Masina Nu Porneste.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    are doua, una inainte, una dupa catalizator. aia de dupa e sub masina, prima o vezi cand ridici capota, sub tabla de pe evacuare
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      bun, deci eu trebuie sa o scot pe cea de sub masina

      Comment


      • #18
        Interesant defectul din cauza condensului in teava de esapament. Poate sa apara cand dai cu spatele si proptesti masina in mal de zapada. Trebuie tinut minte acest lucru. Sau "copchii" sa bage bulgari de zapada.....
        Last edited by Oti; 17 January 2017, 18:02.
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • #19
          joi o sa incerc sa scot sonda si sa vad daca este sau nu din cauza ei. o sa va anunt .

          Comment


          • #20
            Ca sa ajunga zapada pana la sonda si catalizator eu zic ca este cam improbabil , e ceva distanta de parcurs de la toba finala pana la reperele mentionate.

            Nu cumva ultima data cand ai alimentat cu carburant in loc de benzina ai pus motorina ?(cam ciudat comportament - "Am mers aproximativ 500 de metri dupa care motorul s-a oprit. Am incercat sa o repornesc, dar nu a vrut.")
            Last edited by prometheus; 17 January 2017, 20:15.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • #21
              Sincer nu cred ca e de la zapada. Stau langa Bucuresti cam la 10 km, diferenta de temperatura fata de Bucuresti este de - 4 -5C. In seara aceea au fost cel putin -25C. Ma gandesc ca frigul est ecel care a stricat sonda. Condens+frig

              Benzina 95' Lukoil.
              Last edited by cipriancc; 17 January 2017, 20:34. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Eu m-am referit la dop de gheata in toba si suprapresiunea aferenta, nu la sonda.

                Ce am inteles de la colegul Seba, este ca scot sonda pt evacuarea gazelor, corect? Invat si eu, dau cu presupusul, nu dati cu paru.....
                Last edited by Oti; 17 January 2017, 21:01. Reason: Automerged Doublepost
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • #23
                  Citind speta aista, mi-am adus aminte de patania tatalui meu, cu dacia break.
                  Era f bine reglata, pornea f usor, indiferent de anotimp.
                  Intr-o dimineata geroasa, a facut figuri, nu vroia neam sa porneasca.
                  Era contrariat: nu avea ce sa regleze, verifice si totusi...
                  Intr-un final poc, trosc, dop de gheata, porni.

                  Daca la o masina cu esapament mult mai degajat, s-a intamplat asa ceva (exclus zapada intrata prin dos), daramite la un vehicul cu un catalizator, e f plauzibil.
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #24
                    Eu sunt curios sa aflu solutia la problema. Chiar a fost dop de gheata? sau in disperare s-a umblat peste tot si s-au "încâlcit aţele" si nu se mai stie ce sa faci? Sunt patit stiu ce spun.......
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • #25
                      pai daca s-a desfacut ttul si s-a montat la loc "incalcit" atunci prima solutie logica e sa se verifice daca s-au montat corect chestiile la care se putea gresi.
                      apoi dopul de gheata nu se formeaza de la zapada intrata prin esapament. benzinarul cu catalizator produce CO2 si apa (adica sifon) din gazele de evacuare. acei vapori sunt al dracu de periculosi mai ales daca se merge pe distante scurte cu motorul rece, la temperaturi ambiante foarte scazute (-25 cum zicea colegul se incadreaza perfect in scenariu). Evacuarea fiind expusa la frig si zapada, nu apuca sa se incalzeasca, iar cand se opreste motorul, vaporii condenseaza in tevi, tobe, fagurii catalizatorului. la fiecare pornire, sau mers pe distanta scurta, gheata se depune strat cu strat, mai ales dupa oprirea motorului, lucru ce duce in final la obturarea evacuarii. si da, mergi 2 minute, stai 10 minute langa masina si porneste iar pt 1-2 minute se incadreaa si asta la "dop de gheata". ar fi interesant daca ar asculta ce se aude sub capota dupa orprirea motorului. la laguna de care ziceam eu zilele trecute se auzea un fasait tot mai usor, cum scapau gasele prin admisie (si putea a fum sub capota) si cadn disparea fasaitul, mergea motorul pentru maxim 1 minut.
                      Oti, da, sonda o scoti ca sa ajuti gazele sa iasa, sa nu ai contrapresiune in evacuare care sa opreasca motorul. In mod normal, gheata nu ajunge la sonda. Si daca scoti sonda, nu umbli la ea, n-o masori, nu nimic. O lasi atarnata, pornesti motorul, vezi ce se intampla. Apoi montezi sonda frumos la loc.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Multumesc pt explicatia detaliata. Eu mi-am adus aminte cum am bagat zapada in teava , la masina vecinului.....cand eram " copchil", m- am distrat de minune.
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • #27
                          Momentan nu am reusit sa rezolv problema. Nu am reusit sa scot sonda. Am imprumutat un tester de la un prieten, dar abia sapt. viitoare o sa-l pot lua. Va tin la curent cu ce rezolv. Multumesc.

                          Comment


                          • #28
                            Salut. Revin cu update. Am folosit un tester (interfata DDT2000) si imi da doua erori: SIRIUS32-EMS3132-RE1 si UCBIC/BFR - UCH TRANSV 7-0. Din cautari pe google am inteles ca prima tine de sonda lambda de dupa catalizator, pe care din pacate nu am putut sa o scot pentru ca pare "sudat" surubul, nu cred ca a fost scoasa vreodata (14 ani). A 2-a eroare, din cate am inteles, tot de pe google, tine de senzorul de la cheie, stergatoare, inchidere centralizata (etc). Am o problema cu o usa care nu se inchide centralizat, probabil de asta apare. Inainte sa ma apuc sa cumpar o sonda noua, vroiam sa intreb si aici daca are cineva idee despre codurile respective. Multumesc.

                            Comment


                            • #29
                              Alea nu sunt erori ci numele calculatoarelor de injecție și unitate control habitaclu.

                              Nu se putea face o poză în caz că un printscreen e foarte greu de făcut ?
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • #30
                                Revin cu printscreen in 15 minute.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google