Intrebari Logan 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hmmm. Punct de plecare: structura rezista până la un motor de xxx bhp. Asta e direcția pe care o doream.
    Prowd of my new wheels!

    Comment


    • prinzi o oferta la un quattro si asta e, te/ai scos cu o masina de la aia care chair stiu, nu te mai incurci cu calicii/milogii astia cu dac.renou lor !

      Comment


      • Nu chiar:
        1.-motor mai mare în CP*
        2.-upgrade la frâne*
        3.-posibil upgrade la suspensie*

        *vezi Sandero RS 2.0 146CP, discuri de 280mm, discuri spate + altă suspensie.

        Pentru transmisie 4x4, simplist, ai nevoie de un Duster ph2 1,6 16v euro5(K4M) de pe care iei motoru+ cutia+diferentialul spate apoi urmează problemele:
        -suspensie
        -arbore cardanic
        -calculatoare (ETC-ul)
        -etc
        Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

        Comment


        • Originally posted by AlexPetro View Post
          Ce întreb eu și ce răspundeți voi. Atunci reformulez: ar fi posibil un Logan (nu Duster, știu de existenta lui, nu stau in peșteră) cu tracțiune integrală? Că tot se fac mașini mici cu motoare monstru (erau pasionați care puneau motoare de ~200 bhp pe Twingo).
          De putut sigur s ar putea, multe lucruri sunt posibile dar nu sunt si rentabile pt producator
          Exact cum ziceau si colegii, nu ar cumpara aproape nimeni logan 4x4 la banii la care s ar vinde, probabil similar cu dusterul care este mai mare , mai inalt, suv compact
          Audi, cum zicea cineva, are masini berline cu tractiune integrala ,deci se poate, dar are preturi puuutin peste dacia, un a4 nu se compara la calitate si tehnologie cu un logan , dar poate costa cat 5 loganuri lejer, deci despre ce vb

          Comment


          • Astazi , la al meu 0.9 Tce, oprit de 48 ore, am constatat o situatie care ma îngrijoreaza. Am verificat pe joja nivelul uleiului si era cu 1 cm peste maxim. Menionez ca la ultima verificare de acum 2 saptamani era normal, cu 1mm sub maxim. Am mers cam 10 km, am lasat motorul cam 1 ora sa se raceasc si am reverificat, acum era cu 0,5 cm peste maxim. Mentionez ca, motorul porneste si functioneaz normal, nu se aprind martori la bord, nu are zgomote anormale nici pe evacuare, fara fum... Antigelul e între minim si maxim în vas, nu a scazut. Uleiul nu miroase a benzina. S-a mai întâlnit cineva cu aceasta situatie? De unde ar putea apare surplusul?

            Trimis de pe al meu ASUS_Z00LD folosind Tapatalk
            Last edited by sebi.vas; 22 January 2017, 16:08.

            Comment


            • de la pozitia masinii. Am patit si eu in curte la tata (banat...teren drept)...sa-mi arate nivelul minim...daca impingeam masina in spate vo 5-8 m...imi arata normal.
              Te asigura ca-i teren drept si masina nu sta ridicata pe un damb/denivelare.

              Comment


              • Originally posted by t0rquemada View Post
                Nu chiar:
                1.-motor mai mare în CP*
                2.-upgrade la frâne*
                3.-posibil upgrade la suspensie*

                *vezi Sandero RS 2.0 146CP, discuri de 280mm, discuri spate + altă suspensie.

                Pentru transmisie 4x4, simplist, ai nevoie de un Duster ph2 1,6 16v euro5(K4M) de pe care iei motoru+ cutia+diferentialul spate apoi urmează problemele:
                -suspensie
                -arbore cardanic
                -calculatoare (ETC-ul)
                -etc
                vedeti? scurt si la obiect!
                deci s-ar putea. ca la orice alta schimbare, un Logan de genul asta ar fi o provocare. problema ar fi ca nu sunt pasionati care sa faca o modificare majora ca asta. asta zic ca ar fi tuning
                Prowd of my new wheels!

                Comment


                • Mai e o altă problemă, aia legală aka omologare
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Păi și dacă ar fi folosit pe coclauri?
                    Prowd of my new wheels!

                    Comment


                    • ......

                      Ce ar fi sa iti iei un duster la 5000 sh sa nu te mai chinui cu suduri si proiecte .))

                      Comment


                      • Ei si voi...lasati omu sa viseze....daca vrei sa bricolezi, tiuning, cauta o masina de 1000e, sau chiar de 200-300e, si faci din ea ce vrei, mergi cu ea pe terenul din spatele casei sau te duci la concursuri de amatori acolo pe dealul stânii, pe platforma bineinteles si cu declaratii pe proprie raspundere semnate in fata unui avocat.
                        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                        Comment


                        • Originally posted by AlexPetro View Post
                          vedeti? scurt si la obiect!
                          deci s-ar putea. ca la orice alta schimbare, un Logan de genul asta ar fi o provocare. problema ar fi ca nu sunt pasionati care sa faca o modificare majora ca asta. asta zic ca ar fi tuning
                          Pai tu confunzi tuningul (modificari de finete) cu modificarile majore.
                          Nu va modifica nimeni in felul visat de tine un Logan, pentru ca sunt costuri foarte mari raportat la valoarea masinii.

                          Era pe forum un proiect Logan cu motor 2.0 benzina de pe Laguna.
                          Nu l-am vazut finalizat.
                          Iti dai seama ca Logan 4x4 e un proiect de 10 ori mai complex decat Logan 2.0.
                          Last edited by mr.K; 23 January 2017, 11:05. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Originally posted by AlexPetro View Post
                            vedeti? scurt si la obiect!
                            deci s-ar putea. ca la orice alta schimbare, un Logan de genul asta ar fi o provocare. problema ar fi ca nu sunt pasionati care sa faca o modificare majora ca asta. asta zic ca ar fi tuning
                            In principiu, tehnic, cam orice se poate. Problema e bugetul. Vrei sa mergi pe Marte? Tehnic, se poate. Ai bani sa sponzorizezi exucrsia? Nu. Vezi, asa si cu loganul 4x4...
                            Pt fabrica, sa produca asa ceva, clar nu merita. Asa ca raman pasionatii. Problema insa nu e ca nu exista destui pasionati, cii ca foarte multi pasionati n-au bani destui...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Originally posted by mr.K View Post

                              Era pe forum un proiect Logan cu motor 2.0 benzina de pe Laguna.
                              Nu l-am vazut finalizat.

                              S-au finalizat proiecte cu motor de Laguna 3.0 V6
                              Sa nu fie mirarea ca va aparea si unul 4x4



                              Sent from my iPhone using Tapatalk
                              sigpic

                              Comment


                              • .....

                                Au fost si cateva 2.0 turbo , 2.8 de vw
                                Dacia hamster (hibrid 4×4)-caroseria unui sandero stepway.
                                Si petru cei care nu stiu, prima data testele de la duster au fost pe caroserie de logan cu aripile umflate.

                                P.s.
                                Cum a dat putina zapada visam la 4×4
                                Cum vine vara visam la decapotabile
                                Asa ca : vise si intrebari placute Alexpetro

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google