Problema Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Treaba e ca la loganul ala nu am reusit sa dau jos bobina pentru ca s au stricat suruburile alea )
    Ce am observat cand scot cate o fisa tot nu are mers regulat...chiar daca merge in 3 se simte din cand in cand ca intrerupe...

    Comment


    • #17
      Tu mai speri că va merge corect cu bobina aia ?
      Caută, daca tot o schimbi, una rotunjită pe la muchii, pe margini, nu mai ţin minte ce firmă ( Valeo sau Beru ), fără muchii la unghi drept, gândită special aşa să nu se mai întâmple ce ai paţit tu. Şi poţi pune 4 şuruburi dar mai bine 2, e destul ! N-are unde cădea !
      Am schimbat până acum câteva ca a ta

      Comment


      • #18
        Pai cu motorul vechi nu a avut nici o problema...

        Comment


        • #19
          Esti sadomasochist de insisti cu bobina aia?
          Ai numarat cate raspunsuri legate de bobina ti s-au dat?
          Iar tu batman, batman....

          Comment


          • #20
            Am inteles...dar deocamdata dau de prieteni la care daca le zic sa imi dea si mie imprumut imi spun ca nu fac ei asa ceva ca le este frica ca le stric masina...si alte chestii de genul asta...)
            Deci, inca nu am gasit de unde sa incerc cu alta bobina...

            Comment


            • #21
              Am incercat acum cu o bobina si fise de pe un sandero....si tot asa face....deci ies din discutie bobina si fisele.

              Incercat acum cu alta clapeta si cu alt senzor temperatura apa si tot asa face...desi la prima cheie nu a facut. A inceput sa faca chiar dupa ce s a ridicat temperatura la apa nitel gen 40 50 de grade.
              Mi a mai zis cineva ca ar fi garnitura de chiuloasa ciupita.
              Last edited by CatalinRobert; 14 May 2017, 12:01. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #22
                Repet și eu întrebarea lui Hirayama la care nu ai răspuns deși e foarte important:
                Când au fost reglați ultima oară culbutorii, acum câți km ?
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Cataline.....tu treci pe langa ceva, din ce scrii ai verificat multe si tot nu ai descoperit - macar ceva


                  Inca o chestie, pe care am obs in videoclipul tau :



                  1- aia e sonda Lambda a masinii? pt ca nu prea arata a lambda amonte, seamana a lambda aval in cel mai bun caz.....si firul se cam duce aiurea, trebuia sa fie prins pe clema de cutie - acolo pare o "lipitura" a firelor lambda acoperita sau ma insel eu? trebuia sa aiba protectia verde/portocalie pe ea.....s-a umblat la lambda amonte? ( in poza incercuit cu 1)


                  2 - la saxofon s-a umblat cumva? sa rasufle pe sus? prezoanele incercuite in 2 sunt stranse inegal, nu exista asa ceva din fabrica....si prezonul de jos nu prea adduce a prezon normal de saxofon ci a surub obisnuit pus acolo

                  Deci s-a mai umblat pe la masina pe undeva?

                  In plus nu cred ca ai garnitura chiulasa ciupita, s-ar fi observat in videoclip.....asta doar daca nu ai ghinionul sa fie ciupita strict intre cilindri si isi fura unul de la celalalt ( am mai scris )
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Culbutorii nu am de unde sa stiu cand au fost reglati pentru ca am cumparat de la cineva motorul...si e pus pe o supernova.
                    Supernova are o singura sonda...probabil amonte daca asa ii spune...deci am doar o sonda si acolo asa este ea...nu am nici o lipitura.
                    La prezoanele alea nu le am mai putut recupera pe ale mele si am pus eu alte suruburi...tot ce este pus pe masina acum este pus doar de mana mea.
                    Garnitura de chiuloasa am inteles ca ar putea fi foarte putin ciupita...dar eu credeam ca se vede in antigel sau in ulei....nu prea stiu exact.
                    Incerc cumva sa o duc la cineva pe tester poate, poate apare acolo ceva...
                    Nici nu mai stiu daca loganul ala avea 2 sonde...dar cred ca nu trebuia sa aiba asa mare impact asupra motorului o sonda lambda.

                    Comment


                    • #25
                      Hmmm.....deci nu prea e nimic cum pare la tine Cataline

                      De asta e bine sa vezi....

                      Pot fi cateva probleme de compatibilitate :

                      - tu ai motor de DSN cu UCE de DSN sau logan?

                      - daca ai UCE de logan, ai anulat a doua sonda lambda? Loganul are 2 sonde lambda, DSN are 1.....merge cu a doua anulata ( am eu) dar trebuie facuta profesional altfel ai erori


                      - ai umblat la evacuare evident din ce am vazut eu si din ce zici tu.....vezi sa etanseze perfect saxofonul pe inelul de foc altfel lambda iti sesizeaza oxigen in plus acolo si imbogateste, stricand relanti...


                      Da, garnitura de chiulasa bulita se vede si in vas de expansiune dar si in ulei....vasul tau arata bine


                      Vezi ca tu nu prea stii ce ai montat pe masina....care e cam hibrid

                      In fine....daca poti, verifica candva si culbutorii - sar putea sa ai surprize!

                      Maine daca o pornesti si face probleme, incearca sa scoti mufa de la lambda.....apoi scrie-mi aici ce se intampla ;)

                      Sa stii ca sonda lambda este un factor ff important pt motor, nu exista piese in plus

                      Comment


                      • #26
                        Are uce de logan....dar parca nu toate loganele aveau 2 sonde lambda...
                        De etansat etanseaza destul de bine.
                        Am un prieten pe o solenza care mergea fara sonda si nu avea probleme doar ca ii consuma un pic mai mult...

                        Comment


                        • #27
                          Nu exista logan fara 2 sonde lambda- benzina; unul dintre ale mele e euro 3 din 2004 si tot are 2 sonde

                          Lambda 2 (aval- dupa catalizator) este pusa doar pt a corecta si mai mult amestecul, "sa iasa noxele" si pt protectia catalizatorului.....nu e ff importanta

                          Lambda 1 e primordiala, ea realizeaza amestecul optim si duce greul


                          Apropo.....tu mai ai catalizator? asa ca fapt divers )))



                          Tocmai de asta ti-am zis sa scoti mufa de la lambda, vreau sa vad cum se comporta.....fara lambda merge de sparge, racheta - dar consuma cat o vaca

                          Comment


                          • #28
                            Da, mai am catalizator...
                            Am sa incerc si cu mufa scoasa dar am impresia ca tot asa o sa faca

                            Comment


                            • #29
                              Daca ai catalizator sa nu merge fara sonda ca in termini.
                              Poti face teste fara sonda ,dar doar atat.

                              Ai pus diagnoza pe masina ?
                              Last edited by dexter2111; 15 May 2017, 21:45.

                              Comment


                              • #30
                                Depinde de sonda.....daca e sonda de dupa cataliz si e euro 3, poate da....desi nu prea

                                Daca e sonda dinaintea catalizatorului si e euro 3 atunci da...

                                Daca nu e euro 3, atunci mai greu strica catalizatorul....


                                Si.....masina nu e euro 3 pt ca masina nu e Logan.....este asa cum zic Catalin?

                                Masina este o Dacia Supernova ( se obs anumite chestii in clip)


                                Dar.....incearca ce tiam zis fiecare si scrie-ne rezultatele

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google