Ce Tip De Ulei Folositi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mr.K View Post
    ......
    Daca aveai Mercedes unde si la un 2.2 diesel intra 6 litri si ceva de ulei, cred ca te opreai la Mobil 1 0w40 cu experimentele.
    Vorbesti pt tine, sa vezi ce frumos e sa iei 40litri de ulei odata....

    Inclusiv Redline

    Comment


    • Originally posted by prometheus View Post
      Voi incerca Valvoline SynPower 5w-40 , m-a tentat pretul din Carrefour (29 lei/Litra),asta si dupa ce vad ca inca am spume la capac chiar si acum cand nu mai sunt -2 grade afara cu vestitul , preafericitul Elf 900 SXR 5w-40.
      Sa nu crezi ca daca pui valvolina, dai lovitura; e in aceiasi zona cu elfu'.
      Ciudat este spuma aia; un motor la temperatura de regim, nu prea trebuie sa aduca uleiul, cat de prost ar fi, la conditia aia, in situatia in care afara avem temperaturi de 20 de grade.
      Poza e de asta iarna, cumva?
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by prometheus View Post
        Voi incerca Valvoline SynPower 5w-40:
        Incearca-l, e bun la logan. Sa ne zici daca-ti face la fel.

        Comment


        • Originally posted by IancuMIC View Post
          Sa nu crezi ca daca pui valvolina, dai lovitura; e in aceiasi zona cu elfu'.
          Ciudat este spuma aia; un motor la temperatura de regim, nu prea trebuie sa aduca uleiul, cat de prost ar fi, la conditia aia, in situatia in care afara avem temperaturi de 20 de grade.
          Poza e de asta iarna, cumva?

          Pozele sunt facute azi ! insa sunt facute dimineata pe la 7:30 cand temp a fost mai mica gen un 12 gr. C

          Spumele le am de la inceput....de cand am luat masina , stiu ca la temp. de vara 30-35 gr. C, chiar anul trecut verificat nu mai aveam pic de spuma ...nimic...curat lacrima , dar aveam si alt ulei daca nu ma insel.
          Last edited by prometheus; 18 May 2017, 21:49.
          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

          Comment


          • L-ai ținut cam mult, trebuia sa-l dai afara. La mine este uscat busonul cu M1, a făcut spuma în primii 2000 km după ce a curățat după elf.

            Comment


            • Uleiul actual din motor are doar 5200 de km !!
              Last edited by prometheus; 18 May 2017, 22:00.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Pune un sintetic veritabil, da-i ceva timp si km si dispar spumele

                Vezi cazul lui Aris ;)

                Comment


                • Deja am cumparat Valvolina...Daca dispar spumele voi ramane pe el, daca nu asta e, incercam si altceva, ma intorc la vechea dragoste M1 NL.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • daca a fost "dragoste" cu m1 0w40, de ce ai bagat divort?.. in afara ca ti s-a parut dubioasa calitatea bidonului... important e continutul, nu cum arata bidonul

                    spuma apare si ca urmare a deplasarii pe distante scurte
                    Last edited by cristi....; 18 May 2017, 23:19.

                    Comment


                    • Nu are voie sa faca spume in nici o situatie

                      Nici daca doar il porneste, fara sa mearga

                      Daca face spume, ceva e in ne regula....fie motor, fie ulei, fie ambele

                      La cei cu 1.2 din cate am inteles au o constructie mai "ciudata" si daca uleiul nu este calitativ....mai face spume

                      Deci motor mai pretentios, nu patratoase ca mpi urile

                      Vezi cazul lui Aris care sa vindecat cu ulei sintetic

                      Orice sintetic decent trebuie sa contreze tendinta la condens excesiv pe care o are 1.2... asta inseamna sa fie sintetic

                      Comment


                      • In ideea in care mai rasfoiti si alte forumuri, puteti constata ca problema condensului tine mai putin de calitatea uleiului si mai mult de conditiile de exploatare si regimul termic al motorului.
                        Cautati si va veti convinge ca situatia se intalneste la mai toate masinile, incepand de la Logan la BMV, functie de oarecari conditii de exploatare si vreme. Oare toti astia folosesc ulei prost?
                        De exemplu un tip de pe un forum al unei marci, se plangea ca la Opel desi are ulei M1 importat, tot are usoare urme de spuma.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Da, asta daca crezi ce scriu pe forum aia care nu-s in stare nici sa-si schimbe uleiul singuri

                          N-am condens nici la loganuri, nici la bmw-uri si nici la celelalte...

                          Am tot explicat si scris de m-am plicti....cel mai bine nu mai mergeti cu masina pe distante scurte ca faceti condens..

                          Si puneti numai un tip de ulei ca se obisnuieste cu uleiul...

                          Incercati ca se obisnuieste si cu...condensul...sau cu spuma....in mod Sigur

                          Poate merge si cu apa in loc de benzina
                          Last edited by Hirayama; 19 May 2017, 12:05.

                          Comment


                          • Eu merg cu ea minim 35 de km fara opriri/zi ! eu zic ca nu este tocmai o distanta extrem de scurta ! Voi pune acel Valvoline si tin sub observatie.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Eu n-am spuma la buson, am uleiul din fabrica, am un pic peste 8000 km parcursi, mai am aproape 2 luni si fac 1 an. De foarte multe ori am mers 5-6 km apoi pauza cateva ore (8 mai exact) apoi alti 5-6 km si pauza pana a doua zi. Banuiesc eu ca ar fi ceva si cu etanseitatea busonului (zic).
                              asta daca crezi ce scriu pe forum aia care nu-s in stare nici sa-si schimbe uleiul singuri
                              De ce sa nu-i cred? Chiar daca nu-si schimba uleiul singuri, poate au stat langa "meserias" si au vazut ca au spume la buson.

                              Comment


                              • Conform unei ipoteze absolut ciudate, pe care am sesizat-o aici, cei care nu-si inlocuiesc in regie proprie uleiul, nu sunt credibili cand isi exprima o anume parere despre ulei si tot ce tine de acesta.
                                Cum adica sa nu cred sute de useri(pot fi si mai multi, n-am timpul necesar sa caut in toate forumurile), care spun ca si la masinile lor se observa pe buson, acel ...capucino?
                                Iar printre userii, am vazut ca au Golf, Audi, BMV, Skoda, Opel, Peugeot samd. Aproape ca nu exista forum al vreunei marci in care sa nu fie semnalata acea problema, legata de condens.
                                Avand in vedere ca un procent covarsitor de useri isi fac schimbul de ulei in service, eu zic sa dam doar crezare celor ce nu fac asta.
                                Si la mine am observat usoare urme de spuma; asta doar in anotimpul rece si nu intotdeauna. O fi rivanolul mediocru probabil; oricum nu ma stresez. E foarte adevarat ca nu stau cu ocheanu' dupa fiecare km parcurs, sa privesc busonu. E mai placut sa-ti vezi de drum.
                                Pana atunci, drumuri cu busonul fara spuma.

                                De ce sa nu-i cred? Chiar daca nu-si schimba uleiul singuri, poate au stat langa "meserias" si au vazut ca au spume la buson.
                                N-ai priceput; e cu bataie lunga si...precisa.
                                Last edited by IancuMIC; 19 May 2017, 18:25.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google