Facelift Logan 2 /2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @mr.K daca stopul spate nu lumineaza suficient nu primeste omologare. Faptul ca nu deseneaza si semnul frana, nu baleaza semnalizarea etc. Astea sunt artificii ce tin mai mult de aspectul exterior decat de utilitate.
    Alta calitate la meteriale gasesti doar in partea de habitaclu (aka interactiunea cu utilizatorul). Dar sub...calitatea materialelor este aprox identica. Bine, nu discut de masini facute cu materiale mai exotice etc. AL-ul din care este facut motorul este identic (este aliaj)...cam toate sunt aprox identice. De multe ori diferentele sunt minore. Totusi...1.5DCi este folosit si pe dacia si pe renault si pe mercedes.

    Comment


    • Totusi...1.5DCi este folosit si pe dacia si pe renault si pe mercedes.
      De unde rezulta ca masinile au aceeasi calitate?

      @mr.K daca stopul spate nu lumineaza suficient nu primeste omologare
      O,mologarea asta s eface in conditii ideale, ca si la consum.
      Stopul curat o fi vizibil. Daca e prafuit, nu mai e asa vizibil, la asta ma refeream.
      Stiu nu-i nimic grav daca intra in TIR in tine, din spate, care poate nu te observa pe ceata.
      Last edited by mr.K; 22 March 2017, 09:57.

      Comment


      • mr.K sub capota...nu discutam de materialele de pe bord etc. Sub capota...cam aceasi mancare de peste este.

        daca este prafuit...cam nici un far nu mai este vizibil. Si se presupune ca masina o pastrezi cat de cat curata. Nu credc a este o diferenta majora intre iluminari. Mai mult, daca lumineaza prea tare...este extrem de eranjantant pentru participanti...pe in ansamblu...mult mai riscant (vezi bizonii care merg cu farurile de ceata noaptea cand este senin)

        Comment


        • Cu clienti ca tine, Dacia putea sa faca o economie mai mare, si tot erai multumit.
          Sper ca citesc pe aici cei de la Dacia, sa ia in plan o noua taiere de costuri.

          Comment


          • mr.K nu, cu clienti ca mine...astia cu SH-ur icam dau faliment. Imi pare o tampenie sa dai salarul pe 2 ani de zile o masina.

            P.S. Lasa ca te angajeaza ei sa-i scoti la lumina.

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              Stiu nu-i nimic grav daca intra in TIR in tine, din spate, care poate nu te observa pe ceata.
              Pentru ceata exista lampa suplimentara semnificativ mai luminoasa. Daca nu o utilizez este exclusiv vina mea.

              Totusi daca lampa de stop este murdara (complet acoperita de noroi) si nu este vizibila, cel din spatele meu daca circula legal si adapteaza viteza si distanta in raport cu conditiile de trafic, nu ma va lovi.

              PS: stopurile de la L2 Ph2 arata mai rau decat cele de la Ph1, dupa cum si altii au remarcat.
              Last edited by JNic; 22 March 2017, 11:15. Reason: Completare

              Comment


              • JNic tine de gusturi. nevestei mele ii plac mai mult astea de la ph2...mie nu. Design-ul este doar o chestie de gust subiectiva.
                Frumosul este in ochiul privitorului (mooaa...ce filozof am devenit...ma duc sa-mi fac o cafa)

                Comment


                • Originally posted by bolovan View Post
                  mr.K nu, cu clienti ca mine...astia cu SH-ur icam dau faliment. Imi pare o tampenie sa dai salarul pe 2 ani de zile o masina.

                  P.S. Lasa ca te angajeaza ei sa-i scoti la lumina.
                  uni dau salar pe 5 ani pe o masina, aia cum ti se pare tie ??

                  Comment


                  • absoluti inutila...daca dai 5 ani din viata pentru o masina...inseamna ca nici prea multa intretinere nu-ti permiti...si nici sa mergi prea mult cu ea...situatie in care trenul/autocarul este o alternativa extrem de viabila....
                    Totusi, scopul in viata nu este masina (pentru marea masa).

                    Comment


                    • Originally posted by mr.K View Post
                      Cu clienti ca tine, Dacia putea sa faca o economie mai mare, si tot erai multumit.
                      Sper ca citesc pe aici cei de la Dacia, sa ia in plan o noua taiere de costuri.
                      "Cu clienti ca tine, Dacia putea sa faca o economie mai mare, si tot erai multumit."
                      Ai zis ca te iei de masina si critici Dacia, nu oamenii ... Ai grija la limbaj, suntem aici sa discutam despre masina, facelift nu sa-i atacam pe colegii de pe forum, care vor simti nevoia sa-ti raspunda si uite asa incepe poluarea ...
                      Incearca sa te controlezi sa mentinem cat de cat curat topicul ...

                      Comment


                      • Daca nu s-a simtit colegu' atacat, te-ai trezit tu sa fii avocatul lui din oficiu.
                        Cand ma iau de tine, da Report, zic. Capisci?

                        Comment


                        • Eu am vorbit de poluarea topicului ... Ai facut referire la persoana lui in loc sa discuti pe tema acestui topic, respectiv facelift si alte subiecte ce tin de Dacia. Ce nu intelegi ?!
                          Nu e vorba ca sunt eu avocatul cuiva, e vorba sa mentinem o discutie pe tema acestui topic ca cei care citesc sa invete ceva decat sa afle parerea ta despre nush cine de pe forum.
                          Critici Dacia, foarte bine, din critici se invata mai multe decat din laude. Dar ai putea sa inchei cu "intepaturile" personale. Eu am terminat subiectul si nu mai continui aceasta discutie
                          Imi cer scuze, sper sa nu fiu sanctionat pentru off

                          Comment


                          • Ce naibamai e de vorbit despre facelift? Am tot batut apa in piua cu stopurile si ce a mai fost, atat de semnificativ ca nici nu mai tin minte.E vreo revolutie in materie de design?
                            Mai vorbim inca 3 ani pana la urmatorul facelift tot despre asta?

                            Comment


                            • are cineva un cod de far de la logan modelul cu drl pe led-uri?

                              Comment


                              • Originally posted by bolovan View Post
                                @devreg da...dar adaugi 10 euro acolo...mai adaugi 10 euro in alta parte...si se strang. Scopul tau este sa pastrezi pretul cat mai jos. Si daca incerci sa satisfaci cererea si grupurilor mici...atunci ai multe cereri...si se aduna. Totusi, noi am luat masini low cost. Cam asta-i diferenta intre un low cost si o masina mai scumpa (chiar si premium)
                                ma tem ca nu m-ai inteles foarte bine.
                                nimeni nu-ti vinde ceva fara sa faca profit; si, nu-i asa, cu cit mai mare-i profitul cu atit mai bine este pentru vinzator, nu?
                                una peste alta, la forma anterioara lumina de pozitie se vede mai bine si la fel si lumina de frina. mai putin spectaculos, e drept, dar mai bine.
                                sa nu mai zic de marimea semnalizarilor din lampile spate...

                                noi ne dorim masini low-cost. nu prea mai sint asa de low-cost, dar (hey!), arata bine!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google