Masina Nu Porneste.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masina Nu Porneste.

    Buna ziua. Acum cateva zile, dupa noaptea in care a fost foarte frig (aprox. -20 de grade), am vrut sa plec cu masina (Renault Clio Symbol, 2003, 1.4 benzina). Primul lucru care s-a intamplat, atunci cand am bagat cheia in contact, a intrat ceva mai greu (nu stiu daca e relevant), s-a si invartit mai greu in contact si motorul a pornit mai greu (totusi a plecat la prima cheie). Am mers aproximativ 500 de metri dupa care motorul s-a oprit. Am incercat sa o repornesc, dar nu a vrut.
    Lucruri pe care le-am incercat pana acum:
    - am curatat motorasul pas-cu-pas
    - am verificat daca intra benzina in motor (ma gandeam ca a inghetat ceva)
    - am curatat senzorul de turatie de pe volanta
    - am testat bujiile
    Benzina are, bateria mai are putin si se duce, dupa atatea incercari.
    Va rog sugestii. Multumesc.

  • #2
    ai ca la logan un bec rosu in mijlocul "ceasurilor" ?

    pui contactul se stinge si "dai" (se stinge) sau clipeste des?
    o/____\o
    (i)
    .........

    Comment


    • #3
      Becul se stinge in momentul in care pun contactul.

      Comment


      • #4
        nu se aprinde indicatorul de baterie? adica sa nu-ti mearga incarcarea (fie bateria, fie alternatorul, fie un contact prost - in principiu la masa, cureaua de accesorii patineaza sau rupta) sau bobina de inductie crapata si pierde scanteie cand se incalzeste si se dilata crapatura si pierde scanteia.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          La punerea contactului pompa de benzina se amorseaza ?
          Last edited by prometheus; 16 January 2017, 17:50.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • #6
            Pompa de benzina se amorseaza, am testat-o si pe ea. Cureaua de la alternator invarte cat se chinuie motorul sa porneasca. O sa raman fara baterie de la incercari, dar deocamdata are.

            Comment


            • #7
              Ce rulaj are masina ? poate nu mai are compresie! sau culbutori dereglati. Pune un tester pe ea , vezi ce erori iti da.
              Last edited by prometheus; 16 January 2017, 18:20.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • #8
                Buna ziua.
                ...............................................
                Lucruri pe care le-am incercat pana acum:
                - am curatat motorasul pas-cu-pas
                .....................................
                - am curatat senzorul de turatie de pe volanta
                .................................................. ......
                Din experienta mea, as insista la cele doua de sus, ar trebuie sa apara si ceva erori pe un tester........
                Statistic vorbind, 80% este mpp cu probleme si 20% senzorul de turatie, ai putea sa-l verifici cu multimetrul.
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • #9
                  Sa trecem la lucruri mai grave, cand a fost facuta distributia si cati km are de cand a fost facuta?

                  Comment


                  • #10
                    invarte greu. daca e distriburia rupta zici ca-i drujba cand dai la automat...
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #11
                      Distributia a fost facuta acum aprox. jumatate de an. De atunci sa zicem ca am facut aprox 5-7000k. Nu se aude nimic ciudat cand incerc sa-i dau la cheie

                      Nu am crezut ca e important dar cred ca m-am inselat. Dupa ce am curatat motorasul pas cu pas am pus toata mantocaria la loc. Am insurubat bine capacul de la filtu si am incercat sa o pornesc. S-a auzit o bubuitura sub capota si miros de fum. Se rupsese un piciorus de la capacul de la filtru . am mai incercat o data acelasi lucru, alt piciorus ( s-a rupt) care tine legat tot ansamblul de filtul de deasupra motorasului pas cu pas. Face undeva presiune si nu imi dau seama de la ce.
                      Last edited by cipriancc; 17 January 2017, 11:53. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        ai schimbat fisele de la bujii? poate ai inversat grupul de fise de la cilindrii 2-3 cu grupul 1-4.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Sincer nu cred , mai ales ca le-am verificat pe rand, scoase una cate una, nu aveam cum sa le inversez. In schimb am auzit o alta varianta dar nu stiu cat de plauzibila poate fi: condens inghetat in tobe si in catalizator si sa fie infundate sau

                          Comment


                          • #14
                            da, ai dreptate, se poate. am avut un coleg cu o laguna 1.6_16v care a patit asta in iarna klui 2012, sa-i inghete condensul si sa infunde catalizator/toba. rezolvarea a fost sa lase masina in soare, langa gurile de ventilatie ale halei si in 2 zile si-a revenit. bine, peste zi teperaturile erau de 4-5 grade cu plus...
                            poti verifica daca e asta hiba, scotand sonda lambda de dupa catalizator si lasi masina sa mearga la ralanti. daca merge 10-15 minute fara sa se opreasca (dar iti va aprinde check engine in bord), e cam clara treaba.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              o scot pe cea de dupa catalizator? nu pe cea din'aintea catalizatorului? sau are o singura sonda?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google