Senzori Presiune Roti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probabil se aprinde martorul. Resetezi din CB. good to go.
    Sper sa nu ma insel

    Comment


    • Am instalat cauciucurile de iarna 195x65R15 - Nici o eroare in bord - bec aprins etc.
      Aviz amatorilor cu facelift

      Comment


      • Am fost cu mașina să schimb anvelopele și știind de aici că au senzori i-am rugat să fie atenți cu aceștia, am fost la o vulcanizare de top unde oamenii ar trebui să se priceapă. După ce a terminat, mi-a spus că nu am niciun senzor pe valve, sunt absolut normale, mă gândesc că nu avea niciun motiv să mă mintă.
        Mașina e din decembrie 2016, MCV Prestige cu facelift. E oare posibil să fi trecut la sistemul de calcul indirect? În manualul mașinii scrie că unele sunt cu senzori, unele calculează fără. Ar fi o veste bună, înseamnă că e mult mai simplu să fac un set de roți de iarnă sezonul următor. N-aș desface o roată să văd, mă gândesc că poate știe cineva...
        De furat nu mi-au furat senzorii, că nu dă nicio eroare, că m-am gândit și la asta

        Comment


        • Dintr-un an bine determinat (2015?) nu se mai pun senzori. Masina mea din iulie 2016 (ma rog...fabricata in mai)...n-are sensori. CI indirect (via ABS).
          Ioi...trebuie sa-mi pun cauciucele de vara...asa lene imi este...

          Comment


          • Bună informație, jantele de aliaj nu vor mai vedea altă tură de zăpadă!

            Comment


            • Originally posted by horatiuc View Post
              Am fost cu masina sa schimb anvelopele si stiind de aici ca au senzori...
              Vorba lui t0rquemada: "atentie la data postarii".
              Originally posted by Fanez View Post
              Mai postez o data: Daca ai abtibildul asta pe usa, nu ai senzori pe roti.
              Originally posted by TopCat View Post
              Iar daca ai abtibildul asta pe usa, ai senzori in roti.

              Comment


              • Astazi s-a aprins martorul de roata dezumflata. Mai merg vreo 200 de metri, intru in benzinarie, aveam 1.6 atm la o roata. Normal aveam 2.2 atm. S-a aprins cand aveam cca. 0.4-0.5 atm mai putin.

                Comment


                • Deci nu-i chiar asa de sensibil. Hmmm...nasol.

                  Comment


                  • Decat deloc...
                    Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

                    Comment


                    • Da, dar imi doream sa fie usor mai sensibil. Adica o variatie de 0.3 atm...nu de 0.6. Nu de alta, dar credeam ca am scapat de verificat toate rotile. Ci doar una. Well...daca 20 ani am verificat toate, inca 30 ani pana expir eu...mai merge

                      Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

                      Comment


                      • Originally posted by Fanez View Post
                        Astazi s-a aprins martorul de roata dezumflata. Mai merg vreo 200 de metri, intru in benzinarie, aveam 1.6 atm la o roata. Normal aveam 2.2 atm. S-a aprins cand aveam cca. 0.4-0.5 atm mai putin.
                        "Avantajul" sistemelor sensorless...Totusi priveste si partile bune:
                        - ai indicatie de roata desumflata dupa ce rulezi cu masina o anumita distanta minima
                        - nu platesti periodic pentru inlocuirea senzorilor

                        Comment


                        • Originally posted by bolovan View Post
                          Da, dar imi doream sa fie usor mai sensibil. Adica o variatie de 0.3 atm...nu de 0.6. Nu de alta, dar credeam ca am scapat de verificat toate rotile....k
                          Eu am vazut pe undeva, daca nu chiar in topicul asta ca 0,3 atm este diferenta la care sesizeaza senzorul diferenta. Eu am facut presiunea la 2.2 acum vreo luna cand am schimbat rotile, n-am mai verificat de atunci.
                          Partea interesanta este ca am bagat 2,5 atm in roata respectiva, sa ma tina pana la vulcanizare. Ma gandesc eu intr-un fel si ma duc acasa, nu mai trec pe la vulcanizare. Dupa vreo 3 ore ma gandesc sa ma duc inainte sa inceapa ploaia. Roata nu parea dezumflata. La prima vulcanizare era inchis (fârșâseră programul). Mai merg vreo 5-6 km, senzorul nimic. Mai merg alti 5-6 km, ajung la benzinarie, verific roata, 2,5 atm cat bagasem. Ciudesnaia (cum ar fi zis un coleg de-al meu). Dadusem reset. Acum zic sa scad de la 2,5 la 2,2 atm. Plec... senzorul nimic. Sa vad maine daca mai plec inainte sa schimb roata.

                          Comment


                          • Păi tu ai TPMS indirect, care senzor? LOL
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Inseeamna ca are nevoie de abatere mai mare

                              Comment


                              • Să zicem că trebuie rulat cu minim 30km/h(matricea pleacă de la 40kmh) pe o distanță minimă - e posibil să te târăști cu 10km/h 50km și să nu ai avertizare
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google