A schimbat careva uleiul la cutia de viteze??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E ciudat ca a iesit "apos si negru". La mine a iesit lacrima, "vascos si brun".

    Comment


    • Dar de ce era cu jumatate de litru mai putin decat trebuia? A pierdut candva, pe undeva? Sau nu a fost complet din fabrica?

      Comment


      • Economie din fabrica. Pana la 1 litru. Nu e singurul caz.

        Comment


        • La 142k km parcursi, probabil s-a scurs din cutie juma' de litru, nu-i mult deloc.

          Comment


          • cam 3 litri și un pic

            Și la mine a fost cam negru după 8 ani și 50.000 km ( semăna cu cel de motor schimbat deodată ) și cred că a meritat pentru că intră mai ușor în viteză ... sau e autosugestie ... că l-am schimbat eu. Da, a intrat cam 3 litri și un pic....

            Comment


            • acum am realizat ca, la loganul vechi, dupa 9 ani si 80k km, iarna (sau cand era mai frig afara), incepuse sa intre mai greu in viteza, schimbatorul era mai teapan/rigid, la plecarea de pe loc, cand motorul/masina era rece. Dupa ce mergea cateva minute totul era fluid, fara probleme. Acum, citind si cele de mai sus, este probabil sa fi devenit apos, si ingheta/se intarea cand era frig. Deci clar trebuia schimbat. E bine de stiut, sa stau cu ochii pe asta noua, care cred ca va prezenta simptome mai devreme decat modelul vechi

              Comment


              • Originally posted by mr.K View Post
                La 142k km parcursi, probabil s-a scurs din cutie juma' de litru, nu-i mult deloc.
                Si la 3000 de km tot 1 litru "s-a scurs". De fapt s-a evaporat ca nu erau urme de scurgere pe nicaieri.

                Comment


                • Si la mine a iesit negru la prima schimbare (28000 km), deci probabil la 40000 km il voi schimba iar.

                  Comment


                  • La o cutie JR5 pe un 1.5 dci (timonerie pe cabluri) a inceput sa se auda un zgomot ciudat (huruit/tacanit) , zgomotul este sesizabil la orice viteza , in orice treapta chiar si cand ambreiajul este calcat si masina se deplaseaza.

                    A fost verificata in service iar mecanicii au confirmat ca acel zgomot provine din cutie.

                    Masina are doar 42.000 km , luata de noua de la o reprezentanta din Bucuresti.

                    Merita in prima faza sa incerc un schimb de ulei ?
                    Last edited by prometheus; 29 June 2017, 10:27.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Salut,
                      De cati litri de ulei e nevoie pentru 1.6 mpi din 2005 ?
                      voi lua elf trnfj 75w80.
                      Ms.

                      Comment


                      • Dacă vizionați asta : http://www.tutorialelogan.ro/2015/11...din-cutie.html ... merită și e chiar necesar !

                        Comment


                        • Originally posted by prometheus View Post
                          La o cutie JR5 pe un 1.5 dci (timonerie pe cabluri) a inceput sa se auda un zgomot ciudat (huruit/tacanit) , zgomotul este sesizabil la orice viteza , in orice treapta chiar si cand ambreiajul este calcat si masina se deplaseaza.

                          A fost verificata in service iar mecanicii au confirmat ca acel zgomot provine din cutie.

                          Masina are doar 42.000 km , luata de noua de la o reprezentanta din Bucuresti.

                          Merita in prima faza sa incerc un schimb de ulei ?
                          ce ai mai facut ? de la ce era zgomotul ?
                          o/____\o
                          (i)
                          .........

                          Comment


                          • Salutare Costi , zgomotul provine de la rulmenti cutie , masina sapt. aceasta va intra intr-un service specializat pe reconditionare cutii auto (automate/manuale) din Bucuresti. Cost total undeva peste 1100 de lei , discutat in prima faza .

                            Masina luata de noua din reprezentanta in Bucuresti. Zgomotul suspect se manifesta de pe la 42/43k , acum are 50.000 km si zgomotul s-a accentuat considerabil , daca la inceput zgomotul era perceptibil doar cand opreai absolut tot de prin masina (Clima , muzica) , acum la 50k zgomotul este perceput si cu clima pornita , radio pornit , deci este clar ca o data cu inaintarea in rulaj daca nu se intervine acum va fi prea tarziu si probabil cutia va ceda de tot , a fost o varianta sa fi luat o cutie sh dar este si aici riscant ca poti lua una chiar mai praf decat ce este actual pe masina.
                            S-a verificat al doilea schimb de ulei astazi(uleiul de prima umplere a stat in cutie aprox 45k) , negru tuci si plin de pilitura produsa cel mai probabil de la cei mai slabi calitativ rulmenti pusi vreodata pe vreo cutie.

                            Masina care a costat 15.000 de euro , nou nouta. Sa le fie rusine inginerilor de la Renault , au facut o mizerie de utilaj. Cum mai poti cumpara asa ceva cand treci prin asemea probleme la un rulaj atat de mic ?
                            Last edited by prometheus; 13 March 2018, 20:38.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • vrei un sfat de inginer ? ia c.v. sh. pot detalia ,dar nu are rost oricum.

                              poti cumpara pentru ca atat iti permiti si ti-e frica de sh. pretul si dimensiunile is singurele atuuri ale loganului(zic asta demult si lumea zice ca-s "hater logan") .

                              ps:daca aveai toate reviziile facute in reprezentanta (chiar daca a iesit din garantie) trebuia facuta o constatare la dacia-reno si o intrebare la "fabrica" prin reprezentanta.

                              Originally posted by the_same View Post
                              Salut,
                              De cati litri de ulei e nevoie pentru 1.6 mpi din 2005 ?
                              voi lua elf trnfj 75w80.
                              Ms.
                              3.2 l parca. eu personal iau 3 l si mai completez cu ala vechi cateva grame. (il schimb pe la 100.000 in taximetrie).
                              Last edited by Costi-bc; 13 March 2018, 20:48. Reason: Automerged Doublepost
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • Reviziile cat a fost in garantie masina (Renault Fluence an fabricatie : 2011) s-au efectuat in reprezentanta , masina a fost cu 3 sau 4 ani garantie , la vremea respectiva agregatul nu avea nimic si in jur pe la 30k. Prima constatare cu zgomotul perceptibil s-a facut la DacoServ(de unde s-a ridicat masina de noua) , au confirmat ca este din cutie problema , cand au fost intrebati daca se poate face ceva eventual sa comunice cu fabrica poate se rezolva cumva impartind costurile intre fabrica si client din moment ce masina nu mai este in garantie, au ridicat din umeri !! Asta inseamna Renault/Dacia.

                                Cutia sh este o varianta insa cine garanteaza ca tine macar 43k ?? omul nu are timp de pierdut prin service-uri, principalul motiv pentru care si-a luat masina noua ca sa fie sigur ca-l tine cel putin 100k fara probleme majore.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google