sondele mele in DDT2000 unde aveam un amestec putin sarac
        Attached Files

        Comment


        • Pentru diagnoza am das/xentry c3 multiplexer scula folosita de dealer in trecut acum au c4.
          La tine ar trebui sa incerci altceva, mergi doar pe benzina un rezervor si dupa aia vezi ce valori ai.
          Daca pe benzina ajungi la 0% ltft inseamna ca totul este ok, senzori, injectoare etc.
          Dupa aia incearca pe gaz si vezi ce poti sa faci, daca pe benzina ai 0% si pe gaz nu poate fi reglaj prost SAU instalatia proasta, injectoare obosite sau mai stiu eu ce.

          Comment


          • Injectoarele de gaz sint noi au sub 10.000km,in vara am facut un "upgrade" de la stag 200 gofast cu valtek 30 la qbox plus cu legatura la obd si injectoare acw-02.
            Daca intereseaza pe cineva vind instalatia Stag Qbox-Plus,pe mine ma depaseste.

            Comment


            • @matache2000
              Uite valorile la mine, la ralanti si acceleratie ( pe loc in neutru )

              Comment


              • Cum spuneam ,daca ar fi sa te iei dupa acel soft ar trebui sa schimbi sonda de oxigen ca este lenta dar nu citeste exact .
                Valorile STFT si LTFT indica amestec bogat (cerere de saracire ) si sonda nu trece de 700mv cu minima de 0mv (amestec sarac)

                Comment


                • Voi aveti pre heating activat la injectoare?

                  Comment


                  • Da, eu il am activat.

                    @matache2000
                    -0.8% ltft este ok.
                    Fratele are o mazda rx-8 modificata si la el LTFT este tot -0.8% masina este pe benzina nu are gaz.
                    Eu prefer un amestec mai bogat, (mai ales ca este pe gaz).

                    Comment


                    • Originally posted by matache2000 View Post
                      matache2000
                      Avansat
                      Join Date: 27-10-2013
                      Location: bucuresti
                      Motorizare : 1.4 8v GPL


                      La Renault LTFT merge pana la +/-40% fara sa aprinda martorul ,sunt motoare mai dinamice,eu merg pe gpl +/-15% in functie de reglaj(calitate gpl) LTFT 0% la motoarele astea este imposibil in condtitii normale

                      Danger, do not bewilder leave.
                      With renault sirius ecu is the LTFT normal position not at 0%, but by +30%.
                      Reset LTFT with DDT2000 or CanClip = 0%.
                      Then drive on gasoline.
                      LTFT regulates at + 30%.
                      Now adjust GPL without altering the LTFT .
                      Last edited by eastcowboy; 7 October 2016, 06:11.

                      Comment


                      • i860 eu ma refeream la softul de diagnoza ca nu este exact nu la masina ta LTFT este ok +/- 10% ,peste aceasta valoare apar probleme .
                        eastcowboy where did you read that with LTFT +30%(166) ,it is to lean.

                        Comment


                        • If you drive on gasoline the LTFT you see, that he at about 30% LTFT is balanced.

                          Standard conversion to 0% systems, for example valeo ecu in duster.

                          vfqtd4.jpeg


                          Special conversion by sirius ecu at mpi motors

                          vf4dr.jpeg

                          Comment


                          • I'm sorry but I do not understand

                            Comment


                            • Originally posted by matache2000 View Post
                              i860 eu ma refeream la softul de diagnoza ca nu este exact nu la masina ta LTFT este ok +/- 10% ,peste aceasta valoare apar probleme .
                              eastcowboy where did you read that with LTFT +30%(166) ,it is to lean.
                              Prefer un amestec bogat decat sarac.
                              Asa se zice +/-10% este ok, insa daca se poate cat mai aproape de 0% ( ideal ) de ce nu. Asta in teorie inseamna performanta si consum cat mai apropiate de benzina.

                              Poate face cineva lumina la afirmatia asta:

                              "Revenind, dupa aceasta mica paranteza care speram sa-i lamureasca pe scepticii care fug de GPL, spuneam despre faptul ca ideea conform careia un motor pe gaz atinge temperaturi mai ridicate este gresita. Da, arderea se face mai bine si mai complet, dar asta nu inseamna ca temperatura motorului este mai mare."

                              Eu credeam ca temperatura in cilindru pe gpl este mai mare ca pe benzina...

                              http://www.*******.ro/ghidul-soferul...ate-23660.html
                              Last edited by i860; 8 October 2016, 16:14. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • Va salut. Cer ajutorul vostru pentru o calibrarea cat mai corecta a unei instalatii de gaz AGC Compact montata pe un Audi A4 2.0i 96 kW automat cu rampa de injectie Valtek cu duze de 2.

                                Montajul l-am facut la supergaz constanta cat de cat multumit dar sunt foarte dezamagit de calibrare unde mi-a spus lasa asa ca "merge" .... Dupa 2-3 reglaje facute de montator, masina la 3500 rpm incepea sa dea in nas si din cand in cand pulsa sonda in bord. Mersul pe benzina este foarte bun deci se exclude varianta ca motorul are probleme.

                                V-am atasat mai jos calibrarea facuta de montator si dupa cea facuta de mine.

                                Am cateva intrebari :
                                1. De ce mutiplicatorul s-a dus asa sus ? La montator peste 1.8 la mine pana in 1.8. Cat de grav este daca depaseste 1.6? Sa fie prea mica duza ? Ar fi mai bine de 2.1-2.2 ? Presiunea gazului prea mica?

                                2. Timpii de gaz de ce sunt asa mari fata de cei de benzina ? aproape dublu. E in regula asa ceva ? Pe aici pe forum ma uitam ca majoritatea au timpii destul de apropiati gaz-benzina.

                                3. Calibrarea pe care am facut-o eu am reusit sa suprapun cat de cat gazul cu benzina. Este oke acel grafic ? Precizez ca dupa calibrarea facuta de mine imediat s-a aprins check-ul cu un amestec sarac desi hartile se suprapun.

                                4. Ce alte probleme mai gasiti in reglajele atasate ?

                                5. Este in regula ca atunci cand depaseste 3000 rpm timpii de gaz se duc in jur de 28 ms desi graficul e facut pana in 15 ms ?

                                In momentul de fata cu reglajul facut de mine merge mai bine dar cu sonda aprinsa si putere lipsa dupa 4000 rpm (se tureaza dar nu trage).

                                Va multumesc anticipat.
                                Attached Files
                                Last edited by LexDeeJay; 8 October 2016, 17:05.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google